(Nie mogę znaleźć swojego


Z góry wielkie dzięki za pomoc.
Moderator: mod-Tabor
Z moich obserwacji kształt obudowy przedziału maszynowego raczej zależał od zastosowanego silnika, co się wiąże oczywiście w pewien sposób i z rokiem produkcji. V10B oraz V15-1001 do 1020 (DR 101.001-020) dla DR miały pochyloną ścianę czołową. V10B miała silnik o mocy 102KM, a V15 150KM. Natomiast potem V15 otrzymała silnik 180KM wraz z nową prostopadłościenną obudową (na DR 101.101-342; 501-677) oraz V23 z silnikiem 220KM (DR 102.001-081). Oczywiście dotyczy to lokomotyw wyjeżdżających z fabryki.gemol pisze:Krzysiu, to chyba zależy od roku produkcji. Niektóre V15 też mają odmienny wygląd czoła - lifting?![]()
Znam tylko jedno zdjęcie armijnej V10 /z boku/ i wygląda nieco inaczej - różnica w światłach.
Ciekawe jaki numer fabryczny ma ta lokomotywa z Łap?Z tego, co mówił nasz przewodnik, loka ta została sprowadzona jakiś czas temu z Niemiec. Zatem prawdopodobne jest jej niebieskie lub pomarańczowe malowanie. Jednak to tylko gdybanie.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość