W kwestii projektu VT18 nadal wiele niewiadomych, na stronie producenta pojawiły sie jednak pewne dodatkowe informacje.
Zestaw podstawowy najprawdopodobniej składać będzie sie z czterech elementów, dwóchwagonów końcowych i dwóch środkowych. Oprócz oświetlenia czołowego (zmiennego biało/czerwonego) model wyposażony będzie seryjnie w oświetlenie wnętrza.
Producent, oprócz zestawu podstawowego przewiduje produkcję wagonów uzupełniających. Decydującym będzie tutaj jednak fakt powodzenia zestawu podstawowego
W ramach pierwsze partii produkcyjnej przewidywane jest wypuszczenie modelu w wersji epoki IV, oraz ewentualnie wersji pociągu muzealnego (epoka V)
W ciągu najbliższych miesięcy powinna zapaść decyzja odnośnie sposobu dystrybucji. Rozstrzygnięcie nastąpi do wrześniowego spotkania AK-TT.
Kres - Nowości 2007
Moderator: mod-Tabor
- DBv
- Administrator
- Posty: 1951
- Rejestracja: 04 kwie 2006, 23:05
- Lokalizacja: Wałbrzych-Wrocław
- Kontakt:
- DBv
- Administrator
- Posty: 1951
- Rejestracja: 04 kwie 2006, 23:05
- Lokalizacja: Wałbrzych-Wrocław
- Kontakt:
Kres - Nowości 2007
Niewielka firma Kres nie jest specjalnie znanym wytwórca modeli w wielkości TT. W skali 1:120 produkuje bardzo udany model lekkiego wagonu motorowego LVT kolei DR. Początkowo pojawiła sie wersja w epIV, jako BR172, w tym roku pojawił sie równiez wariant z epoki wcześniejszej, oznaczony jako VT02.9. Warto zaznaczyć, ze oferowany model przedstawia odmienną wersję od tej, oferowanej wcześniej przez BTTB. Tu mamy do czynienia z modelem wagonu z poźniejszych serii produkcyjnych (bez giętych szyb z przodu).
Tymczasem już dziś producent zapowiada kolejny model. Podobnie jak poprzednio, bedzie to wagon motorowy, którego oryginał równiez wywodzi sie z NRD. Chodzi tu o zespół VT18.16, poźniej oznaczany jako BR175. Jak mozna domniemywac, model będzie oferowany w wersji podstawowej jako zespół 4-członowy, ewentualnie 3-członowy. Co ciekawe jakiś czas temu model ten zapowiadany był przez firmę KATO (dystrybucja poprzez NOCH), jednak ukazały sie jedynie wersje w wielkości N i HO. Wersja TT swiatła dziennego nie ujrzała. Podobno projekt został przekazany firmie Tillig. Niewiadomo czy obecna zapowiedz modelu ma jakikolwiek z tym związek. Nie wykluczone jednak, ze tak własnie było, a realizacja po udanym debiucie LVT i znanych problemach Tilliga z planowym realizowaniem programu produkcyjnego, trafiła właśnie do Kres-a. Tak czy inaczej są to na razie gdybania, wszak niewiele jeszcze na ten teamat wiadomo. Póki co producent szczegółow nie ujawnia. Nie jest równiez jasne, czy model podobnie tak jak poprzednie będzie oferowany pod szyldem Tilliga, czy będzie to produkt sprzedawany samodzielnie (co jednak wątpliwe).
www.kres.de
.
Tymczasem już dziś producent zapowiada kolejny model. Podobnie jak poprzednio, bedzie to wagon motorowy, którego oryginał równiez wywodzi sie z NRD. Chodzi tu o zespół VT18.16, poźniej oznaczany jako BR175. Jak mozna domniemywac, model będzie oferowany w wersji podstawowej jako zespół 4-członowy, ewentualnie 3-członowy. Co ciekawe jakiś czas temu model ten zapowiadany był przez firmę KATO (dystrybucja poprzez NOCH), jednak ukazały sie jedynie wersje w wielkości N i HO. Wersja TT swiatła dziennego nie ujrzała. Podobno projekt został przekazany firmie Tillig. Niewiadomo czy obecna zapowiedz modelu ma jakikolwiek z tym związek. Nie wykluczone jednak, ze tak własnie było, a realizacja po udanym debiucie LVT i znanych problemach Tilliga z planowym realizowaniem programu produkcyjnego, trafiła właśnie do Kres-a. Tak czy inaczej są to na razie gdybania, wszak niewiele jeszcze na ten teamat wiadomo. Póki co producent szczegółow nie ujawnia. Nie jest równiez jasne, czy model podobnie tak jak poprzednie będzie oferowany pod szyldem Tilliga, czy będzie to produkt sprzedawany samodzielnie (co jednak wątpliwe).
www.kres.de
.
Ostatnio zmieniony 23 kwie 2006, 19:56 przez DBv, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość