Piszesz - masz!Fantomas pisze:No to może pora już założyć temat 'Nowości 2009'
Lipsk 2008
Moderator: mod-Imprezy
- 
				MarcinSz
 - Posty: 352
 - Rejestracja: 09 kwie 2006, 20:03
 - Lokalizacja: Poznań
 - Kontakt:
 
Re: Lipsk 2008
					Ostatnio zmieniony 08 paź 2008, 08:43 przez MarcinSz, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
													Marcin Szwanenfeld
			
						- Marcin
 - Posty: 2022
 - Rejestracja: 10 kwie 2006, 05:36
 - Lokalizacja: Toruń
 - Kontakt:
 
Re: Lipsk 2008
Albo "co tillig w ogóle wypuści". Widze że zapchajdziury we wszystkich mozliwych malowaniach na Silberlingach są już wszędzie, ale porządnej loki to nie.
			
			
									
																
						- DBv
 - Administrator
 - Posty: 1951
 - Rejestracja: 04 kwie 2006, 23:05
 - Lokalizacja: Wałbrzych-Wrocław
 - Kontakt:
 
Re: Lipsk 2008
Nie dramatyzujmy, ten model na scenie pojawił się w zeszłym roku (we wrześniu) i to początkowo bardziej jako "sonda" niż faktyczna zapowiedź. Czas nie jest więc tu jakoś wyjątkowo długi, a jeżeli faktycznie pojawi się w połowie roku, to nie będzie tak źle. Ile czasu od zapowiedzi do ukazania się minęło w przypadku Tilliga - np. BR52, BR52.80, BR 50.30 czy BR50 (która mimo zapowiedzi z 2003 roku cały czas nie jest dostępna) nie wspomnę...
			
			
									
																
						- Ranger
 - Posty: 3965
 - Rejestracja: 05 paź 2006, 00:02
 - Lokalizacja: Lublin
 - Kontakt:
 
Re: Lipsk 2008
Dopiero, pogięło ichArJu pisze:Cóż zatem powiedzieć o BR44 od Roco (2 wersje) Roco deklaruje dostępność obu wersji w połowie 2009
					Ostatnio zmieniony 06 paź 2008, 08:51 przez Ranger, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
																
						- 
				ArJu
 - Posty: 488
 - Rejestracja: 07 kwie 2006, 23:19
 - Lokalizacja: Wrocław / Warszawa
 - Kontakt:
 
Re: Lipsk 2008
Cóż zatem powiedzieć o BR44 od Roco (2 wersje) czy BR24 od Guetzolda? Obie firmy zaprezentowały w gablotach... wydruki komputerowych wizualizacji. Oralnie Roco deklaruje dostępność obu wersji w połowie 2009, a Guetzold podaje rok 2009 bez doprecyzowania.Grzegorz TT pisze:BR75 nadal niedostępna podobnie jak BR103 w swoim podstawowym malowaniu która 2 dni wywijała kółka wokół gabloty.
(...)
Stopień zaawansowania BR103 Kuehn jeszcze niższy.
Trochę lepiej wygląda BR50 od Tilliga, choć jeszcze sporo jej brakuje:
 
 
Na pocieszenie gotowa, dostępna w/g zapewnień za 2-3 tygodnie, E95 od Brawy.
 
 
					Ostatnio zmieniony 06 paź 2008, 08:49 przez ArJu, łącznie zmieniany 2 razy.
									
			
																
						- 
				Kilkujadek
 - Posty: 3295
 - Rejestracja: 13 kwie 2006, 19:34
 - Lokalizacja: Ciechanów
 - Kontakt:
 
Re: Lipsk 2008
Takie są ich wewnętrzne ustalenia. Klub AKTT nie stosuje DCC  
			
			
									
																
						- KrzyszTTof
 - Posty: 1418
 - Rejestracja: 09 kwie 2006, 13:57
 - Lokalizacja: Szczecin
 - Kontakt:
 
Re: Lipsk 2008
Ciekawe... zbudowali na EW1, DKW i jakoś im to wszystko jeździ... a u nas podobno nawet EW2 są za ciasne....Grzegorz TT pisze: Najwięcej było makiet TT, a z nich największa klubu AKTT:
					Ostatnio zmieniony 06 paź 2008, 08:46 przez KrzyszTTof, łącznie zmieniany 2 razy.
									
			
																
						- Misiek
 - Posty: 1705
 - Rejestracja: 23 kwie 2007, 22:26
 - Lokalizacja: Warszawa
 - Kontakt:
 
Re: Lipsk 2008
Będzie do obejrzenia w Poznaniu - podpięta do PMMGrzegorz TT pisze:Moim zdaniem najładniejsza makieta niestety innoskalowcy:
- 
				Kilkujadek
 - Posty: 3295
 - Rejestracja: 13 kwie 2006, 19:34
 - Lokalizacja: Ciechanów
 - Kontakt:
 
Lipsk 2008
Kilka kilometrów przed zjazdem z autostrady w okolicy Lipska - korek. Okazało się, że wszyscy zmierzają w tym samym kierunku czyli na targi modelarskie. Korek przy parkingu, korek przy kasach... Do godziny 10:30 zostały zapełnione 2 podstawowe parkingi (drugi na około 2500 samochodów). Oczywiście Niemcy jako naród praktyczny mieli w zanadrzu trzeci – kilka hektarów pola. Przyczyną korka był pęd Niemców do modelarstwa oraz dzień wolny z okazji Zjednoczenia Niemiec. Przybyły cale rodziny. Wszędzie ścisk... Zwiedzających około 100 000.
Hale zostały podzielone tematycznie. Oczywiście nas interesowała hala nr 3 o tematyce kolejowej. Na stoiskach od narzędzi, przez literaturę, modele do makiet. Najwięcej było makiet TT, a z nich największa klubu AKTT:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Firmy produkujące budownictwo przygotowały stanowiska do zmontowania pod fachowym okiem instruktorów zakupionych modeli.
Dla nieco mocniej zaawansowanych – warsztaty.
 
Gdyby ktoś chciał to można było nawet pojeździć kolejką.

Dla gigantomanów przed halą jeździła BR52 w skali 1:1
Moim zdaniem najładniejsza makieta niestety innoskalowcy:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Inne makiety (TT):
 
 
 
 
 
Makieta czeska:
 
 
 
 
 
 
 
BR75 nadal niedostępna podobnie jak BR103 w swoim podstawowym malowaniu która 2 dni wywijała kółka wokół gabloty.
 
 
Stopień zaawansowania BR103 Kuehn jeszcze niższy.

Modele amerykańskie w TT:
 
 
 
 
			
			
													Hale zostały podzielone tematycznie. Oczywiście nas interesowała hala nr 3 o tematyce kolejowej. Na stoiskach od narzędzi, przez literaturę, modele do makiet. Najwięcej było makiet TT, a z nich największa klubu AKTT:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Firmy produkujące budownictwo przygotowały stanowiska do zmontowania pod fachowym okiem instruktorów zakupionych modeli.
Dla nieco mocniej zaawansowanych – warsztaty.
 
Gdyby ktoś chciał to można było nawet pojeździć kolejką.

Dla gigantomanów przed halą jeździła BR52 w skali 1:1
Moim zdaniem najładniejsza makieta niestety innoskalowcy:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Inne makiety (TT):
 
 
 
 
 
Makieta czeska:
 
 
 
 
 
 
 
BR75 nadal niedostępna podobnie jak BR103 w swoim podstawowym malowaniu która 2 dni wywijała kółka wokół gabloty.
 
 
Stopień zaawansowania BR103 Kuehn jeszcze niższy.

Modele amerykańskie w TT:
 
 
 
 
					Ostatnio zmieniony 06 paź 2008, 08:36 przez Kilkujadek, łącznie zmieniany 2 razy.
									
			
																
						Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość