Nie powinny brzęczyć


Się złoży do kupy się zobaczy

pozdrawiam
Paweł
Moderator: mod-Makieta Modułowa
Dlatego w miarę możliwości dziury trzeba wiercić w pewnej odległości od toru, przewód lutować na płasko do stopki i prostopadle. Wtedy jest trochę luzu na przewodzie i można manewrować. Tylko trzeba trochę więcej się narobić przy maskowaniu, można ewentualnie wyryć w korku rowek na kabel.Paweł Basiński pisze: jak się kawałek źle otwór wywierci to przewody ciągną całość w swoja stronę
Odradzam. Podrozjazdnice trzymają w kupie ten cały fragment rozjazdu. Z poprzecinanymi może sie po prostu .... rozjechaćPaweł Basiński pisze:Te podkłady spróbuję zrobić bardziej prostopadle - poprzecinam te łączniki pod spodem - będzie można bardziej manewrować.
Prawa Murphy`egoPaweł Basiński pisze:Conrady mają zasilanie poprzez diody włączone - jeszcze nie próbowałem tego połączyć, ale jakoś nie widzę możliwości złego połączenia tego wynalazku
W zasadzie wszystko jedno. Najprościej w środkową dziuręPaweł Basiński pisze:Mam dodatkowe pytanie - jak lepiej napęd podłączyć - do środka czy z boku - jakie są wady i zalety takich podłączeń?
Bez poważniejszej ingerencji raczej się nie da. Jak widać z powodu konstrukcji podrozjazdnic, EW3 źle znoszą skracanie toru zwrotnego. Możnaby jeszcze spróbować wymienić szyny skrzydłowe na dłuższe, ale to grozi destrukcją całego rozjazdu... Ten podwójny podkład można by w ostateczności bardziej prostopadle, choć i tak będzie się rzucał w oczy... Czerwona kreska na rysunkuPaweł Basiński pisze: Możesz wskazać co jest źle? To nie jest jeszcze wszystko poklejone do "kupy" i może da się poprawić![]()
Unikaj blaszek, puszczą przy pierwszej okazji, dodatkowo kontakt mają wyjątkowo słaby. Przylutuj po prostu od spodu 1 przewód do opornicy i podrozjazdnicy - zielone i niebieskie. Wymaga to wycięcia kawałka łącznika między podrozjazdnicami ale to nic nie szkodzi, będzie się trzymało. Identycznie pod dziobownicą.Paweł Basiński pisze: Nie ma tam dodatkowych przewodów - połączenia wykonałem z blaszek pomiędzy podkładami - są tam 2 sztuki blaszek 1mm na każdą iglicę - powinno spokojnie wystarczyć zamiast przewodów.
To tylko pozory - czasem śmieszniej może wyglądać bez odwrócenia. Na tej szerokości możesz zdublować tylko dwa otwory, ale warto. Moduł będzie uniwersalny, a zajmie to raptem 5 minut.Da się zrobić - tylko się zastanawiam, że śmiesznie by to wyglądało przy odwróceniu - w końcu moduł nie jest symetryczny i ma całe 30cm szerokości!
Paweł Basiński pisze:Poza tym oficjalnie na stronie go nie ma......... więc nie istnieje
Na rysunkach faktycznie brak zwymiarowanych otworów.2.4.4 Moduły dwutorowe mogą być wyposażone w opcjonalny zestaw otworów montażowych, umożliwiających złączenie modułów z przesunięciem osi wynoszącym 36 mm. Położenie tych otworów jest przedstawione na rysunkach profili dwutorowych.
gemol pisze:Zgodnie ze sttandardem profil Mx2 powinien mieć zdublowane otwory na śruby.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości