Być może będą - w tej chwili trudno mi odpowiedzieć.tete pisze:Można się spodziewać w przyszłości poszerzenia oferty (w ramach srk) o naprężacze zewnętrzne?
Zwrotniki i napędy zwrotnicowe
Moderator: mod-Tabor
- 
				gemol
 - Posty: 1055
 - Rejestracja: 10 kwie 2006, 10:33
 - Lokalizacja: Radom
 - Kontakt:
 
Re: Zwrotniki i napędy zwrotnicowe
					Ostatnio zmieniony 16 wrz 2008, 10:35 przez gemol, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
																
						- tydzial
 - Posty: 892
 - Rejestracja: 21 sty 2007, 21:14
 - Lokalizacja: Szczecin Pogodno
 - Kontakt:
 
Re: Zwrotniki i napędy zwrotnicowe
Te urządzenia do prowadzenia ruchu pociągów budowała jedna firma "Simenns" ("Siemens" przyp.) na nastawniach są w większości krajów europejskich ,różnica polega na kształcie sygnalizatorów .
			
			
													
					Ostatnio zmieniony 17 lis 2008, 12:24 przez tydzial, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
																
						- 
				tete
 - Posty: 805
 - Rejestracja: 04 lis 2007, 20:08
 - Lokalizacja: Polska
 - Kontakt:
 
Re: Zwrotniki i napędy zwrotnicowe
Można się spodziewać w przyszłości poszerzenia oferty (w ramach srk) o naprężacze zewnętrzne?
			
			
									
																
						- oelka
 - Moderator
 - Posty: 2216
 - Rejestracja: 09 kwie 2006, 00:34
 - Lokalizacja: MDM
 - Kontakt:
 
Re: Zwrotniki i napędy zwrotnicowe
Nie spodziewam sie zobaczyc je gdzies indziej niz u nas w Polsce. Nie slyszalem o jakims wiekszym eksporcie produkcji firm z rodaju KZK Zielonka.gemol pisze:Od III do dziś. To są konstrukcje używane na PKP...
Krzysztof
					Ostatnio zmieniony 27 sty 2008, 09:08 przez oelka, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
																
						- 
				gemol
 - Posty: 1055
 - Rejestracja: 10 kwie 2006, 10:33
 - Lokalizacja: Radom
 - Kontakt:
 
Re: Zwrotniki i napędy zwrotnicowe
Od III do dziś. To są konstrukcje używane na PKP, a czy inne zarządy akurat te stosowały nie wiem. W każdym razie dość podobne.
			
			
									
																
						- brovarek
 - Posty: 883
 - Rejestracja: 14 cze 2006, 14:06
 - Lokalizacja: Gliwice
 - Kontakt:
 
Re: Zwrotniki i napędy zwrotnicowe
Grzesiek, mógłbys przyblizyc troszkę historię tych zwrotników i innych detali. Do jakich epok sie nadają? Czy to "rdzennie " polskie konstrukcje czy nadaja sie tez do makiet innych zarzadów ?
			
			
									
																
						- 
				gemol
 - Posty: 1055
 - Rejestracja: 10 kwie 2006, 10:33
 - Lokalizacja: Radom
 - Kontakt:
 
Re: Zwrotniki i napędy zwrotnicowe
					Ostatnio zmieniony 25 sty 2008, 11:13 przez gemol, łącznie zmieniany 2 razy.
									
			
																
						- 
				gemol
 - Posty: 1055
 - Rejestracja: 10 kwie 2006, 10:33
 - Lokalizacja: Radom
 - Kontakt:
 
Zwrotniki i napędy zwrotnicowe
Miło mi poinformować, że są już dostępne typowe pekapowskie zwrotniki:
080240 - zwrotnik lewy
080241 - zwrotnik prawy

zwrotnik
Na zdjęciu złożony niepomalowany. Cena jednej blaszki - 5 zł
Na początku lutego będą też dostępne napędy zwrotnicowe:
080250 - napęd zwrotnicowy lewy
080251 - napęd zwrotnicowy prawy
w cenie 5,60 zł za blaszkę.
			
			
													080240 - zwrotnik lewy
080241 - zwrotnik prawy

zwrotnik
Na zdjęciu złożony niepomalowany. Cena jednej blaszki - 5 zł
Na początku lutego będą też dostępne napędy zwrotnicowe:
080250 - napęd zwrotnicowy lewy
080251 - napęd zwrotnicowy prawy
w cenie 5,60 zł za blaszkę.
					Ostatnio zmieniony 25 sty 2008, 11:12 przez gemol, łącznie zmieniany 2 razy.
									
			
																
						Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości
