EW60 po modernizacji w ZNTK Minsk Mazowiecki

Dział poświęcony prawdziwej Kolei i wszystkiemu co z nią związane czyli tabor, newsy, ciekawostki, itd.

Moderator: mod-Kolej w skali 1:1

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Mariusz
Posty: 2544
Rejestracja: 26 kwie 2006, 21:55
Lokalizacja: Łubowo
Kontakt:

Re: EW60 po modernizacji w ZNTK Minsk Mazowiecki

Post autor: Mariusz »

Jednym słowem: brzydactwo !!
Awatar użytkownika
WojTTek
Posty: 465
Rejestracja: 09 kwie 2006, 10:43
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Re: EW60 po modernizacji w ZNTK Minsk Mazowiecki

Post autor: WojTTek »

Sedesy (kible z nowymi czołami właśnie w takim kształcie) już są w EN71:
http://transport.asi.pwr.wroc.pl/0.1A/t ... hp?p=27219
http://transport.asi.pwr.wroc.pl/0.1A/t ... hp?p=27111
Awatar użytkownika
oelka
Moderator
Posty: 2215
Rejestracja: 09 kwie 2006, 00:34
Lokalizacja: MDM
Kontakt:

Re: EW60 po modernizacji w ZNTK Minsk Mazowiecki

Post autor: oelka »

ernie_gdynia pisze:Oki ... ale jednak homologacje dostaną bo mają pójść na parę dni w odstawkę do poprawki i po sprawie...
UTK musi pokazac, ze ma cos do powiedzenia. Zreszta bardziej w swoim czasie zaszkodzil planom SKM trojmiejskiego nie zgadzajac sie na sprowadzenie uzywanych zespolow spalinowych i wagonow motorowych z Niemiec.

Krzysztof
Ostatnio zmieniony 24 cze 2007, 23:39 przez oelka, łącznie zmieniany 1 raz.
eg_ptmkż
Posty: 1691
Rejestracja: 16 kwie 2006, 11:24
Lokalizacja: tt@ptmkz.pl
Kontakt:

Re: EW60 po modernizacji w ZNTK Minsk Mazowiecki

Post autor: eg_ptmkż »

Oki ... ale jednak homologacje dostaną bo mają pójść na parę dni w odstawkę do poprawki i po sprawie...
Awatar użytkownika
oelka
Moderator
Posty: 2215
Rejestracja: 09 kwie 2006, 00:34
Lokalizacja: MDM
Kontakt:

Re: EW60 po modernizacji w ZNTK Minsk Mazowiecki

Post autor: oelka »

ernie_gdynia pisze:Ostatnio wyczytałem że szacowne Koleje Mazowieckie o mało nie upadły - a wiązało się to z 54 milionowym zadłużeniem u jednego z partnerów jakim są PKP PR. I dzięki porozumieniu do którego już doszło przewozy są dalej realizowane.
PR mialo wniesc te EZT, za ktore zada pieniedzy, do spolki, ktorej jest w koncu udzialowcem, jako aport. Na upadlosci KM sami tez by stracili.
Co do EW60 na ostatnich DTK w Gdyni pojawiła się wiadomość że EW60 po próbach w aglomeracji warszawskiej nie dostały ponoć pozwolenia/atestu na użytkowanie ze względu na ... brak schodków/stopniu przy drzwiach wejściowych :shock: Modernizacja spowodowała ich usunięcie a ponowne zainstalowanie byłoby chyba ingerencją w budę ... W stolicy większość peronów jest niskich ... i pojawił się pomysł odkupienia od Kolei Mazowieckich tych składów i powrót do upadającej powoli naszej SKM.
Ciekawe ....
W stolicy wiekszosc peronow jest jednak wysoka, czyli 960mm. A na linii Sieldleckiej 750mm. EW60 jako zespol wysokopodlogowy nie mial schodkow przy kazdych drzwiach, a tylko przy wejsciowych do kabiny maszynistow.

Krzysztof
Ostatnio zmieniony 24 cze 2007, 15:23 przez oelka, łącznie zmieniany 1 raz.
eg_ptmkż
Posty: 1691
Rejestracja: 16 kwie 2006, 11:24
Lokalizacja: tt@ptmkz.pl
Kontakt:

Re: EW60 po modernizacji w ZNTK Minsk Mazowiecki

Post autor: eg_ptmkż »

Ostatnio wyczytałem że szacowne Koleje Mazowieckie o mało nie upadły - a wiązało się to z 54 milionowym zadłużeniem u jednego z partnerów jakim są PKP PR. I dzięki porozumieniu do którego już doszło przewozy są dalej realizowane.
Co do EW60 na ostatnich DTK w Gdyni pojawiła się wiadomość że EW60 po próbach w aglomeracji warszawskiej nie dostały ponoć pozwolenia/atestu na użytkowanie ze względu na ... brak schodków/stopniu przy drzwiach wejściowych :shock: Modernizacja spowodowała ich usunięcie a ponowne zainstalowanie byłoby chyba ingerencją w budę ... W stolicy większość peronów jest niskich ... i pojawił się pomysł odkupienia od Kolei Mazowieckich tych składów i powrót do upadającej powoli naszej SKM.
Ciekawe ....
Awatar użytkownika
ArturSchŁ
Administrator
Posty: 10856
Rejestracja: 09 kwie 2006, 07:22
Lokalizacja: Rumia
Kontakt:

Re: EW60 po modernizacji w ZNTK Minsk Mazowiecki

Post autor: ArturSchŁ »

oelka pisze:W 14WE sa windy dla niepelnosprawnych. EW60 tez maja teraz zamontowane pochylnie dla niepelnosprawnych
No to już jakiś postęp.
:|
Awatar użytkownika
oelka
Moderator
Posty: 2215
Rejestracja: 09 kwie 2006, 00:34
Lokalizacja: MDM
Kontakt:

Re: EW60 po modernizacji w ZNTK Minsk Mazowiecki

Post autor: oelka »

ArturSch pisze:
Jak mogą z kibelka czy w ogóle - z pociągu, korzystać niepełnosprawni na wózkach, skoro brak wjazdu do wagonu dla wózka (pomostu/podjazdu), jak w tym DE ??
W 14WE sa windy dla niepelnosprawnych. EW60 tez maja teraz zamontowane pochylnie dla niepelnosprawnych:
Obrazek
Zdjecie pochodzi z ztm binaries na news.ztm.waw.pl - Flash
Natomiast problem jest w tym, ze czesc peronow jest niedostepna ze wzgledu na istniejace schody i brak wind czy podjazdow. Niepelnosprawny nie ma praktycznie szans dostac sie do pociagu miedzy Warszawa Zachodnia a Warszawa Wschodnia. Tylko na jeden z peronow p.o. Warszawa Stadion jest dostep z ominieciem schodow.

Krzysztof
Ostatnio zmieniony 30 maja 2007, 12:11 przez oelka, łącznie zmieniany 1 raz.
Krzysztof Olszak
skalatt.info
Awatar użytkownika
ArturSchŁ
Administrator
Posty: 10856
Rejestracja: 09 kwie 2006, 07:22
Lokalizacja: Rumia
Kontakt:

Re: EW60 po modernizacji w ZNTK Minsk Mazowiecki

Post autor: ArturSchŁ »

Jak mogą z kibelka czy w ogóle - z pociągu, korzystać niepełnosprawni na wózkach, skoro brak wjazdu do wagonu dla wózka (pomostu/podjazdu), jak w tym DE ??
Obrazek
...pozostaje tylko "noszenie na rękach" ...
:/
Awatar użytkownika
oelka
Moderator
Posty: 2215
Rejestracja: 09 kwie 2006, 00:34
Lokalizacja: MDM
Kontakt:

Re: EW60 po modernizacji w ZNTK Minsk Mazowiecki

Post autor: oelka »

ArturSch pisze:
tydzial pisze:Jak widać to jednostka do wysokich peronów ...
Jak sama nazwa EW mówi. :)
Wysokie perony to także całe SKM Trójmiasto (postBerlinki).
Wysokie perony w wersji polskiej: czyli 960mm, to wlasnie Warszawski Wezel Kolejowy i SKM w Trojmiescie.

Krzysztof
Krzysztof Olszak
skalatt.info
Awatar użytkownika
ArturSchŁ
Administrator
Posty: 10856
Rejestracja: 09 kwie 2006, 07:22
Lokalizacja: Rumia
Kontakt:

Re: EW60 po modernizacji w ZNTK Minsk Mazowiecki

Post autor: ArturSchŁ »

tydzial pisze:Jak widać to jednostka do wysokich peronów ...
Jak sama nazwa EW mówi. :)
Wysokie perony to także całe SKM Trójmiasto (postBerlinki).
Ostatnio zmieniony 23 kwie 2007, 21:47 przez ArturSchŁ, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
tydzial
Posty: 892
Rejestracja: 21 sty 2007, 21:14
Lokalizacja: Szczecin Pogodno
Kontakt:

Re: EW60 po modernizacji w ZNTK Minsk Mazowiecki

Post autor: tydzial »

Jak widać to jednostka do wysokich peronów czyli metro w-wa to tylko moje rozważania.
Awatar użytkownika
oelka
Moderator
Posty: 2215
Rejestracja: 09 kwie 2006, 00:34
Lokalizacja: MDM
Kontakt:

Re: EW60 po modernizacji w ZNTK Minsk Mazowiecki

Post autor: oelka »

WojTTek pisze:Ładniejszy był kiedyś. Chyba już wiemy jakie czoła będą miały zmodernizowane EN57 SKMki. Ciekawe kto dyktuje taką modę (te nieszczęsne czoła).
ZNTK Minsk Mazowiecki.
PS swoją drogą po co KM 4 wejściowe jednostki ? Rozumiem że SKM ale KM ?
W polaczeniach w takich jak do Minska Mazowieckiego, Grodziska M., Otwocka, Tluszcza czy Sochaczewa spelnia swoje zadanie. SKM-W tak szybko tam nie dotrze.

Krzysztof
Ostatnio zmieniony 23 kwie 2007, 21:40 przez oelka, łącznie zmieniany 1 raz.
Krzysztof Olszak
skalatt.info
Awatar użytkownika
WojTTek
Posty: 465
Rejestracja: 09 kwie 2006, 10:43
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Re: EW60 po modernizacji w ZNTK Minsk Mazowiecki

Post autor: WojTTek »

Ładniejszy był kiedyś. Chyba już wiemy jakie czoła będą miały zmodernizowane EN57 SKMki. Ciekawe kto dyktuje taką modę (te nieszczęsne czoła).
PS swoją drogą po co KM 4 wejściowe jednostki ? Rozumiem że SKM ale KM ?
ODPOWIEDZ

Wróć do „Kolej w skali 1:1”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości