 
 Dźwięk jest super, jedna z lepiej gadających lokomotyw.
Moderator: mod-Moja TT
 
  https://www.youtube.com/watch?v=-lYnSiNENjs
 https://www.youtube.com/watch?v=-lYnSiNENjs wagon kryty typu G02 z budką hamulcową w barwach "Česko-Budějovické pivo" (ČSD, epoka III, PIKO nr kat.: 47778)
 wagon kryty typu G02 z budką hamulcową w barwach "Česko-Budějovické pivo" (ČSD, epoka III, PIKO nr kat.: 47778) 
  zestaw dwóch wagonów krytych promowych (PKP, epoka III, Hädl nr kat.: 0113179) 
Oraz dwie chłodnie:
 zestaw dwóch wagonów krytych promowych (PKP, epoka III, Hädl nr kat.: 0113179) 
Oraz dwie chłodnie: Hasseröder Pils (Tillig nr kat.: 14373)
 Hasseröder Pils (Tillig nr kat.: 14373) 
  110 Jahre Müglitztalbahn (Tillig nr kat.: 14399)
 110 Jahre Müglitztalbahn (Tillig nr kat.: 14399) 
 brytyjskie cysterny 12-tonowe w dwóch nowych wersjach malowania:.
 brytyjskie cysterny 12-tonowe w dwóch nowych wersjach malowania:. Tegoroczny wagon klubowy, czyli cysterna BP w oznaczeniach kolei belgijskich (SNCB, epoka II, Tillig nr kat.: 502594)
 Tegoroczny wagon klubowy, czyli cysterna BP w oznaczeniach kolei belgijskich (SNCB, epoka II, Tillig nr kat.: 502594) 
 Zestaw trzech dwuosiowych wagonów krytych z krowami (DR, epoka III, Hädl nr kat.: 115613)
 Zestaw trzech dwuosiowych wagonów krytych z krowami (DR, epoka III, Hädl nr kat.: 115613)
 Kupiłem też jednego Ryflaka od MTB (nie przyklejałem jeszcze do niego części dodatkowych, ponieważ planuję jego przemalowanie)
 Kupiłem też jednego Ryflaka od MTB (nie przyklejałem jeszcze do niego części dodatkowych, ponieważ planuję jego przemalowanie)
 wagon osobowy 57-stopowy 3 klasy w barwach z brytyjskiej V epoki (Hornby nr kat.: TT4033A)
 wagon osobowy 57-stopowy 3 klasy w barwach z brytyjskiej V epoki (Hornby nr kat.: TT4033A)
 żeby osobowy nie jechał sam domówiłem kolejny wagon kryty w oznaczeniach LNER o numerze 134459 (Hornby nr kat.: TT6004)
prócz wagonów brytyjskich doszło też coś niemieckiego:
 żeby osobowy nie jechał sam domówiłem kolejny wagon kryty w oznaczeniach LNER o numerze 134459 (Hornby nr kat.: TT6004)
prócz wagonów brytyjskich doszło też coś niemieckiego: dwuosiowy wagon cysterna z budką hamulcową w barwach "VEB Chemische Werke Buna" (DR, epoka III, Tillig nr kat.: 95861)
 dwuosiowy wagon cysterna z budką hamulcową w barwach "VEB Chemische Werke Buna" (DR, epoka III, Tillig nr kat.: 95861)
 nowość od Roco i jednocześnie edycja specjalna dla Elriwy, czyli zestaw wagonów piętrowych z malowaniu "Senftopf" (DR, epoka IV, Roco 6280012-DB)
I tak na szybko zdjęcia z BR118, który został lokomotywą dedykowaną do tych wagonów
 nowość od Roco i jednocześnie edycja specjalna dla Elriwy, czyli zestaw wagonów piętrowych z malowaniu "Senftopf" (DR, epoka IV, Roco 6280012-DB)
I tak na szybko zdjęcia z BR118, który został lokomotywą dedykowaną do tych wagonów
 lokomotywa spalinowa 118 562-8 (DR, epoka IV, PIKO nr kat.: 47280)
 lokomotywa spalinowa 118 562-8 (DR, epoka IV, PIKO nr kat.: 47280)
  kupione w promocji wagony "boczniaki" Tilliga w oznaczeniach DB epoka III w 3 wersjach (nr kat.: 13050, 13151, 13152). Z czasem zostaną przemalowane na PKP epoka IIIc
 kupione w promocji wagony "boczniaki" Tilliga w oznaczeniach DB epoka III w 3 wersjach (nr kat.: 13050, 13151, 13152). Z czasem zostaną przemalowane na PKP epoka IIIc
  wagon kryty G02 "PIKO" wydany z okazji 75-lecia PIKO (DR, epoka III, nr kat.: 47777)
 wagon kryty G02 "PIKO" wydany z okazji 75-lecia PIKO (DR, epoka III, nr kat.: 47777)
  wszystkie dotychczas kupione wagony kryte z PIKO
Oraz wagony kolei brytyjskich:
 wszystkie dotychczas kupione wagony kryte z PIKO
Oraz wagony kolei brytyjskich: Mk1 z przedziałami 1kl i 3kl (BR, epoka IV, Hornby nr kat.: TT4005B)
 Mk1 z przedziałami 1kl i 3kl (BR, epoka IV, Hornby nr kat.: TT4005B)
  wagon 57-stopowy (tzw. Stanier) 1 klasy (BR, epoka IV, Hornby nr kat.: TT4036)
 wagon 57-stopowy (tzw. Stanier) 1 klasy (BR, epoka IV, Hornby nr kat.: TT4036)
  wagon 57-stopowy (tzw. Stanier) 3 klasy (BR, epoka IV, Hornby nr kat.: TT4037A)
 wagon 57-stopowy (tzw. Stanier) 3 klasy (BR, epoka IV, Hornby nr kat.: TT4037A)
  wagon hamulcowy 50-stopowy (BR, epoka V, Hornby nr kat.: TT4035)
 wagon hamulcowy 50-stopowy (BR, epoka V, Hornby nr kat.: TT4035)
  węglarka 21-tonowa (BR, epoka IV, Hornby nr kat.: TT6015)
 węglarka 21-tonowa (BR, epoka IV, Hornby nr kat.: TT6015)
  wszystkie dotychczas kupione węglarki od Hornby
 wszystkie dotychczas kupione węglarki od Hornby
 wagon chłodnia Carlsberg (DSB epoka III, Tillig, numer katalogowy 502274)
 wagon chłodnia Carlsberg (DSB epoka III, Tillig, numer katalogowy 502274)
  piąty wagon Hbis-tt "Mein ZOO" (Tillig numer katalogowy 14853) w ilości 2 sztuk
Kilka tygodni temu na Allegro kupiłem wagon osobowy typu 112A w IV epoce (jeśli dobrze pamiętam, buda to odlew od KamilW, a malowanie w wykonaniu TTiger)
I kilka zdjęć lokomotywy SM41 z węgierskiej manufaktury (nie wiem niestety jakiej), która pojawiła się już na zdjęciach moich skrzynek.
 piąty wagon Hbis-tt "Mein ZOO" (Tillig numer katalogowy 14853) w ilości 2 sztuk
Kilka tygodni temu na Allegro kupiłem wagon osobowy typu 112A w IV epoce (jeśli dobrze pamiętam, buda to odlew od KamilW, a malowanie w wykonaniu TTiger)
I kilka zdjęć lokomotywy SM41 z węgierskiej manufaktury (nie wiem niestety jakiej), która pojawiła się już na zdjęciach moich skrzynek. parowóz Ty43-69 (PKP, epoka III, Tillig nr kat.: 02062) 
Oprócz niego kupiłem jeszcze jeden wagon:
 parowóz Ty43-69 (PKP, epoka III, Tillig nr kat.: 02062) 
Oprócz niego kupiłem jeszcze jeden wagon: wagon kryty typu G02 w barwach browaru Velké Popovice (ČSD, epoka III, PIKO nr kat.: 47769)
 wagon kryty typu G02 w barwach browaru Velké Popovice (ČSD, epoka III, PIKO nr kat.: 47769)
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość