Moja TT Scio
Moderator: mod-Moja TT
- Scio
- Posty: 753
- Rejestracja: 11 mar 2009, 17:09
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
- Scio
- Posty: 753
- Rejestracja: 11 mar 2009, 17:09
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
- Scio
- Posty: 753
- Rejestracja: 11 mar 2009, 17:09
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
Re: Moja TT Scio
Sprzęgi wymienione na KKS/BTTB. Niestety odległość między wagonami jest większa. Szczególnie rzuca się to w oczy, gdy są połączone ze sobą dwa gospodarcze.
- Scio
- Posty: 753
- Rejestracja: 11 mar 2009, 17:09
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
Re: Moja TT Scio
Otwory w które wsuwa się sprzęgi są nieuszkodzone, więc raczej taka ich uroda. Zresztą i tak cały tabor mam na KKST_Domagalski pisze: ↑21 gru 2024, 17:58 Sprawdź, czy przyczyną opadania sprzęgów nie jest wyłamany kawałek plastiku w podwoziu, który utrzymuje sprzęg w poziomie. To dość typow uszkodzenie w starych podwoziach BTTB.
- T_Domagalski
- Moderator
- Posty: 2074
- Rejestracja: 07 kwie 2006, 22:57
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Moja TT Scio
O! Jeszcze fred-owe trawonki!

Sprawdź, czy przyczyną opadania sprzęgów nie jest wyłamany kawałek plastiku w podwoziu, który utrzymuje sprzęg w poziomie. To dość typow uszkodzenie w starych podwoziach BTTB.
- Scio
- Posty: 753
- Rejestracja: 11 mar 2009, 17:09
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
Re: Moja TT Scio
Wagony na haku, więc można uznać projekt za zakończony. Jest szansa, że wkrótce set powiększy się. Co do sprzęgów będę musiał wymienić je na KKS adaptowane do taboru BTTB , gdyż te kubełkowe haczą na rozjazdach i mogą uszkodzić przewody hamulcowe. Gdyby ktoś miał na zbyciu takowe, chętnie przygnę z 5 kompletów.
https://youtu.be/SwGStq7rIgM

- Scio
- Posty: 753
- Rejestracja: 11 mar 2009, 17:09
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
- ArturSchŁ
- Administrator
- Posty: 10917
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 07:22
- Lokalizacja: Rumia
- Kontakt:
- Scio
- Posty: 753
- Rejestracja: 11 mar 2009, 17:09
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
- Scio
- Posty: 753
- Rejestracja: 11 mar 2009, 17:09
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
- Scio
- Posty: 753
- Rejestracja: 11 mar 2009, 17:09
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
Re: Moja TT Scio
Możliwe, że tylko na kopalniach były malowane na zielono, ale oznakowanie PKP zachowano.
- T_Domagalski
- Moderator
- Posty: 2074
- Rejestracja: 07 kwie 2006, 22:57
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Moja TT Scio
Pytam, bo może sa jakies zdjęcia, do których nie dotarłem....
TKw2 to lokomotywy typowo manewrowe (Vmax = 50km/h), więc na PKP standardowo były malowane na czarno.
Wzorowanie się na TKw2-114 jest moim zdaniem bardzo ryzykowne, gdyż ten egzemplarz dostał zielony kolorek pod sam koniec swojej eksploatacji, będąc już od dawna własnością KWK Bielszowice, a nie PKP.
Raczej nie bez powodu w Chabówce przywrócili mu czarny kolor.

TKw2 to lokomotywy typowo manewrowe (Vmax = 50km/h), więc na PKP standardowo były malowane na czarno.
Wzorowanie się na TKw2-114 jest moim zdaniem bardzo ryzykowne, gdyż ten egzemplarz dostał zielony kolorek pod sam koniec swojej eksploatacji, będąc już od dawna własnością KWK Bielszowice, a nie PKP.
Raczej nie bez powodu w Chabówce przywrócili mu czarny kolor.
- Scio
- Posty: 753
- Rejestracja: 11 mar 2009, 17:09
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
Re: Moja TT Scio
Bo początkowo miała być 114-ka, ale ze względu na dach budki zmieniłem na 90-tkę. Nikt nie ma dowodów, że nie była zielona. Jeżeli w ogóle była.
- wojtek_
- Posty: 514
- Rejestracja: 31 mar 2007, 23:17
- Lokalizacja: swidnik
- Kontakt:
Re: Moja TT Scio
...pan maruda..
- T_Domagalski
- Moderator
- Posty: 2074
- Rejestracja: 07 kwie 2006, 22:57
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Moja TT Scio
A czemu jest zielona?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości