
Mój TT-tabor - Jacekk
Moderator: mod-Moja TT
- bartekdj
- Posty: 236
- Rejestracja: 08 kwie 2006, 23:56
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Mój TT-tabor - Jacekk
Bardzo ładne składy, super Jacku wygląda set 2 osiowych węglarek ale nie jest gorsza "Ta" dama 52
) supcio

- Jacekk
- Posty: 520
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 09:22
- Lokalizacja: Polska
- Kontakt:
Re: Mój TT-tabor - Jacekk


- Maciej
- Moderator
- Posty: 3238
- Rejestracja: 10 kwie 2006, 08:49
- Lokalizacja: Grudziądz
- Kontakt:
Re: Mój TT-tabor - Jacekk
A jak piękna w składzie jednorodnymJacekk pisze:Węglarka musi być obowiązkowo. Niby taka niepozorna, a jednak coś w sobie ma (...)



Ostatnio zmieniony 02 paź 2007, 22:24 przez Maciej, łącznie zmieniany 2 razy.
- Jacekk
- Posty: 520
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 09:22
- Lokalizacja: Polska
- Kontakt:
Re: Mój TT-tabor - Jacekk
Drezden z III epoki DR. Nieco różni się od tego z IV malowaniem, jednak i tak czadziarsko wygląda BR52 z tymi wagonami.

Węglarka musi być obowiązkowo. Niby taka niepozorna, a jednak coś w sobie ma
I co ważniejsze ma napisy na ścianach czołowych.

Teraz po głowie lata mi BR86, ale w najbliższej przyszłości chyba jej nie zobaczę


Węglarka musi być obowiązkowo. Niby taka niepozorna, a jednak coś w sobie ma




Teraz po głowie lata mi BR86, ale w najbliższej przyszłości chyba jej nie zobaczę

Ostatnio zmieniony 02 paź 2007, 21:39 przez Jacekk, łącznie zmieniany 2 razy.
- Maciej
- Moderator
- Posty: 3238
- Rejestracja: 10 kwie 2006, 08:49
- Lokalizacja: Grudziądz
- Kontakt:
Re: Mój TT-tabor - Jacekk
Wiesz może to i zaleta, a nie wada. Zobacz jak konczy większosć wapniarek - pourywane klapy niestety.Jacekk pisze:Niestety tutaj klapy się nie ruszają.
Ostatnio zmieniony 30 wrz 2007, 09:48 przez Maciej, łącznie zmieniany 1 raz.
- Jacekk
- Posty: 520
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 09:22
- Lokalizacja: Polska
- Kontakt:
Re: Mój TT-tabor - Jacekk
Jak już wcześniej wspominałem najlepszym jak dla mnie modelem z ostatnio nabytych wagonów jest wapniarka. Natychmiast w oczy rzucają się te przybrudzenia i pogięte klapy.

Świetnie wyglądają również te drabinki i podesty na ścianach bocznych

Teraz przejdę do wagonu samowyładowczego 14720. Tak jak wapniarka też jest przybrudzony:

Jest też trochę detali:

Niestety tutaj klapy się nie ruszają. Jak imageshack będzie lepiej działał to powklejam zdjęcia innych wagonów

Świetnie wyglądają również te drabinki i podesty na ścianach bocznych

Teraz przejdę do wagonu samowyładowczego 14720. Tak jak wapniarka też jest przybrudzony:


Jest też trochę detali:


Niestety tutaj klapy się nie ruszają. Jak imageshack będzie lepiej działał to powklejam zdjęcia innych wagonów

Ostatnio zmieniony 29 wrz 2007, 18:28 przez Jacekk, łącznie zmieniany 2 razy.
- WojTTek
- Posty: 465
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 10:43
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Re: Mój TT-tabor - Jacekk
no teraz jest pod kolor. bardzo ładnie lata 60
teraz tylko drewniana węglarka z budką oraz kassele, chłodnia berlin albo i nawet oppeln. Wtedy zyskasz skład powiedzmy 10 wagonów. I wszystko pasuje. Skład super.
Przemyśl sobie zakup w/w wagonów. Bo wiesz zestawić skład z kwasiarką i transporterem samochodów to trochę nie tak. Ale teraz masz naprawdę dobry skład.

Przemyśl sobie zakup w/w wagonów. Bo wiesz zestawić skład z kwasiarką i transporterem samochodów to trochę nie tak. Ale teraz masz naprawdę dobry skład.
- Jacekk
- Posty: 520
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 09:22
- Lokalizacja: Polska
- Kontakt:
Re: Mój TT-tabor - Jacekk
Kilka dni temu dostałem 4 nowe wagony:
1. Wagon towarowy Kmm - III epoka DR
2. Wagon towarowy Dresden Gl - III epoka DR
3. Wagon towarowy Ommu 44 - III epoka DR
4. Wagon towarowy samowyładowczy - III epoka DR
Tak wygląda obecnie mój tabor:
\
Jak znajdę trochę czasu to powklejam więcej fotek
Nie ma co, wapniarka najbardziej przypadła mi do gustu
W najbliższym czasie kupię jeszcze kwasiarkę z III ep. DR
1. Wagon towarowy Kmm - III epoka DR
2. Wagon towarowy Dresden Gl - III epoka DR
3. Wagon towarowy Ommu 44 - III epoka DR
4. Wagon towarowy samowyładowczy - III epoka DR
Tak wygląda obecnie mój tabor:







Jak znajdę trochę czasu to powklejam więcej fotek


-
- Posty: 552
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 09:26
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Mój TT-tabor - Jacekk
Jeśli masz dostęp, to zacznij od towarowego Brhs-a - ten wagon wyszedł z produkcji (w ep III).
- Jacekk
- Posty: 520
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 09:22
- Lokalizacja: Polska
- Kontakt:
Re: Mój TT-tabor - Jacekk
Końcem sierpnia lub początkiem września dojdzie mi pięć wagonów:Trojan pisze:A jakie wagony planujesz Jacku do niej ?





A potem, gdy będę miał trochę pieniędzy:


i być może

a potem się zobaczy

Dodaję jeszcze film pokazujący pracę wiązarów w BR52, tylko szkoda, że tak słabej jakości. Na początku dość mała prędkość, aż do maksymalnej czyli około 80km/h:

(Jak ktoś chce to mogę wysłać te filmy na maila, które powinny być lepszej jakości)
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 13 sie 2007, 21:05 przez Jacekk, łącznie zmieniany 1 raz.
- Trojan
- Posty: 345
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 13:08
- Lokalizacja: Skarżysko-Kam./Katowice
- Kontakt:
Re: Mój TT-tabor - Jacekk
A jakie wagony planujesz Jacku do niej ? Coś z 2 osi jak węglarki czy platformy a może talboty ?
- Charakterek
- Posty: 1760
- Rejestracja: 02 kwie 2006, 21:06
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
Re: Mój TT-tabor - Jacekk
Z całej masy rozmów na GG przeprowadzonych z Jackiem widzę, że chłopak ma poukładane w głowie. I teraz chce zbierać na skład do 52. I ja to popieram! Jak uzbiera piekny skład w epoce, to będzie mógł kupić sobie jakąś następną rzecz. Tak trzymaj! Nic tak pięknie nie wygląda jak lokomotywa z dobranym do niej składem!
- WojTTek
- Posty: 465
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 10:43
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Re: Mój TT-tabor - Jacekk
jakbyś mógł Jacekk.
prawda ale nikt tu nie mówił o puszczaniu 52 na ostatniej kresce... max w połowie.
DOPISANE:
Jacekk pomyśl nad tym: set 01417 z BR86 na modelowych torach.
do kupienia w modelarskim chociaż cena przygniata...
prawda ale nikt tu nie mówił o puszczaniu 52 na ostatniej kresce... max w połowie.
DOPISANE:
Jacekk pomyśl nad tym: set 01417 z BR86 na modelowych torach.

do kupienia w modelarskim chociaż cena przygniata...
Ostatnio zmieniony 13 sie 2007, 17:50 przez WojTTek, łącznie zmieniany 2 razy.
- Charakterek
- Posty: 1760
- Rejestracja: 02 kwie 2006, 21:06
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
Re: Mój TT-tabor - Jacekk
No bo właśnie na 12V są te lokomotywy projektowane. A czemu zasilacze dają większe napięcie? Ano. Jak masz rozbudowany układ torowy i jedziesz ze składem powiedzmy 5 - 6 wagonów oświetlonych żarówkowo (stare Y lub eilzugwagen), to powodzenia w uzyskaniu z Mehano napięć większych niż te 12 VBR101 112-1 pisze:Ogólnie realne prędkości max nowych loków mieszczą się w 10,5-12,5V.

Ostatnio zmieniony 13 sie 2007, 12:52 przez Charakterek, łącznie zmieniany 1 raz.
- Jacekk
- Posty: 520
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 09:22
- Lokalizacja: Polska
- Kontakt:
Re: Mój TT-tabor - Jacekk
DokładnieKrzyszTTof pisze:Parowóz to nie BR101, z IC 200 km/h jeździć nie musi...

Dodam, że prędkość maksymalna tego parowozu w orginale wynosi 80 km/h , a rzadko rozpędzam go do takich prędkości. Jak chcesz Wojtek to mogę nagrać krótki film przedstawiający pracę wiązarów, ale nie obiecuję, że będzie on dobrej jakości.KrzyszTTof pisze:A po drugie żeby delektować się jazdą parowozu w modelu to trzeba go puszczać z małą prędością (tak 30-40km/h w przeliczeniu na oryginał)
Pozdrawiam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość