A wykolejeń i awarii i tak jest chyba więcejGloow pisze: ...a wiadomo, że w PL pociągi jeżdżą ostrożnie i powoli.

Moderator: mod-Kolej w skali 1:1
A wykolejeń i awarii i tak jest chyba więcejGloow pisze: ...a wiadomo, że w PL pociągi jeżdżą ostrożnie i powoli.
Jednak jak sądzę jest to problem chyba dużych prędkości, a wiadomo, że w PL pociągi jeżdżą ostrożnie i powoli.... na pantografach połówkowych rejestruje się znacznie mnie oderwań ślizgacza od sieci,...
Czyli mamy do czynienia z daleko posuniętą niezwykle kosztowną miniaturyzacją?ArturSch pisze:.. Z-ka powinna być tańsza od eNki, ta od TT, ta od H0, ta od 0 ... itd.
Na tej samej zasadzie Z-ka powinna być tańsza od eNki, ta od TT, ta od H0, ta od 0 ... itd.merry pisze:... czemu połówkowe są trzykrotnie droższe, skoro są co najmniej dwukrotnie mniejsze?
Ciekawość, czemu połówkowe są trzykrotnie droższe, skoro są co najmniej dwukrotnie mniejsze?Krzysiek pisze:Słyszałem od Cargowców, że pantograf połówkowy (dobry pantograf) jest trzykrotnie droższy od klasycznego ....
Odbierak połówkowy ma lżejszą i bardziej niezawodną konstrukcję, od typowego tzw "kolejowego". Lepiej współpracuje z siecią trakcyjną i w razie uszkodzenia nie powoduje takich zniszczeń sieci jak "kolejowy".BarTTman pisze:... dlaczego inne koleje (...) stosują w elektrowozach odbieraki połówkowe ...
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość