
Spieszccie się fotografować, bo szybko odchodzą :(((
Moderator: mod-Kolej w skali 1:1
- Mariusz
- Posty: 2544
- Rejestracja: 26 kwie 2006, 21:55
- Lokalizacja: Łubowo
- Kontakt:
Re: Spieszccie się fotografować, bo szybko odchodzą :(((
Dzięki wielkie, punkcik należy się, ale to nie mój wątek 

- brovarek
- Posty: 883
- Rejestracja: 14 cze 2006, 14:06
- Lokalizacja: Gliwice
- Kontakt:
Re: Spieszccie się fotografować, bo szybko odchodzą :(((
Jeżeli nie znajdziesz w necie, proponuje Zakłady Terenowe PLK, tak jak pisałem wyżej Pewnie w Twoim przypadku będzie to Poznań. Osoby do kontaktów są podane na stronach PLK lub na stronach o przetargach (takze PLK lub np TUTAJ ).
Osobiscie miałem problem z wydobyciem danych - planów stacji w oddziale w Wałbrzychu, a to samo we Wrocławiu otrzymałem od ręki + plan skrócony lini czyli można.
Pm, Maciek
Osobiscie miałem problem z wydobyciem danych - planów stacji w oddziale w Wałbrzychu, a to samo we Wrocławiu otrzymałem od ręki + plan skrócony lini czyli można.
Pm, Maciek
Ostatnio zmieniony 13 cze 2007, 07:55 przez brovarek, łącznie zmieniany 1 raz.
- Mariusz
- Posty: 2544
- Rejestracja: 26 kwie 2006, 21:55
- Lokalizacja: Łubowo
- Kontakt:
Re: Spieszccie się fotografować, bo szybko odchodzą :(((
W takim razie poproszę o informację gdzie mogę znaleśc podobne schematy innych linii, np: Zgorzelec-Opole czy węzeł poznański.
- brovarek
- Posty: 883
- Rejestracja: 14 cze 2006, 14:06
- Lokalizacja: Gliwice
- Kontakt:
Re: Spieszccie się fotografować, bo szybko odchodzą :(((
Takią dokumentację otrzymałem bezpłatnie w siedzibie PLK we Wrocławiu - dotyczyła innej lini. Nie jest to żadna tajemnica, oferenci stajacy do przetargu muszą wcześniej wykupić część dokumentacji np studium, ale wiadomo, że na tym zarabiają. Nie róbmy sobie wody z mózgu, jako projekt współfinansowany przez UE jest ogólnodostepny, a nie tajny...
Ostatnio zmieniony 11 cze 2007, 13:38 przez brovarek, łącznie zmieniany 2 razy.
- Witek M.
- Posty: 976
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 15:32
- Lokalizacja: Warszawa-Bemowo
- Kontakt:
Re: Spieszccie się fotografować, bo szybko odchodzą :(((
Tak, Towarzysze - grunt to rewolucyjna czujnosc - wrog klasowy nie spi! Te dokumenty trzeba utajnic. Co z tego, ze jest to jawne zamowienie publiczne, a zalaczniki stanowia integralna czesc tego zamowienia. A dziwicie sie sokistom scigajacym fotografow po peronach - to paranoja na tym samym podlozu...
- Krzysiek
- Posty: 99
- Rejestracja: 10 kwie 2006, 09:31
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: Spieszccie się fotografować, bo szybko odchodzą :(((
Gdybym napisał nie "z naszego forum", a "poprzez nasze forum", to byłoby dobrze?
Przecież ja absolutnie nikogo nie oskarżałem, i do nikogo o nic nie miałem pretensji!!! Chodziło mi tylko o ostrożność w publokowaniu tego typu dokumentów. To wszystko.
Pozdrawiam
Przecież ja absolutnie nikogo nie oskarżałem, i do nikogo o nic nie miałem pretensji!!! Chodziło mi tylko o ostrożność w publokowaniu tego typu dokumentów. To wszystko.
Pozdrawiam
- gbbsoft
- Moderator
- Posty: 2027
- Rejestracja: 08 kwie 2006, 23:40
- Lokalizacja: Warszawa-Bemowo
- Kontakt:
Re: Spieszccie się fotografować, bo szybko odchodzą :(((
A to przypadkiem nie nazywa się współudział...ArturSch pisze:Nie sądzę by to było w jakikolwiek karalne....
- ArturSchŁ
- Administrator
- Posty: 10857
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 07:22
- Lokalizacja: Rumia
- Kontakt:
Re: Spieszccie się fotografować, bo szybko odchodzą :(((
Może tak dla ścisłości: w/w materiał nie leżał nigdy NA NASZYM FORUM (bo forum to nie miejsce przechowywania plików) - błąd logiczny.Krzysiek pisze:... jeśli taki dokumet ma sobie ktoś ściągnąć, to niech lepiej zrobi to ze stron PLKi, a nie z naszego forum.
Plik leżał (i chyba jeszcze leży do czasu aż go ktoś usunie) w Internecie, na jakimś serwerze (było, na którym, w odnośniku), natomiast na naszym forum była informacja: gdzie go można znaleźć. Nie sądzę by to było w jakikolwiek karalne....
- Krzysiek
- Posty: 99
- Rejestracja: 10 kwie 2006, 09:31
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: Spieszccie się fotografować, bo szybko odchodzą :(((
Uwierzcie mi, wszelkiego rodzaju projekty, czy studia wykonalności są dokumentami zbyt wielkiego kalibru, aby były szeroko publikowane (i przecież nie są). Posiadam już wieloletnią prkatykę w sporządzaniu dokumentacji technicznych dla kolei i wiem, że tego typu dokumenty są dostępne na przykład dla różnych instytucji, które chcą wziąć udziałw przetargach na projektowanie albo wykonawstwo. Ale wtedy za takie materiały płacą, co i tak nie zmienia faktu, że właścicielem materiałów nadal pozostaje w tym przypadku PLK. Dla mnie na przykład to właśnie studium jest podstawą do sporządzania projektów budowlanych i wykonawczych - biuro projektów w którym pracuję studium wykonalności zakupiło razem z materiałami przetargowymi.
Sami wiecie, że na naszym forum rejestrują się osoby z różnych stron świata. A w studium podane były dane projektowe dotyczące CAŁEJ linii nr 009. Nie jestem fatalisą, ale uważam, że jeśli taki dokumet ma sobie ktoś ściągnąć, to niech lepiej zrobi to ze stron PLKi, a nie z naszego forum. Takie jest moje zdanie.
Dlatego też koledze GRZEGORZOWI TT dziękuję za szybką reakcję!!!!
Sami wiecie, że na naszym forum rejestrują się osoby z różnych stron świata. A w studium podane były dane projektowe dotyczące CAŁEJ linii nr 009. Nie jestem fatalisą, ale uważam, że jeśli taki dokumet ma sobie ktoś ściągnąć, to niech lepiej zrobi to ze stron PLKi, a nie z naszego forum. Takie jest moje zdanie.
Dlatego też koledze GRZEGORZOWI TT dziękuję za szybką reakcję!!!!
-
- Posty: 90
- Rejestracja: 20 cze 2006, 19:14
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- Kontakt:
Re: Spieszccie się fotografować, bo szybko odchodzą :(((
Ale przecież plik był zamieszczony na stronie PKP PLK SA , więc raczej został tam zamieszczony legalnie i świadomie.
-
- Posty: 3295
- Rejestracja: 13 kwie 2006, 19:34
- Lokalizacja: Ciechanów
- Kontakt:
Re: Spieszccie się fotografować, bo szybko odchodzą :(((
Podany link pochodzi z ogólnodostępnego netu. Nie mam pojęcia o hakerstwie wiec albo jest legalny albo ktoś popełnił błąd udostępniając go za co nie mogę ponosić odpowiedzialności. Z uwagi na zastrzeżenia kolegi Krzysztofa proszę moderatora o usuniecie odnośnika ze stron forum.Krzysiek pisze: Owszem, znając nieco dokumentów można o wielu rzeczach opowiadać, dyskutować, ale nie publikować. Nie jest to jednak, moim zdaniem, dokument dla szerokiej publiczności - nie obrażając tu żadnego z forumowiczów, czy hobbystów kolei.
Ostatnio zmieniony 09 cze 2007, 16:15 przez Kilkujadek, łącznie zmieniany 1 raz.
- Krzysiek
- Posty: 99
- Rejestracja: 10 kwie 2006, 09:31
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: Spieszccie się fotografować, bo szybko odchodzą :(((
Czy jest to link do strony PLK? Bo jeśli nie, to nie wiem czy studium wykonalności linii E-65 zostało tutaj opublikowane legalnie.Grzegorz TT pisze:A tu są plany przebudowy linii E65...
Z uwagi na wykonywaną pracę - projektuję - studium wykonalności, do którego link zamieściłeś posiadam i znam już od dłuższego czasu, jednak nigdy bym czegoś takiego nie zamieścił w necie. Są tam podane nazwiska autorów, często znamienitych osób. Dobrze, że plany stacji nie są na mapach!!!!
Owszem, znając nieco dokumentów można o wielu rzeczach opowiadać, dyskutować, ale nie publikować. Nie jest to jednak, moim zdaniem, dokument dla szerokiej publiczności - nie obrażając tu żadnego z forumowiczów, czy hobbystów kolei.
Chyba, że jest to publikacja PLKi, to wtedy nie ma tematu, bo to ona jest właścicielem tego studium, ona za nie zapłaciła i to ona może je opublikować.
Ostatnio zmieniony 09 cze 2007, 13:45 przez Krzysiek, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Posty: 3295
- Rejestracja: 13 kwie 2006, 19:34
- Lokalizacja: Ciechanów
- Kontakt:
Re: Spieszccie się fotografować, bo szybko odchodzą :(((
A tu są plany przebudowy linii E65 - http://linkzablokowany [ze wzgledu na watpliwosci dotyczace mozliwosci rozpowszechniania powyzszych materialow, link zostal usuniety na życzenie autora postu]
W zestawie między innymi: plany stacji - stan aktualny, planowana przebudowa, fotki szlaku itd.
W zestawie między innymi: plany stacji - stan aktualny, planowana przebudowa, fotki szlaku itd.
Ostatnio zmieniony 09 cze 2007, 12:25 przez Kilkujadek, łącznie zmieniany 3 razy.
-
- Posty: 575
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 09:31
- Lokalizacja: Bydgoszcz Leśna
- Kontakt:
Spieszccie się fotografować, bo szybko odchodzą :(((
Informacja prasowa PKP z dzisiaj:
Otoczenie dróg kolejowych z Warszawy do Poznania i z Warszawy do Gdańska zmieni swoje oblicze. PKP S.A. zlikwiduje wszystkie zdewastowane i niewykorzystywane budynki wzdłuż linii ekspresowych E65 (Warszawa – Gdynia) i E20 (Warszawa – Poznań - Rzepin). W ten sposób PKP uwolni nowe tereny inwestycyjne, zmniejszy własne koszty, a mieszkańców kilkudziesięciu miast i setki tysięcy pasażerów pociągów uwolni od widoku starych i zniszczonych budowli.
Rozbiórka niewykorzystywanych obiektów rozpocznie się na przełomie września i października i zakończy się na początku przyszłego roku. PKP S.A. zlikwiduje 155 obiektów. Będzie to między innymi 14 nieczynnych dworców kolejowych, budynki gospodarcze i mieszkalne, magazyny, biura, oraz małe poczekalnie. Wszystkie są obecnie niewykorzystywane i nie stanowią żadnej wartości dla inwestorów. Najwięcej obiektów zostanie zlikwidowanych w województwie mazowieckim (59 budynków), łódzkim (43 obiekty) i wielkopolskim i lubuskim (43 budynki), w województwie pomorskim będzie to 12 obiektów, a w województwie warmińsko mazurskim 9 budynków.
W kilkudziesięciu miastach przez które biegną drogi kolejowe E65 i E20 znikną szpecące miasta budynki. Dzięki rozbiórce PKP S.A. zmniejszy roczne koszty o blisko milion złotych i umożliwi zupełnie nowe inwestycje na wolnych terenach w sześciu województwach (mazowieckim, wielkopolskim, lubuskim, łódzkim, warmińsko-mazurskim i pomorskim). Likwidacja ponad 150 budynków zmieni również widok zza okien pociągu dla kilku milionów pasażerów podróżujących pociągami na trasach Warszawa – Poznań – Rzepin i Warszawa - Gdańsk.
Otoczenie dróg kolejowych z Warszawy do Poznania i z Warszawy do Gdańska zmieni swoje oblicze. PKP S.A. zlikwiduje wszystkie zdewastowane i niewykorzystywane budynki wzdłuż linii ekspresowych E65 (Warszawa – Gdynia) i E20 (Warszawa – Poznań - Rzepin). W ten sposób PKP uwolni nowe tereny inwestycyjne, zmniejszy własne koszty, a mieszkańców kilkudziesięciu miast i setki tysięcy pasażerów pociągów uwolni od widoku starych i zniszczonych budowli.
Rozbiórka niewykorzystywanych obiektów rozpocznie się na przełomie września i października i zakończy się na początku przyszłego roku. PKP S.A. zlikwiduje 155 obiektów. Będzie to między innymi 14 nieczynnych dworców kolejowych, budynki gospodarcze i mieszkalne, magazyny, biura, oraz małe poczekalnie. Wszystkie są obecnie niewykorzystywane i nie stanowią żadnej wartości dla inwestorów. Najwięcej obiektów zostanie zlikwidowanych w województwie mazowieckim (59 budynków), łódzkim (43 obiekty) i wielkopolskim i lubuskim (43 budynki), w województwie pomorskim będzie to 12 obiektów, a w województwie warmińsko mazurskim 9 budynków.
W kilkudziesięciu miastach przez które biegną drogi kolejowe E65 i E20 znikną szpecące miasta budynki. Dzięki rozbiórce PKP S.A. zmniejszy roczne koszty o blisko milion złotych i umożliwi zupełnie nowe inwestycje na wolnych terenach w sześciu województwach (mazowieckim, wielkopolskim, lubuskim, łódzkim, warmińsko-mazurskim i pomorskim). Likwidacja ponad 150 budynków zmieni również widok zza okien pociągu dla kilku milionów pasażerów podróżujących pociągami na trasach Warszawa – Poznań – Rzepin i Warszawa - Gdańsk.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość