maciej_kolej: [Wysłany: 29 Grudzień 2006, 16:36]
---
Teraz tylko podpiąć eszelon i na front wschodni

PS. a moje eilzugi jeszcze nie dotarły
ArturSch: [Wysłany: 29 Grudzień 2006, 19:09]
---
maciej_kolej pisze:... moje eilzugi jeszcze nie dotarły
Kocham Pocztę
maciej_kolej: [Wysłany: 29 Grudzień 2006, 19:33]
---
Teraz do tej BR 52 platformy działa 88mm i Pantery albo Tygrysy
ArturSch: [Wysłany: 30 Grudzień 2006, 09:15]
---
oelka pisze:Czyli najpierw zestaw platform ROCO lub Peresveta
Presvetowe są w malowaniu z Epoki (
3623) natomiast
Roco chyba nie, ale może moje informacje są niepełne.
miki pisze:Ciekawe, jakby ktoś zrobił model Tigera w skali, ...
Planuję użyć sprzęt pancerny z epoki, oferowany przez firmę
HAULER.
maciej_kolej: [Wysłany: 30 Grudzień 2006, 09:57]
---
Ta pierwsza platforma jak najbardziej, tyle że zwróc uwagę na jej układ osi, na niej przwożono tylko nparawdę ciezki sprzęt ta "czwórka" na zdjeciu mogła być wożona nawet na dwuosiowych platformach. Ale epokowo platforma jest ok.
Tu masz strukturę poszczególnych pułków i dywizji tak abyś mógł sesnownie złożyć skład
http://www.fprado.com/armorsite/tigers.htm
A tu fotki z albumu o Niemieckich czołgach:
Marcin: [Wysłany: 30 Grudzień 2006, 13:25]
---

Zaczynam Ci Artur zazdrościć. Jak nie Ludmiła "miętowa" to teraz 52 frontowa.
ArturSch: [Wysłany: 30 Grudzień 2006, 23:33]
---
Poszukuąc w necie informacji i zdjęć szarej BR52 natknąłem się na ciekawą notkę:
tt-board.de pisze:BR52-452 kriegslok:
52 452-> PKP Ty 2-137
Borsig 15549 22.07.1943
Die Lok kam also nach 1945 nach Polen/after 1945 Poland
Czy ktoś z Was mógłby rozwinąć ten historyczny wątek, może jakieś zdjęcia ? Myślę, że to może zaciekawić nie tylko mnie.
oelka: [Wysłany: 31 Grudzień 2006, 0:36]
---
ArturSch pisze:tt-board.de pisze:BR52-452 kriegslok:
52 452-> PKP Ty 2-137
Borsig 15549 22.07.1943
Die Lok kam also nach 1945 nach Polen/after 1945 Poland
Czy ktoś z Was mógłby rozwinąć ten historyczny wątek, może jakieś zdjęcia ? Myślę, że to może zaciekawić nie tylko mnie.
Inne zrodla (monografia tej serii:
Kurze Geschichte der Kriegslokomotiven Baureihe 52) wskazuja, ze Ty2-137 to zupelnie inna maszyna: mianowicie jest to 52-6273 ze Schwarzkopfa (BMAG) z 1943 roku, o numerze fabrycznym 12716, ktora miala stacjonowala w Tczewie i zostala skreslona 28.04.1990.
Panowie z TT-board zapewne szukali w
Die Lokomotivdatenbank, ktory podaje dla 52-6273 przydzial jako Ty2-686, a dla 52-452 wlasnie Ty-137.
Postaram sie zweryfikowac jak to naprawde wygladalo, jesli to bedzie mozliwe.
Krzysztof