
Roco wprowadziło podział swojej produkcji TT na epoki:
I- przed kompromitacją
II - po kompromitacji.
Moderator: mod-Tabor
Jeśli dystrybucja ruszyła w ograniczonym zakresie, to być może przerzucili załatwienie odszukania i "usatysfakcjonowania" klientów na sprzedawców? (to tylko hipoteza). A przeprosiny? Taka norma chyba w TT? Widział ktoś przeprosiny za "zmodernizowaną" BR86 na stronie Tilliga?Grzegorz TT pisze:Przeprosić za bubel na stronie internetowej. To normalna praktyka świadcząca o klasie firmy i poszanowaniu klienta.
Przecież wycofali trefny towar ze sprzedaży i "wygaszono" jego dostępność na stronie internetowej ROCOwlodar pisze:... sprzedawanie towaru niepełnowartościowego jest zwykłym oszustwem.
oelka pisze:A mnie się zawsze wydawało ze tzw. Ludmiła posiada 12 kół i sześć osi. W związku z tym powinna mieć 8 kół dobrych i 4 zepsute (odpowiednio cztery osie i dwie)...
Hmm. A mnie się zawsze wydawało ze tzw. Ludmiła posiada 12 kół i sześć osi. W związku z tym powinna mieć 8 kół dobrych i 4 zepsute (odpowiednio cztery osie i dwie) Czy tez Roco z Ludmiły zrobiło coś mniejszego na trzech osiach i ja o tym nic nie wiem?!DBv pisze:S – A lokomotiwa ile ma kół?
G - Sześć.
S - A ile dobrych?
G - Cztery.
Przestańcie siać defektyzmakinomrz pisze:Dzięki za zrozumienie ironii
Dzięki za zrozumienie ironiiMarcin pisze:Towaju nie będzie tjaktoj się zapsuł.....
Dla tego z 6-osiowców Tilliga mam po jednej, a ze "starej" produkcji Roco 3 Ludmiłki. Do tej pory uważałem firmę Roco za poważną i robiącą dobre wyroby. Nie wiem co z tego jest gorsze: czy to że jakość padła na pysk, czy to że firma Roco udaje, że nic się nie stało.KrzyszTTof pisze:W końcu wszystkie 6 osiowe loki Tilliga od zawsze mają napęd tylko na 4 osie i nikt nie marudzi, że o 2 za mało.
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot], Semrush [Bot] i 1 gość