Spalinowe PKP z IV epoki
Moderator: mod-Tabor
-
- Posty: 1651
- Rejestracja: 12 sie 2016, 09:11
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: Spalinowe PKP z IV epoki
Rozkład trzeba wykuć na blachę!
-
- Posty: 1444
- Rejestracja: 28 sty 2013, 17:25
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Re: Spalinowe PKP z IV epoki
... ale są jazdy nocne, tylko jest kłopot z czytaniem rozkładupiotrek092 pisze:OK skoro rozkład całodobowy to po zmroku wyłączamy oświetlenie na hali i jeździmy na światłach A co do maszynistów szkolić szkolić i jeszcze raz szkolić ,szczególnie tych z łapanki POWYŻSZY POST MÓJ TO OCZYWISTY ŻARCIK
-
- Posty: 947
- Rejestracja: 29 lis 2014, 00:59
- Lokalizacja: Kozienice
- Kontakt:
Re: Spalinowe PKP z IV epoki
OK skoro rozkład całodobowy to po zmroku wyłączamy oświetlenie na hali i jezdzimy na światłach A co do maszynistów szkolić szkolić i jeszcze raz szkolić ,szczególnie tych z łapanki POWYŻSZY POST MÓJ TO OCZYWISTY ŻARCIK
Added in 8 minutes 32 seconds:
Aczkolwiek polemizował bym n/t. I jeszcze jedno czy powinniśmy używać na jazdach sygnału końca pociągu ,zdarzało sie zgubienie wagonów na szlaku .
Added in 8 minutes 32 seconds:
Aczkolwiek polemizował bym n/t. I jeszcze jedno czy powinniśmy używać na jazdach sygnału końca pociągu ,zdarzało sie zgubienie wagonów na szlaku .
- T_Domagalski
- Moderator
- Posty: 1909
- Rejestracja: 07 kwie 2006, 22:57
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Spalinowe PKP z IV epoki
No niestety, położenie przełącznika kierunku na FREDzie nie oznacza faktycznego kierunku jazdy lokomotywy.
-
- Posty: 1444
- Rejestracja: 28 sty 2013, 17:25
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Re: Spalinowe PKP z IV epoki
... a wydawało się ze byście maszynistą to takie prosteT_Domagalski pisze:Jest to pokłosie kilku incydentów spowodowanych tym, że pociąg ruszył w przeciwną stronę niż spodziewał się maszynista...
- T_Domagalski
- Moderator
- Posty: 1909
- Rejestracja: 07 kwie 2006, 22:57
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Spalinowe PKP z IV epoki
Ja bym przyjął, że na naszych makietach obowiązują "przepisy szczególne" nakazujące używania sygnału Pc 1 całodobowo w celu kontroli kierunku jazdy.JarUs pisze:... czyli jak bawimy się w IV epoce to powinniśmy jeździć bez świateł ! ?
Jest to pokłosie kilku incydentów spowodowanych tym, że pociąg ruszył w przeciwną stronę niż spodziewał się maszynista...
-
- Posty: 1444
- Rejestracja: 28 sty 2013, 17:25
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Re: Spalinowe PKP z IV epoki
Zwykle rozkład zaczynamy od godziny 0.00 więc to jest noc i to dlatego jazdy są włączonymi świeczkami. Tylko zapominamy wyłączyć jak jest już dzieńpiotrek092 pisze:Jak to Jarku mówisz ,,wtedy jest koszernie..Zgadza w 4 ep powinniśmy jezdzić bez włączonych świeczek.
-
- Posty: 1047
- Rejestracja: 10 kwie 2006, 10:33
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
Re: Spalinowe PKP z IV epoki
Nie do końca. Realizujesz rozkład całodobowy, a zatem między 20 a 6 rano światła powinieneś włączyć.
-
- Posty: 947
- Rejestracja: 29 lis 2014, 00:59
- Lokalizacja: Kozienice
- Kontakt:
Re: Spalinowe PKP z IV epoki
Jak to Jarku mówisz ,,wtedy jest koszernie..Zgadza w 4 ep powinniśmy jezdzić bez włączonych świeczek.
- drlukasz
- Posty: 1042
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 10:03
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
Re: Spalinowe PKP z IV epoki
W zasadzie - tak.JarUs pisze:... czyli jak bawimy się w IV epoce to powinniśmy jeździć bez świateł ! ?
-
- Posty: 1444
- Rejestracja: 28 sty 2013, 17:25
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Re: Spalinowe PKP z IV epoki
... czyli jak bawimy się w IV epoce to powinniśmy jeździć bez świateł ! ?piotrek092 pisze:O i oto mi chodziło ,dzięki Tadziu .
Added in 2 minutes 25 seconds:
Czyli żółte śliniaki od 1988 a światła / Pc1 /1998 .
- Maciej
- Moderator
- Posty: 3211
- Rejestracja: 10 kwie 2006, 08:49
- Lokalizacja: Grudziądz
- Kontakt:
Re: Spalinowe PKP z IV epoki
Żółte czoła to pokłosie wypadku latem w 1988 roku po katastrofie jaka miała miejsce pod Bytomiem Odrzańskim z wojskową ciężarówką (zginęło 10 żołnierzy) Wprowadzone decyzją Dyrektora Generalnego PKP z dnia 21 lipca 1988.piotrek092 pisze:Warto dodać że żółte czoła nie były na wszystkich lokomotywach SM 42,SM 31,SM 41 SN 61,EZT i oczywiście na parowozach ,dokładnie nie pamiętam czy wtedy nie nakazano jazdy na włączonych światłach /może póżniej/a tak przy okazji warto by uściślić datę tego nakazu.
-
- Posty: 947
- Rejestracja: 29 lis 2014, 00:59
- Lokalizacja: Kozienice
- Kontakt:
Re: Spalinowe PKP z IV epoki
O i oto mi chodziło ,dzięki Tadziu .
Added in 2 minutes 25 seconds:
Czyli żółte śliniaki od 1988 a światła / Pc1 /1998 .
Added in 2 minutes 25 seconds:
Czyli żółte śliniaki od 1988 a światła / Pc1 /1998 .
- T_Domagalski
- Moderator
- Posty: 1909
- Rejestracja: 07 kwie 2006, 22:57
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Spalinowe PKP z IV epoki
Jeśli chodzi o to, to z papierów wynika, że weszło to 20 lipca 1998r. wraz z nową instrukcją E-1, która unieważniła przepisy z 1976r. W nowej instrukcji E-1 sygnał Pc 1 (trzy światła na czole lokomotywy) jest sygnałem zarówno nocnym jak i dziennym.piotrek092 pisze:Tadziu chodziło o nakaz włączania świateł...
-
- Posty: 238
- Rejestracja: 05 mar 2011, 16:42
- Lokalizacja: Rumia
- Kontakt:
Re: Spalinowe PKP z IV epoki
Dobrze pamiętam jak od jesieni 1988r pomału wchodziły żółte przody malowania. Nie mogłem patrzeć na to jak nowe wtedy siódemki Cegielskiego z tym eleganckim trapezikiem na czole były malowane na żółto. Stare siódemki Pafawagu też straciły swoje piękno.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Pawelec i 1 gość