BR 35 i jej remont

Konserwacja i naprawy, części zamienne itd Przeróbki taboru.

Moderator: mod-Porady i techniki modelarskie

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
siara
Posty: 27
Rejestracja: 07 mar 2009, 21:58
Lokalizacja: Włocławek- Stolica Kujaw
Kontakt:

Re: BR 35 i jej remont

Post autor: siara »

Dzięki koledzy za pomoc moja jest BTTB nawet jest w takim kartonie a Zeuke rzeczywiście ma zaczepy pewnie początek produkcji BTTB.
Awatar użytkownika
krzysztof
Posty: 1742
Rejestracja: 20 kwie 2006, 20:29
Lokalizacja: Tczew
Kontakt:

Re: BR 35 i jej remont

Post autor: krzysztof »

tutaj są zdjęcia STAREJ "35", jeszcze Zeuke - widać tam te stare koła tendra.
http://allegro.pl/lokomotywa-parowa-par ... 70036.html
z tym że w tych loko korba jest też inna, o sposobie przeniesienia napędu, poboru prądu czy przednim sprzęgu i obudowie loki nie mówiąc...

dobrze wiedzieć więcej, tym bardziej że różne hybrydy można znaleźć na alle.
ale Kolegba mówił o loko BTTB, wskazując części BTTB, to odpowiadam jak to w BTTB było :mrgreen: kropka
Ostatnio zmieniony 18 paź 2011, 10:04 przez krzysztof, łącznie zmieniany 3 razy.
Awatar użytkownika
golab
Posty: 1359
Rejestracja: 14 sty 2009, 00:14
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Re: BR 35 i jej remont

Post autor: golab »

Koło tendra wcale nie musi pasować ... Tilligowskie pasuje tylko jeśli koła w tendrze mają grube plastikowe osie i tender nie jest skręcany jak Zeuke. Jeśli ma sprzęgi Zeuke, może to być jakaś starsza konstrukcja

Wrzuć najlepiej fotkę tendra z dołu.
Ostatnio zmieniony 18 paź 2011, 08:49 przez golab, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
siara
Posty: 27
Rejestracja: 07 mar 2009, 21:58
Lokalizacja: Włocławek- Stolica Kujaw
Kontakt:

Re: BR 35 i jej remont

Post autor: siara »

Jeszcze mam takie pytanie ile warta może być taka lokomotywa?
Awatar użytkownika
krzysztof
Posty: 1742
Rejestracja: 20 kwie 2006, 20:29
Lokalizacja: Tczew
Kontakt:

Re: BR 35 i jej remont

Post autor: krzysztof »

witaj,
panewka to pikuś, korba w BTTB jest trochę inna (wyglądem!) niż prezentowana tutaj. możesz kupić dwie i wymienić obie, koło do tendra też pasuje, ale... ale czy jeszcze je dostaniesz - tego nie wiem, w Sebnitz zginęły bezpowrotnie.
potrzebujesz jeszcze nit do korby 340370 (albo dwa).
serwisówka tutaj, na str. 12
http://as.rumia.edu.pl/tt/kat/parts.asp?g=Till&k=2000

ze sprzęgiem jest pewien kłopot - z przodu jest stały, niektórzy ucinali. nie polecam kombinowania, może pęknąć ciężarek - imitacja przedniego wózka.
Ostatnio zmieniony 17 paź 2011, 12:21 przez krzysztof, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
siara
Posty: 27
Rejestracja: 07 mar 2009, 21:58
Lokalizacja: Włocławek- Stolica Kujaw
Kontakt:

BR 35 i jej remont

Post autor: siara »

Witam koledzy. Kupiłem ostatnio BR 35 z początków BTTB jeszcze na starym sprzęgu ZEUKE. Stan jej jest naprawdę bdb, prócz 2 mankamentów mianowicie brakuje korby i panewki przy wiązarze. Także brakuje jednego z kół w tendrze. Chciałem spytać, czy będą pasowały do niej części Tilliga- mianowicie te:
http://www.modelmania.com.pl/product_in ... CosCsid%3E,
http://www.modelmania.com.pl/product_in ... CosCsid%3E ,
http://www.modelmania.com.pl/product_in ... CosCsid%3E . I też takie pytanie czy można sprzęg przedni w niej wymontować celem zamiany na BTTB, oraz prosiłbym, jak ktoś ma na @ instrukcję tej loczki. Dzięki i pozdrawiam :)
ODPOWIEDZ

Wróć do „Naprawy/przeróbki taboru”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości