No, ale popatrz na to z innej strony, wszystko masz pod "ręką"Jacula pisze:Aby uniknąć takich widoków i związanych z nimi nierozerwalnie awarii
![]()


Moderator: mod-Makieta
No, ale popatrz na to z innej strony, wszystko masz pod "ręką"Jacula pisze:Aby uniknąć takich widoków i związanych z nimi nierozerwalnie awarii
![]()
Niestety - po wielu próbach i poszukiwaniach w sieci - konkluzja: ten układ działa tylko z napędami elektromagnetycznymi (staruszki BTTB działają śpiewająco). Napędy silnikowe, takie jak Conrad wykluczają jego użycie w takiej formie. A szkoda...KamilW pisze:...Co do układu to ciekawe jak spisze się po zamontowaniu kiedy napędy będą obciążone rozjazdami...
Celowe - zauważ, że to jest schemat dotyczący tylko przełącznika pierwszego od góry i generalnie zmiany tylko pierwszego rozjazdu na jazdę po krzywej. Dioda czerwona w rozjeździe nr 3 obrazuje przestawienie go do jazdy na wprost (patrz -> obrazek głowicy) i jazdę bezkolizyjną po szlaku dwutorowym. Tor drugi i tak w tym momencie będzie musiał dostać sygnał 'stój' - jakiekolwiek byłoby przełożenie rozjazdu nr 2.grzesiekk2 pisze:Jacula: nie wiem czy to zamierzone czy tylko nie dopatrzenie że na jednym schemacie nie świeci czerwona dioda.
Sprawdzone empirycznie - trzy sprzężone napędy Conrada zasilane 16V z FZ1 spokojnie się zmieniają nawet krótkim impulsem. Układ już zlutowany, wkrótce próba praktyczna.WT pisze:... jak próbowałem przestawiać kilka starych BTTB jednym impulsem, to okazało się, że brakuje mocy...
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość