
maciej_kolej:
Dziś jak wracałem z fabryki migneło mi coś na stacji
Może nie dało rady uruchomić hamulca

Moderatorzy: eg_ptmkż, mod-Kolej w skali 1:1
Bingo
Dobrze by bylo, gdyby nasze prezentowaly soba ten poziom po 40 latach uzywania. Niech tylko jakis 111A dozyje takiego wieku, w porownywalnym stanie. Bo wagonow 104A z lat 60. juz w latach 90. nie dalo sie znalezc w ruchu pasazerskim. Co ciekawe podobne wiekowo Bm234 w Niemczech jeszcze da sie spotkac w skladach pociagow.Mariusz pisze:A ten wagon to faktycznie zabytekJak i nasze
A kto kieruje ruchem - chyba nie PCCMariusz pisze:Dlaczego piszesz "z winy PKP"
Musisz sam sprawdzić, w końcu jest okazja bo tam PKP nie ma zniżek ani ulgMariusz pisze:Mają kasy fiskalne ? To postęp niemożliwy dla pokonania przez PR/A jest możliwośc płacenia kartami ?
Jak przeciętny pasażer a nie jak "wyróżniony"Mariusz pisze:Jestem ciekaw jak do Ciebie dojadę nowym przewoźnikiem
Tak tylko ten to konstrukcja nieco starsza od naszych nowszych liniowych.Mariusz pisze:A ten wagon to faktycznie zabytekJak i nasze
Zgodnie z cennikiem PLK - (PDF).xdamian pisze:czy PCC/Arriva może sama zwiększyć skład czy musi mieć na to zgodę zamawiającego lub PLKi? na jakiej zasadzie wnosi się opłatę do PLKi ? od ilości osi? masy składu?
W sumie to przydalyby sie dobre zdjecia wagonow. Mysle, ze wielu modelarzy bedzie wdziecznych, jesli zobacza troche inne zdjecia niz: wagon z tylu ledwo widoczny zza SA106.maciej_kolej pisze:Mam kolejne wiesci z przejazdu, wspomniane przez Oelkę wagony są komfortowe pomimo lat. Posiadają ślady oznaczeń pierwszej klasy.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości