13012 (BCi29 - Izba Pamięci i Tradycji)
Moderator: mod-Tabor
- ArturSchŁ
- Administrator
- Posty: 10999
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 07:22
- Lokalizacja: Rumia
- Kontakt:
Re: 13012 (BCi29 - Izba Pamięci i Tradycji)
Wagon się ukazał, zdjęcia TU.
- Charakterek
- Posty: 1760
- Rejestracja: 02 kwie 2006, 21:06
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
Re: 13012 (BCi29 - Izba Pamięci i Tradycji)
Grzesiu, zatem zaproponuj swoją wersję listu (dotyczącą tego wagonu). Jak już napisałem - dałem list tu, byśmy wspólnie go ułożyli, ja podpiszę go i wyślę. Myślę, że założyć trzeba nowy właściwy temat. Ten można zamknąć.gemol pisze:Z inicjatywą się zgadzam, ale ten nieszczęsny "dar" brzmi żywcem z poprzedniej epoki.
Ostatnio zmieniony 08 lut 2008, 15:23 przez Charakterek, łącznie zmieniany 1 raz.
-
gemol
- Posty: 1055
- Rejestracja: 10 kwie 2006, 10:33
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
Re: 13012 (BCi29 - Izba Pamięci i Tradycji)
Z inicjatywą się zgadzam, ale ten nieszczęsny "dar" brzmi żywcem z poprzedniej epoki.
-
BarTT
- Posty: 294
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 13:57
- Lokalizacja: PL
- Kontakt:
Re: 13012 (BCi29 - Izba Pamięci i Tradycji)
Domyślam się, że temat jest pod silną presją czasu, więc warto napisać do Tilliga prędzej niż później...
Prosiliście o właśne propozycje, więc poniżej moja wersja listu, oparta o wersję pierwotną (starałem się by zawierała jak najmniej emocji, ale nie wiem jaka jest specyfika kontaktów z Tilligiem - może czasem trzeba im coś dosadniej wrzucić?)
Nie sprawdzałem pod kątem spójności stylistycznej i interpunkcji, więc błędy wybaczcie
"Dotyczy modelu 13012. Zacznę od początku. Najważniejszą kwestią jest, iż nie jest to niestety model PKP. Wagon w przedstawionym malowaniu stoi nieuzytkowany od kilkudziesięciu lat za zakładową bramą. Mało kto wie o jego istnieniu, nikt nie uzna go za atrakcyjny model w skali TT. Jako przedstawiciel forumtt.pl (polski odpowiednik TT board) proszę o uwzględnienie naszej prośby odnośnie porzucenia tego projektu. Opinie miłośników skali TT w Polsce wskazują jednoznacznie - ten model, w przedstawionym malowaniu jest złym pomysłem. Nie chcemy by firma Tillig marnowała swój czas i pieniądze na ten projekt, zatem propujemy coś w zamian. Proszę przyjrzeć się tym zdjęciom:
Są to wagony PKP, które każdy zna. Wypowiedzi osób związanych z forumTT i stroną TTclub.pl pokazują, że model w takim malowaniu sprzeda się w dużo większej ilości egzemplarzy i znajdzie wielu zadowolonych nabywców. Jest to prawdziwe malowanie PKP, na pewno każdy fan TT z przyjemnością kupi taki wagon. Dołączam już rozrysowane oznaczenia w pliku CDR, poniżej także przesyłam numery RAL niezbędnych kolorów. Wykonaliśmy bezpłatnie projekt i nieodpłatnie przesylamy go firmie Tillig. Chcemy by nasza współpraca układała się jak najlepiej i liczymy na pozytywny odzew. To ja załatwiłem wszelakie zdjęcia i numery RAL z lokomotywy M 62 Rail Polska, to z mojej inicjatywy zmienili Państwo malowanie setu 01420. I dlatego prosimy o takie wagony BCi prawdziwei PKP.
Uprzejmie prosimy o pozytywne ustosunkowanie się do naszej prośby!"
To tylko moja wersja, ale może cokolwiek się przyda.
Tak się zastanawiam... może dodać info o tym, że model w zielonym malowaniu wzbudziłby też większe zainteresowanie w Niemczech?
Prosiliście o właśne propozycje, więc poniżej moja wersja listu, oparta o wersję pierwotną (starałem się by zawierała jak najmniej emocji, ale nie wiem jaka jest specyfika kontaktów z Tilligiem - może czasem trzeba im coś dosadniej wrzucić?)
Nie sprawdzałem pod kątem spójności stylistycznej i interpunkcji, więc błędy wybaczcie
"Dotyczy modelu 13012. Zacznę od początku. Najważniejszą kwestią jest, iż nie jest to niestety model PKP. Wagon w przedstawionym malowaniu stoi nieuzytkowany od kilkudziesięciu lat za zakładową bramą. Mało kto wie o jego istnieniu, nikt nie uzna go za atrakcyjny model w skali TT. Jako przedstawiciel forumtt.pl (polski odpowiednik TT board) proszę o uwzględnienie naszej prośby odnośnie porzucenia tego projektu. Opinie miłośników skali TT w Polsce wskazują jednoznacznie - ten model, w przedstawionym malowaniu jest złym pomysłem. Nie chcemy by firma Tillig marnowała swój czas i pieniądze na ten projekt, zatem propujemy coś w zamian. Proszę przyjrzeć się tym zdjęciom:
Są to wagony PKP, które każdy zna. Wypowiedzi osób związanych z forumTT i stroną TTclub.pl pokazują, że model w takim malowaniu sprzeda się w dużo większej ilości egzemplarzy i znajdzie wielu zadowolonych nabywców. Jest to prawdziwe malowanie PKP, na pewno każdy fan TT z przyjemnością kupi taki wagon. Dołączam już rozrysowane oznaczenia w pliku CDR, poniżej także przesyłam numery RAL niezbędnych kolorów. Wykonaliśmy bezpłatnie projekt i nieodpłatnie przesylamy go firmie Tillig. Chcemy by nasza współpraca układała się jak najlepiej i liczymy na pozytywny odzew. To ja załatwiłem wszelakie zdjęcia i numery RAL z lokomotywy M 62 Rail Polska, to z mojej inicjatywy zmienili Państwo malowanie setu 01420. I dlatego prosimy o takie wagony BCi prawdziwei PKP.
Uprzejmie prosimy o pozytywne ustosunkowanie się do naszej prośby!"
To tylko moja wersja, ale może cokolwiek się przyda.
Tak się zastanawiam... może dodać info o tym, że model w zielonym malowaniu wzbudziłby też większe zainteresowanie w Niemczech?
-
xdamian
- Posty: 74
- Rejestracja: 16 lip 2006, 20:19
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: 13012 (BCi29 - Izba Pamięci i Tradycji)
Co oni piją/palą w tym Sebnitz, że takiego samobója chcą sobie strzelić?
Proponuje z listu wyciąć szumne zapowiedzi kto ile kupi, a zaproponować aby T. w ciągu kilku lat wydał kilka takich wagonów(po jednym rocznie, Ale z informacją że następne będą co roku) aby można było skompletować rozsądny skład.
Proponuje z listu wyciąć szumne zapowiedzi kto ile kupi, a zaproponować aby T. w ciągu kilku lat wydał kilka takich wagonów(po jednym rocznie, Ale z informacją że następne będą co roku) aby można było skompletować rozsądny skład.
- Charakterek
- Posty: 1760
- Rejestracja: 02 kwie 2006, 21:06
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
Re: 13012 (BCi29 - Izba Pamięci i Tradycji)
Po to dałem jego rys, byśmy wszyscy się zastanowili nad jego ostateczną treścią, a nie marudzili, że coś jest nie halo. Ja odnośnie 86 cośtam wypłodzę. Zredagujmy wspólnie resztę. Tylko:
1. trzeba pokazać, że to jest głos nasz wspólny
2. nie chcemy tego gówna izba pamięci
3. chcemy zielone PKP
4. musimy pokazać jakie opinie i gdzie są takie opinie (czyli jasno powiedzieć, że to taki ttboard jesteśmy)
5. I jeszcze raz podlreślać to my ludzie, kupujący, to nasz głos i tyle!
Warto też powiedzieć, że ten wagon pod żadnym pozorem nie jest PKP. I tyle.
Zdjęcia zielonego już mam, odpowiedziało kilka osób, za co im dziękuję, część zadeklrowała chęć wyjazdu do Wolsztyna tudzież Chabówki, by jeszcze ładniej obfocić wagony.
Jeśli jest ktoś chętny na zrobienie CDR z napisami - będzie fajnie. A i jeszcze jaką rewizję powinny mieć wagony z orzełkiem (w koronie). Te z Wolsztyna mają na fotkach 2006 rok i znając Tilliga może nam tak zrobić. Tymczasem zamalować datę i wpisać właściwą to żaden kłopot jest...
1. trzeba pokazać, że to jest głos nasz wspólny
2. nie chcemy tego gówna izba pamięci
3. chcemy zielone PKP
4. musimy pokazać jakie opinie i gdzie są takie opinie (czyli jasno powiedzieć, że to taki ttboard jesteśmy)
5. I jeszcze raz podlreślać to my ludzie, kupujący, to nasz głos i tyle!
Warto też powiedzieć, że ten wagon pod żadnym pozorem nie jest PKP. I tyle.
Zdjęcia zielonego już mam, odpowiedziało kilka osób, za co im dziękuję, część zadeklrowała chęć wyjazdu do Wolsztyna tudzież Chabówki, by jeszcze ładniej obfocić wagony.
Jeśli jest ktoś chętny na zrobienie CDR z napisami - będzie fajnie. A i jeszcze jaką rewizję powinny mieć wagony z orzełkiem (w koronie). Te z Wolsztyna mają na fotkach 2006 rok i znając Tilliga może nam tak zrobić. Tymczasem zamalować datę i wpisać właściwą to żaden kłopot jest...
- ArturSchŁ
- Administrator
- Posty: 10999
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 07:22
- Lokalizacja: Rumia
- Kontakt:
Re: 13012 (BCi29 - Izba Pamięci i Tradycji)
Zgadzam się Jacku z Zeno i proszę o ponowne rozważenie treści listu, jak sam mówisz, i w naszym imieniu.zeno pisze:... czy ten list ...
Za bardzo pokręcony, za dużo emocji.
- Mariusz
- Posty: 2544
- Rejestracja: 26 kwie 2006, 21:55
- Lokalizacja: Łubowo
- Kontakt:
Re: 13012 (BCi29 - Izba Pamięci i Tradycji)
Nie piszcie więcej o Zakopcu, bo moja ślubna mnie z....za te Zakopane. Tylko Zakopane i Zakopane, a ja mam dośc tego Z. 
-
zeno
- Posty: 267
- Rejestracja: 10 kwie 2006, 06:48
- Lokalizacja: Szczecin - Pomorzany
- Kontakt:
Re: 13012 (BCi29 - Izba Pamięci i Tradycji)
Tylko tu nie chodzi o sam wyjazd.
Charakterek popieram Twoją inicjatywę, ale czy ten list kierowany jest do największego producenta TT czy do człowieka z ograniczonym rozumowaniem?
Za bardzo pokręcony, za dużo emocji.
Pozdrawiam
Charakterek popieram Twoją inicjatywę, ale czy ten list kierowany jest do największego producenta TT czy do człowieka z ograniczonym rozumowaniem?
Za bardzo pokręcony, za dużo emocji.
Pozdrawiam
- mencin
- Posty: 210
- Rejestracja: 12 lis 2007, 14:11
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: 13012 (BCi29 - Izba Pamięci i Tradycji)
A moja by sie chyba ucieszyla z takiego "wyjazdu" na dwa tygodnie do Zakopca:))
Wiecej luzu...
Wiecej luzu...
- Marcin
- Posty: 2022
- Rejestracja: 10 kwie 2006, 05:36
- Lokalizacja: Toruń
- Kontakt:
Re: 13012 (BCi29 - Izba Pamięci i Tradycji)
Wypraszam sobie teksty w strone mojej żony. Chyba troche przesadzasz!!!!
-
BarTTek
- Posty: 828
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 00:20
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
Re: 13012 (BCi29 - Izba Pamięci i Tradycji)
A to dobre jak ja proponowałem pisać listy do Tilliga to wszyscy nie
A tu proszę
Dziwny jest ten świat
No ale jakby to miało coś zmienić - owszem idea słuszna
No ale jakby to miało coś zmienić - owszem idea słuszna
- Charakterek
- Posty: 1760
- Rejestracja: 02 kwie 2006, 21:06
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
Re: 13012 (BCi29 - Izba Pamięci i Tradycji)
Marcin, wyjedź gdzieś z tego Torunia, bo tam jak widzę fale pewnego radia bardzo szkodliwie na ludzi oddziałują, weź żonę, porządnie spełnij obowiązki małżeńskie gdzieś w Zakopanem (jeśli nie masz żony, to dziewczynę, przyjaciółkę) i po dwóch upojnych tygodniach wróć na forum... Bo teraz widzę, że czepiasz się bezzasadnie zupełnie wszystkiego!Marcin pisze:Chrakterek napisał:"... Je kupimy w ogromnych ilościach.... "
Obyś się nie zdziwił. Z pozostałymi deklaracjami też bym był ostrożny.
Aha, dar polskich modelarzy. Mi się to kojarzy z darem przyjaźni z jednego serialu.
PS. Nie po złości to pisałem, ale z dobrej woli...
Ostatnio zmieniony 07 lut 2008, 16:01 przez Charakterek, łącznie zmieniany 1 raz.
- Marcin
- Posty: 2022
- Rejestracja: 10 kwie 2006, 05:36
- Lokalizacja: Toruń
- Kontakt:
Re: 13012 (BCi29 - Izba Pamięci i Tradycji)
Chrakterek napisał:"... Je kupimy w ogromnych ilościach.... "
Obyś się nie zdziwił. Z pozostałymi deklaracjami też bym był ostrożny.
Aha, dar polskich modelarzy. Mi się to kojarzy z darem przyjaźni z jednego serialu.
Obyś się nie zdziwił. Z pozostałymi deklaracjami też bym był ostrożny.
Aha, dar polskich modelarzy. Mi się to kojarzy z darem przyjaźni z jednego serialu.
- Charakterek
- Posty: 1760
- Rejestracja: 02 kwie 2006, 21:06
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
Re: 13012 (BCi29 - Izba Pamięci i Tradycji)
Takiego se maila umyśliłem:
Czy firma Tillig lubi tracić pieniądze?
Obawiam się, że tak. W niniejszym liście pragnę poruszyć dwie sprawy.
Pierwsza sprawa to nieszczęsna B6. Ne wiem czemu ktoś wpadł na pomysł umieszczenia jej gumek przyczepnościowych na osi trzeciej. Co to daje? Proszę spojrzeć na ten film. Wystarczy 0,3 mm nierówności, by lokomotywa nie jeżdziła.
tu film wstawię
A wystarczyło by gumki umieścić tak, jak to zaznaczyłem zielonym kolorem na fotografii - wtedy któraś z tych osi zawsze ma kontakt z podłożem i lokomotywa nerwowa nie jest i będzie zachowywała się poprawnie.
Sprawa druga:
Dotyczy modelu 13012. Zacznę od początku. To NIE JEST PKP. wagon ten stoi za bramą jakiegoś zakładu - i z grona ludzi związanych z TT widziały go może 3 osoby. Wagon jest wykorzystywany jako magazyn śmieci. Przeglądając forumtt.pl (Polski odpowiedznik TT board) widzę, że ten wagon się nie sprzeda. Jest to niesamowita porażka i strata pieniędzy. W Polsce może kupi go 50 osób, a może nie. Dlatego, że tego wagonu nikt nie zna. Piszę tu jako przedstawiciel forum i zabieram głos za wszystkich forumowiczów, którzy są zgodni co do tego wagonu - nie chcemy go mieć, a jak się pojawi - nie kupimy go. Dlatego, że napisy typu izba pamieci bardzo się źle polakom kojarzą. ten wagon to pomyłka i nie chcę, by firma Tillig wydała pieniądze na malowanie i zmarnowała czas na projekt. Co proponuję w zamian. Proszę przyjrzeć się tym zdjęciom:
Są to wagony PKP, każdy je zna. Dołączam już rozrysowane oznaczenia w pliku CDR, poniżej także dołączam numry RAL niezbędnych kolorów. My wykonaliśmy projektowanie i nieodpłatnie podsyłamy je firmie Tillig. Taki dar Polskich modelarzy, by nasza współpraca układała się dobrze. To ja załatwiłem wszelakie zdjęcia i numery RAL z lokomotywy M 62 Rail Polska, to z mojej inicjatywy zmienili Państwo malowanie setu 01420. I dlatego prosimy o takie wagony BCi prawdziwei PKP. Dlaczego to piszę? Prosta matematyka. Wagon 13012 jak sprzeda się w Polsce w 50 egzemplarzach, to będzie sukces, gdyż to jest fantastyka. Wagony BCI kupi co najmniej 100 osób i każda co najmniej po 3 sztuki (są deklaracje na 5 i więcej sztuk). A są to osoby związane z forum i stroną TTclub.pl. A w Polsce jest jeszcze wiele osób, które nie są zalogowane na forum, a które kupią właśnie ten wagon w zielonym kolorze i w prawdziwym malowaniu PKP. Więc właśnie taki wagon ma szansę zostać hitem sprzedaży w Polsce, a nie wynalazek nazwany pogardliwie na forum izbą wytrzeźwień (Ww Polsce trafiają tam osoby pijane, gdzie spędzają noc, płacą rachunki za noc i przysięgają nigdy więcej tam nie wrócić). Zatem zabierając głos za wszystkich forumowiczów i Polaków - nie raczcie nas wagonem 13012. Nie chcemy go. Chcemy prawdziwe zielone wagony PKP. Je kupimy w ogromnych ilościach. Na nie czekamy z wytęsknieniem. Jestem w stanie podesłać jeszcze więcej fotografii tych pięknych wagonów. Ale tych naszych, zielonych... One mają szansę przynieść ogromne zyski firmie, a nie jakieś wynalazki, o których nikt w Polsce nie wie...
pozostaje przetłumaczyć. Czy jakieś poprawki ktoś wnosi? I proszę o te CDR, pokażemy firmie na czym nam zależy...
Czy firma Tillig lubi tracić pieniądze?
Obawiam się, że tak. W niniejszym liście pragnę poruszyć dwie sprawy.
Pierwsza sprawa to nieszczęsna B6. Ne wiem czemu ktoś wpadł na pomysł umieszczenia jej gumek przyczepnościowych na osi trzeciej. Co to daje? Proszę spojrzeć na ten film. Wystarczy 0,3 mm nierówności, by lokomotywa nie jeżdziła.
tu film wstawię
A wystarczyło by gumki umieścić tak, jak to zaznaczyłem zielonym kolorem na fotografii - wtedy któraś z tych osi zawsze ma kontakt z podłożem i lokomotywa nerwowa nie jest i będzie zachowywała się poprawnie.
Sprawa druga:
Dotyczy modelu 13012. Zacznę od początku. To NIE JEST PKP. wagon ten stoi za bramą jakiegoś zakładu - i z grona ludzi związanych z TT widziały go może 3 osoby. Wagon jest wykorzystywany jako magazyn śmieci. Przeglądając forumtt.pl (Polski odpowiedznik TT board) widzę, że ten wagon się nie sprzeda. Jest to niesamowita porażka i strata pieniędzy. W Polsce może kupi go 50 osób, a może nie. Dlatego, że tego wagonu nikt nie zna. Piszę tu jako przedstawiciel forum i zabieram głos za wszystkich forumowiczów, którzy są zgodni co do tego wagonu - nie chcemy go mieć, a jak się pojawi - nie kupimy go. Dlatego, że napisy typu izba pamieci bardzo się źle polakom kojarzą. ten wagon to pomyłka i nie chcę, by firma Tillig wydała pieniądze na malowanie i zmarnowała czas na projekt. Co proponuję w zamian. Proszę przyjrzeć się tym zdjęciom:
Są to wagony PKP, każdy je zna. Dołączam już rozrysowane oznaczenia w pliku CDR, poniżej także dołączam numry RAL niezbędnych kolorów. My wykonaliśmy projektowanie i nieodpłatnie podsyłamy je firmie Tillig. Taki dar Polskich modelarzy, by nasza współpraca układała się dobrze. To ja załatwiłem wszelakie zdjęcia i numery RAL z lokomotywy M 62 Rail Polska, to z mojej inicjatywy zmienili Państwo malowanie setu 01420. I dlatego prosimy o takie wagony BCi prawdziwei PKP. Dlaczego to piszę? Prosta matematyka. Wagon 13012 jak sprzeda się w Polsce w 50 egzemplarzach, to będzie sukces, gdyż to jest fantastyka. Wagony BCI kupi co najmniej 100 osób i każda co najmniej po 3 sztuki (są deklaracje na 5 i więcej sztuk). A są to osoby związane z forum i stroną TTclub.pl. A w Polsce jest jeszcze wiele osób, które nie są zalogowane na forum, a które kupią właśnie ten wagon w zielonym kolorze i w prawdziwym malowaniu PKP. Więc właśnie taki wagon ma szansę zostać hitem sprzedaży w Polsce, a nie wynalazek nazwany pogardliwie na forum izbą wytrzeźwień (Ww Polsce trafiają tam osoby pijane, gdzie spędzają noc, płacą rachunki za noc i przysięgają nigdy więcej tam nie wrócić). Zatem zabierając głos za wszystkich forumowiczów i Polaków - nie raczcie nas wagonem 13012. Nie chcemy go. Chcemy prawdziwe zielone wagony PKP. Je kupimy w ogromnych ilościach. Na nie czekamy z wytęsknieniem. Jestem w stanie podesłać jeszcze więcej fotografii tych pięknych wagonów. Ale tych naszych, zielonych... One mają szansę przynieść ogromne zyski firmie, a nie jakieś wynalazki, o których nikt w Polsce nie wie...
pozostaje przetłumaczyć. Czy jakieś poprawki ktoś wnosi? I proszę o te CDR, pokażemy firmie na czym nam zależy...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości