Zimo mx630o16wicy pisze:Jaki dekoder?
Rozciąłeś jumper na płytce?
SU46 produkcji MTB
Moderator: mod-Tabor
- Maciej
- Moderator
- Posty: 3230
- Rejestracja: 10 kwie 2006, 08:49
- Lokalizacja: Grudziądz
- Kontakt:
Re: SU46 produkcji MTB
- wicy
- Posty: 1725
- Rejestracja: 23 mar 2014, 08:27
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: SU46 produkcji MTB
Jaki dekoder?
Rozciąłeś jumper na płytce?
Rozciąłeś jumper na płytce?
- Maciej
- Moderator
- Posty: 3230
- Rejestracja: 10 kwie 2006, 08:49
- Lokalizacja: Grudziądz
- Kontakt:
Re: SU46 produkcji MTB
. Sęk w tym że u mnie jest włączone.wicy pisze:Chyba raczej jak włączyć...
Poczytaj 2 ostatnie posty na poprzedniej stronie.
- wicy
- Posty: 1725
- Rejestracja: 23 mar 2014, 08:27
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: SU46 produkcji MTB
Chyba raczej jak włączyć...
Poczytaj 2 ostatnie posty na poprzedniej stronie.
Poczytaj 2 ostatnie posty na poprzedniej stronie.
- Maciej
- Moderator
- Posty: 3230
- Rejestracja: 10 kwie 2006, 08:49
- Lokalizacja: Grudziądz
- Kontakt:
Re: SU46 produkcji MTB
Mam pytanie jak wyłączyć światło w kabinie z multimaus?
-
- Posty: 1652
- Rejestracja: 12 sie 2016, 09:11
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: SU46 produkcji MTB
No i pięknie! Jak dotrze w końcu do mnie su to sie zgłoszę.
- Ranger
- Posty: 3873
- Rejestracja: 05 paź 2006, 00:02
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: SU46 produkcji MTB
Gotowy, cena ok 50zł. W zestawie blaszki, kalki, odlewana antena.
Jako blaszki są:
- pomosty
- żaluzje
- siatka wentylatorów
- waloryzacja wózków
- SHP
- waloryzacja czołownicy (gniazda WN)
- haki
- poręcze
- tabliczki
- ramki reflektorów
Jako blaszki są:
- pomosty
- żaluzje
- siatka wentylatorów
- waloryzacja wózków
- SHP
- waloryzacja czołownicy (gniazda WN)
- haki
- poręcze
- tabliczki
- ramki reflektorów
- Ranger
- Posty: 3873
- Rejestracja: 05 paź 2006, 00:02
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: SU46 produkcji MTB
Nie wiem po ile, muszę go najpierw skończyć. Zestaw do konwersji ST43 już mam ale muszę go porównać czy pasuje do MTB. Zrobiliśmy przecież swoją ST43 więc wszystkie części są.
Added in 34 minutes 22 seconds:
Poda mi ktoś wymiary A B C? Po długości.
Added in 34 minutes 22 seconds:
Poda mi ktoś wymiary A B C? Po długości.
-
- Posty: 1652
- Rejestracja: 12 sie 2016, 09:11
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: SU46 produkcji MTB
Ranger po ile będą Twoje zestawy do konwersji?
Do ST43 też wypuścisz?
Do ST43 też wypuścisz?
- Ranger
- Posty: 3873
- Rejestracja: 05 paź 2006, 00:02
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: SU46 produkcji MTB
UWAGA
Z powodu kłopotów na forum nie mam możliwości odebrać od was PW.
Może uda się pogadać przez FB albo e-mail:
umf(malpa)eaos.pl
Podejdziemy do tego zatem inaczej.
Interesują mnie wszystkie pomosty na dachu (są do wymiany gdyż raster ryflowania nadaje się do H0 a nie do TT), siatka wentylatorów(jest za gęsta i brzydka), wszystkie małe boczne żaluzje(za mało szczebelków żaluzji), średnica reflektorów góra i dół(brak ramek).
Kto pierwszy wyśle mi te dane wymiarowe na e-mail ma zestaw konwersyjny gratis.
PS. Do PW da się dostać przez powiadomienia.
Z powodu kłopotów na forum nie mam możliwości odebrać od was PW.
Może uda się pogadać przez FB albo e-mail:
umf(malpa)eaos.pl
Podejdziemy do tego zatem inaczej.
Interesują mnie wszystkie pomosty na dachu (są do wymiany gdyż raster ryflowania nadaje się do H0 a nie do TT), siatka wentylatorów(jest za gęsta i brzydka), wszystkie małe boczne żaluzje(za mało szczebelków żaluzji), średnica reflektorów góra i dół(brak ramek).
Kto pierwszy wyśle mi te dane wymiarowe na e-mail ma zestaw konwersyjny gratis.
PS. Do PW da się dostać przez powiadomienia.
- Ranger
- Posty: 3873
- Rejestracja: 05 paź 2006, 00:02
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: SU46 produkcji MTB
Koledzy na PW już się odezwali. Dzięki za odzew.
- wicy
- Posty: 1725
- Rejestracja: 23 mar 2014, 08:27
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: SU46 produkcji MTB
Zestawu nie potrzebuję, ale chętnie pomogę o ile mogę. O co chodzi?
- Ranger
- Posty: 3873
- Rejestracja: 05 paź 2006, 00:02
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: SU46 produkcji MTB
Propozycja dla posiadaczy SU46 MTB. Osoba która pierwsza się ze mną skontaktuje na PW dostanie zestaw konwersyjny gratis.
Potrzebuję małej pomocy.
Potrzebuję małej pomocy.
-
- Posty: 218
- Rejestracja: 12 mar 2018, 18:25
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: SU46 produkcji MTB
Model polecam kupować osobiście, bo każdy ma "coś". Generalnie wybierając model obejrzałem 6 różnych egzemplarzy. Zielona lokomotywa podobała mi się bardziej, natomiast każda zielona była gorzej wykonana od niebieskiej - reflektory nie do końca wepchnięte w swoje miejsca, wystające poza obrys obudowy, ślady kleju przy mocowaniach poręczy. Co ciekawe są dwa typy górnych kratek - jedna jest bardziej ażurowa/delikatna, sprawia lepsze wrażenie i znalazłem je tylko na niebieskich lokomotywach, druga ma zdecydowanie mniejsze otworki. Niestety kratka jest zrobiona z bardzo miękkiego metalu, w dodatku jest cienka - tylko patrzeć jak nieopatrznie ją uszkodzę. Przydałby się jakiś zamiennik stalowy dla tego elementu. Każda z lokomotyw niestety miała pozostawione nadlewki plastiku w okolicy dachu na froncie kabiny. Niedomalowanie na dachu i kabinie to też standard. Ślady po druku 3d już nie robią na nikim wrażenia...
Oznaczenia są faktycznie dużo lepsze niż w przypadku st43 jeśli chodzi o wykonanie. Wprawdzie bumerangi na wersji Cargo są niedomalowane, zielony pasek krzywy bez dobrego pokrycia farbą, ale tragedii takiej jak w ST 43 nie ma. Niestety oznaczenia potrafią schodzić z modelu przy kontakcie z dłońmi (pomniejsze napisy zeszły w trakcie zdejmowania obudowy). To samo dotyczy chromu na okienkach po środku lokomotywy - w momencie kupna wyglądały super, po jakimś czasie chrom zaczął schodzić. W porównaniu do ST 43 zdecydowanie tragicznie pomalowany jest metalowy korpus we wnętrzu lokomotywy. Wygląda to tak jakby ktoś pomalował metal zbyt rozcieńczonym Humbrolem, oszczędzając przy tym farbę. Farba schodzi na potęgę - wygląda to słabo.
We wnętrzu modelu wita nas wygięta płytka PCB - tak jakby ktoś na siłę dokręcał ją do korpusu. ST43 miał jakąś dodatkową piankę między korpusem, a płytką dzięki czemu nie była tak beznadziejnie wygięta . Ciekawe jak ten typ montażu wpłynie na eksploatację lokomotywy.
W sklepie w trakcie kupna testowałem wybraną lokomotywę - niestety jeździła z drobnymi skokami. Kolejna niebieska Cargo wyła masakrycznie - bubel. Na szczęście była jeszcze trzecia, która w miarę wyglądała i jeździła już dobrze.
Podsumowująć: wreszcie Polska lokomotywa, niestety wykonana słabo. Niedawno zakupiłem Vectrona od PIKO - w porównaniu do niego wyrób MTB wygląda marnie. Cena modelu MTB skoczyła w porównaniu do ST43, niestety skoku jakościowego nie widać. Oznaczenia są lepsze, natomiast jedynie w porównaniu do poprzednich wypustów MTB - do Tilliga/Roco/Piko nie ma co porównywać.
Jedyne czym można się pocieszyć to to, że w H0 ta firma wydaje tak samo jakościowo beznadziejne modele.
Oznaczenia są faktycznie dużo lepsze niż w przypadku st43 jeśli chodzi o wykonanie. Wprawdzie bumerangi na wersji Cargo są niedomalowane, zielony pasek krzywy bez dobrego pokrycia farbą, ale tragedii takiej jak w ST 43 nie ma. Niestety oznaczenia potrafią schodzić z modelu przy kontakcie z dłońmi (pomniejsze napisy zeszły w trakcie zdejmowania obudowy). To samo dotyczy chromu na okienkach po środku lokomotywy - w momencie kupna wyglądały super, po jakimś czasie chrom zaczął schodzić. W porównaniu do ST 43 zdecydowanie tragicznie pomalowany jest metalowy korpus we wnętrzu lokomotywy. Wygląda to tak jakby ktoś pomalował metal zbyt rozcieńczonym Humbrolem, oszczędzając przy tym farbę. Farba schodzi na potęgę - wygląda to słabo.
We wnętrzu modelu wita nas wygięta płytka PCB - tak jakby ktoś na siłę dokręcał ją do korpusu. ST43 miał jakąś dodatkową piankę między korpusem, a płytką dzięki czemu nie była tak beznadziejnie wygięta . Ciekawe jak ten typ montażu wpłynie na eksploatację lokomotywy.
W sklepie w trakcie kupna testowałem wybraną lokomotywę - niestety jeździła z drobnymi skokami. Kolejna niebieska Cargo wyła masakrycznie - bubel. Na szczęście była jeszcze trzecia, która w miarę wyglądała i jeździła już dobrze.
Podsumowująć: wreszcie Polska lokomotywa, niestety wykonana słabo. Niedawno zakupiłem Vectrona od PIKO - w porównaniu do niego wyrób MTB wygląda marnie. Cena modelu MTB skoczyła w porównaniu do ST43, niestety skoku jakościowego nie widać. Oznaczenia są lepsze, natomiast jedynie w porównaniu do poprzednich wypustów MTB - do Tilliga/Roco/Piko nie ma co porównywać.
Jedyne czym można się pocieszyć to to, że w H0 ta firma wydaje tak samo jakościowo beznadziejne modele.
- Kolejka
- Posty: 568
- Rejestracja: 07 sie 2006, 19:23
- Lokalizacja: Tychy
- Kontakt:
Re: SU46 produkcji MTB
Zmontowałem krótki film z próbnych jazd podczas ostatniego spoTTkania wraz z krótką prezentacją dźwięków (dekoder ZIMO MX645P16 i dźwięki od Elvisa, głośnik dokupiony osobno): https://www.youtube.com/watch?v=u7jVnwxwVaY
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości