

Moderator: mod-Elektryka i DCC
Dlatego trzeba w takim przypadku wstawić odcinek (o długości > od dł. lokomotywy) odizolowany z obu stron od transformatorów, zasilany z jednego lub drugiego trafa np przez lokomotywę czy "cwany" (= "SMART") układ, albo UWAŻAĆ na nastawy transformatorówCobrix pisze:Ale w przypadku >2 trafo mowimy o odseparowanych odcinkach.
...problem gdy lok przejezdza z jednego odcinka na drugi
Sorry, moje niedopatrzenieCobrix pisze:Moglbys sprecyzowac to TU ?
ArturSch pisze:Takie czary są niemożliwe, jakby to miało być ?
Moglbys sprecyzowac to TU ? Otwiera sie lista wszystkich katalogow i nie wiem gdzie mialbym tego szukac. Nie moge zalapac jak podlaczyc >2 trafo do tych samych torow.ArturSch pisze: TU masz rozrysowane jak to działa, nawet dla > 2 trafo.
Oczywiscie, co Karol już powiedział, TU masz rozrysowane jak to działa, nawet dla > 2 trafo.marjas pisze:Czy możliwe jest takie podłączenie dwóch transformatorów??
Takie czary są niemożliwe, jakby to miało być ?kolejarz pisze:Możesz mieć jedynie problem wynikający z podłączenie tego samego przewodu...czyli zwiększając napięcie na trakcji elektrycznej, spalinowóz też pojedzie szybciej...
Słuszna uwaga!Witek M. pisze:To mozliwe, ale tylko w przypadku pradu zmiennego. Prad staly, uzywany do zasilania lokomotyw, podany na wtorne uzwojenie wylaczonego trafo nie zaindukuje napiecia na jego uzwojeniu pierwotnym.
To mozliwe, ale tylko w przypadku pradu zmiennego. Prad staly, uzywany do zasilania lokomotyw, podany na wtorne uzwojenie wylaczonego trafo nie zaindukuje napiecia na jego uzwojeniu pierwotnym.gbbsoft pisze: [...]
to na wtyczce tego zasilacza, który nie jest w?a˛czony do pra˛du, be˛dzie 220V co moz˙e byc dos´c niebezpieczne! [...]
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość