To są rekordy lokomotyw parowych
200.4 (124.52) Borsig DRG series 05 002 Steam Germany 11 May 1936
202.6 (125.88) LNER Class A4 No.4468 Mallard Steam United Kingdom 3 July 1938
chodza pogłoski ze amerykańskie lokomotywy parowe osiagaly lepsze wyniki nawet 140mph ale nie ma portwierdzeń, class F7 , S1
Jak to jest z V-max
Moderator: mod-Kolej w skali 1:1
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 09 sie 2007, 14:35
- Lokalizacja: Kobylin
- Kontakt:
- Witek M.
- Posty: 976
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 15:32
- Lokalizacja: Warszawa-Bemowo
- Kontakt:
Re: Jak to jest z V-max
Mysle, ze nie nalezy utozsamiac ekstremalnych wynikow ustanawianych w celach propagandowych z rzeczywistymi mozliwosciami lokomotyw. To ze lokomotywa pospieszna moze przejechac z predkoscia 200 km/h jest mozliwe, tylko trzeba pamietac, ze zuzycie mechaniki jest rownie ekstremalne jak i osiagniety wynik. Takze i zalozone przy normalnej eksploatacji parametry bezbieczenstwa musza byc mocno ograniczone.
-
- Posty: 195
- Rejestracja: 19 lip 2007, 08:16
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Jak to jest z V-max
Chyba nie - na Dicovery w filmie dokumentalnym podali, że to było na torze o łagodnym spadku (sama lokomotywa) i na dodatek silnik się zatarł.
- gbbsoft
- Moderator
- Posty: 2027
- Rejestracja: 08 kwie 2006, 23:40
- Lokalizacja: Warszawa-Bemowo
- Kontakt:
Re: Jak to jest z V-max
A Anglicy to nie podawali w milach?
-
- Posty: 195
- Rejestracja: 19 lip 2007, 08:16
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Jak to jest z V-max
dla lokomtyw parowych?
Niemcy podają, że ich lokomotywa na trasie Berlin-Zossen osiągnęła 211 km/h a Anglicy, że ich Mallard 205 km/h. Gdzie leży prawda?
Niemcy podają, że ich lokomotywa na trasie Berlin-Zossen osiągnęła 211 km/h a Anglicy, że ich Mallard 205 km/h. Gdzie leży prawda?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość