
Konwersje UMF
Moderator: mod-Tabor
- Domiss
- Posty: 508
- Rejestracja: 15 lip 2009, 11:06
- Lokalizacja: Świebodzice
- Kontakt:
Re: Konwersje UMF
To zapewne te 18 centymetrów robi różnicę 

- ArturSchŁ
- Administrator
- Posty: 10870
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 07:22
- Lokalizacja: Rumia
- Kontakt:
Re: Konwersje UMF
A Ty to WIESZ, czy WIDZISZ


...bo ja bez mikroskopu tego nie widzę.



- T_Domagalski
- Moderator
- Posty: 2068
- Rejestracja: 07 kwie 2006, 22:57
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Konwersje UMF
Jak coś stoi tylko w gablocie, to tak, jakby nie istniało...

Poza tym, nie przesadzajmy. Często właśnie TAKIE modele jeżdżą na zlotty. No bo jak tu się bawić w prawdziwa kolej, gdy na makiecie stoi ci pięć identycznych Ty2-670 od Tilliga...


- ArturSchŁ
- Administrator
- Posty: 10870
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 07:22
- Lokalizacja: Rumia
- Kontakt:
Re: Konwersje UMF
Eeee, chyba raczej w gablocie, by dłużej można było się ślinić przez szybkę.

Wykonany w jednej sztuce, na imprezie i tak zniknie pomiędzy zalewem MTB.
Szkoda TAKIEGO modelu na imprezy, zakurzy się,
kolory zostaną wypatrzone (zblakną),
spowszednieje....
- Borczy
- Posty: 2385
- Rejestracja: 03 kwie 2015, 11:41
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Konwersje UMF
Model przepiękny i jego miejsce jest na imprezowych modułach. Myślę ,że autor miałby podobne zdanie 

- Ranger
- Posty: 3944
- Rejestracja: 05 paź 2006, 00:02
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
- Ranger
- Posty: 3944
- Rejestracja: 05 paź 2006, 00:02
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Konwersje UMF

Kiedy otrzymaliśmy go do wykonania 3D było jeszcze raczkujące a części produkowało się za pomocą odlewania ich z żywicy bądź fototrawienia.

Wnętrze kabiny, oświetlenie, malowania, dopasowanie, czołownice i wiele innych trzeba było dorobić od podstaw.

Napęd jest autorski. SN był bardzo trudny i pracochłonny a co najlepsze jest unikatem gdyż jest autorstwa ŚP Piotra Wróbla. Jest modelem, który dokończyliśmy po otrzymaniu gołego zapodkładowanego nadwozia i wstępnie złożonej ramy.
Jedyny w swoim rodzaju i więcej już takich nie będzie bo Piotra nie ma już z nami.
- Ranger
- Posty: 3944
- Rejestracja: 05 paź 2006, 00:02
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
-
- Posty: 368
- Rejestracja: 13 cze 2008, 18:47
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
- Ranger
- Posty: 3944
- Rejestracja: 05 paź 2006, 00:02
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Konwersje UMF
Planu na likwidację oferty detali do parowozów nie było.
Redukowaliśmy stany magazynowe przed wprowadzeniem nowych wzorów.
Stare wzory są jeszcze dostępne i chętnie sprzedam je za 50%.
Redukowaliśmy stany magazynowe przed wprowadzeniem nowych wzorów.
Stare wzory są jeszcze dostępne i chętnie sprzedam je za 50%.
- wlodar
- Posty: 1231
- Rejestracja: 11 kwie 2006, 17:52
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: Konwersje UMF
Nnno, np. reflektory (garnki) 

-
- Posty: 510
- Rejestracja: 18 gru 2006, 08:22
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: Konwersje UMF
Bardzo się cieszę, że w ofercie UMF pozostały elementy do waloryzacji parowozów - serdecznie pozdrawiam Konrada
- Ranger
- Posty: 3944
- Rejestracja: 05 paź 2006, 00:02
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
- brovarek
- Posty: 883
- Rejestracja: 14 cze 2006, 14:06
- Lokalizacja: Gliwice
- Kontakt:
Re: Konwersje UMF
Dzięki za info, zacnie wyglądają.
- Ranger
- Posty: 3944
- Rejestracja: 05 paź 2006, 00:02
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Konwersje UMF
W ten weekend na jednym ze spotkań modelarskich swoją premierę miały nowe detale do parowozów TT.
Pora je zaprezentować i u nas na forum.
Nowa oferta na detale jest już u nas dostępna.
Pora je zaprezentować i u nas na forum.
Nowa oferta na detale jest już u nas dostępna.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 2 gości