
Konwersje UMF
Moderator: mod-Tabor
- womo
- Posty: 2500
- Rejestracja: 19 maja 2008, 13:53
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Konwersje UMF
Najbardziej podobają mi się wiatrownice
Mega z nimi wygląda. Bardzo dobra robota.

- Ranger
- Posty: 3944
- Rejestracja: 05 paź 2006, 00:02
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Konwersje UMF
Chyba jak dotąd najcięższa a za razem najbardziej satysfakcjonująca konwersja.
Ty4-57 w skali H0. Model z tendrem olejowym. Trzecia lampa na drzwiach dymnicy, pełna modyfikacja instalacji, przebudowa pomostu, to jedynie ułamek pracy włożony w model.
Bardzo ciekawe, kolorowe i ogromnie pracochłonne malowanie.
W standardzie już DCC z dźwiękiem i polskimi światłami.
Ty4-57 w skali H0. Model z tendrem olejowym. Trzecia lampa na drzwiach dymnicy, pełna modyfikacja instalacji, przebudowa pomostu, to jedynie ułamek pracy włożony w model.
Bardzo ciekawe, kolorowe i ogromnie pracochłonne malowanie.
W standardzie już DCC z dźwiękiem i polskimi światłami.
- Ranger
- Posty: 3944
- Rejestracja: 05 paź 2006, 00:02
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Konwersje UMF
Po szczegóły zapraszam juz na PW.
-
- Posty: 1002
- Rejestracja: 09 sty 2009, 21:46
- Lokalizacja: leszno
- Kontakt:
Re: Konwersje UMF
Mam dwie DRG czyli z jednej by szło.
- Ranger
- Posty: 3944
- Rejestracja: 05 paź 2006, 00:02
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Konwersje UMF
Tak, w TT raczej nie mamy innego wyboru.
Pamiętaj tylko, ze sa dwie wersje BR44 i z każdej da się zrobić konkretne numery Ty4.
Pamiętaj tylko, ze sa dwie wersje BR44 i z każdej da się zrobić konkretne numery Ty4.
-
- Posty: 1002
- Rejestracja: 09 sty 2009, 21:46
- Lokalizacja: leszno
- Kontakt:
Re: Konwersje UMF
Bazą była Br44 z ROCO?Jeśli tak szykuję swój model do przeróbki.
- Ranger
- Posty: 3944
- Rejestracja: 05 paź 2006, 00:02
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Konwersje UMF
Bardzo miła odmiana od konwersji H0.
Ty4-74 w skali TT ma wszystko to co model w H0.
Zakres konwersji jest tak ogromny, że ciężko go opisać.
Przebudowano całkowicie orurowanie parowozu, dodano brakujące w skali TT detale takie jak poręcze, uchwyty itp.
Ponad to w modelu od podstaw zbudowano elektronikę. Zainstalowano światła białe, czerwone, manewrowe. Model posiada dekoder dźwięku ESU LokSound 5 z zaprogramowaną automatyką zapalania świateł. Min np przy włączaniu manewrowych samoczynnie gasną białe i czerwone.
Ty4-74 w skali TT ma wszystko to co model w H0.
Zakres konwersji jest tak ogromny, że ciężko go opisać.
Przebudowano całkowicie orurowanie parowozu, dodano brakujące w skali TT detale takie jak poręcze, uchwyty itp.
Ponad to w modelu od podstaw zbudowano elektronikę. Zainstalowano światła białe, czerwone, manewrowe. Model posiada dekoder dźwięku ESU LokSound 5 z zaprogramowaną automatyką zapalania świateł. Min np przy włączaniu manewrowych samoczynnie gasną białe i czerwone.
- Ranger
- Posty: 3944
- Rejestracja: 05 paź 2006, 00:02
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Konwersje UMF
Jakby ktoś był zainteresowany to zapraszam do nas na Instagram. Co prawda ostatni model to H0 ale w TT też możemy zrobić.
https://www.instagram.com/p/CGF0LPsn7LG ... hare_sheet

https://www.instagram.com/p/CGF0LPsn7LG ... hare_sheet

- Ranger
- Posty: 3944
- Rejestracja: 05 paź 2006, 00:02
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Konwersje UMF
Nie jest fikcją, to jest realny wagon.
W linku, który załączyłem do swojego posta masz zdjęcia tych wagonów po wypadku. Fotek całych wagonów nie załączam bo nie są moją własnością. Za to można je z powodzeniem znaleźć na YT i na google.
W linku, który załączyłem do swojego posta masz zdjęcia tych wagonów po wypadku. Fotek całych wagonów nie załączam bo nie są moją własnością. Za to można je z powodzeniem znaleźć na YT i na google.
-
- Posty: 81
- Rejestracja: 04 maja 2006, 20:48
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Kontakt:
Re: Konwersje UMF
Tzn. Fccs Tracktec jest fikcją?Ranger pisze:Taki jak jest napisane - Fccs Tracktec.
Wagonik fikcyjny ale uroczy
Czy ma udawać 204V, czy też oryginał jest obcego pochodzenia.
Added in 3 minutes 10 seconds:
Trochę przypomina wczesną szutrówkę DDR, ale na nie sądzę, by takie dotrwały do dziś.
- Ranger
- Posty: 3944
- Rejestracja: 05 paź 2006, 00:02
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Konwersje UMF

Wagonik fikcyjny ale uroczy

-
- Posty: 81
- Rejestracja: 04 maja 2006, 20:48
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Kontakt:
Re: Konwersje UMF
No, ale ta szutrówka to jaki wagon tak naprawdę udaje?
- Ranger
- Posty: 3944
- Rejestracja: 05 paź 2006, 00:02
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Konwersje UMF
Konwersja modeli wielkoseryjnych na wagony Tracktec.
Szutrówki Fccs oraz platformy Res. Wszystko w skali TT.
Nigdy nie wiesz, że robisz archiwalny skład:
https://www.lublin112.pl/pociag-odjecha ... cia-wideo/
Szutrówki Fccs oraz platformy Res. Wszystko w skali TT.
Nigdy nie wiesz, że robisz archiwalny skład:
https://www.lublin112.pl/pociag-odjecha ... cia-wideo/
- Ranger
- Posty: 3944
- Rejestracja: 05 paź 2006, 00:02
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Konwersje UMF
Czwarta odsłona Ty2-1049 H0. Bardzo ciekawa i inna od wszystkich "dwójka".
Dzięki wiatrownicom od Ty51 wyróżnia się na tle innych Ty2.
Tym razem poszliśmy z konwersją jeszcze dalej i wykonaliśmy od podstaw orurowanie kotła. Dodatkowo parowóz zyskał instalację pomostową. Ten konkretny egzemplarz ma naniesioną bardzo delikatną patynę uwydatniające niektóre szczegóły.
W standardzie dekoder dźwięku i światła białe/czerwone/manewrowe. Więcej na naszym profilu FB
Dzięki wiatrownicom od Ty51 wyróżnia się na tle innych Ty2.
Tym razem poszliśmy z konwersją jeszcze dalej i wykonaliśmy od podstaw orurowanie kotła. Dodatkowo parowóz zyskał instalację pomostową. Ten konkretny egzemplarz ma naniesioną bardzo delikatną patynę uwydatniające niektóre szczegóły.
W standardzie dekoder dźwięku i światła białe/czerwone/manewrowe. Więcej na naszym profilu FB
- Ranger
- Posty: 3944
- Rejestracja: 05 paź 2006, 00:02
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Konwersje UMF
Jak masz model bazowy to owszem.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość