Zwyciężył ponieważ ma światła końca pociągu z przeżroczystego plastiku a Tillig ma tylko puste "oczodoły".

Mimo to Halberstadt podoba mi się także i może kupię go..
... w przyszłości

Pozdrawiam
Moderator: mod-Tabor
Na zdjęciach wyglądają tak zachęcająco ...ArturSchŁ pisze:W przypadku Halbera Tilliga mamy do czynienia z kiepskim patentem na trzymanie wózka. Są to małe cienkie plastikowe zatrzaski z haczykami, które niestety już w czasie montażu są uszkadzane. Poczytaj wątek o Halberach PKP gdzie w nieotwieranym pudełku wózki już wylatywały.
A który jest lepszy pod względem właściwości jezdnych ?Pawelec pisze:Moje 2 wagony Kuhena Silberingi (kl. 2 oraz kl. 1/2) miały swój debiut w zeszłym roku na TT-Weekendzie w Sopocie i jeździły bez zastrzeżeń podłączone do BR219 Tilliga (U-boota) budząc zainteresowanie kolegów, zaś kolejny Silbering ("miętowa" 2 kl.) również prezentuje się ciekawie
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości