
Wiele osób zgłaszało problem ze szybkami że są przypalone i brudne oraz ciężko do umycia pod wodą.
Teraz już problem rozwiązany szyby są czyste i nie mają krawędzi przypalonych od lasera.
Moderator: mod-Tabor
Nie byłem pewny więc wkleiłem:)Slawek77 pisze:A to zdjęcie mam w zbiorach i nad tym wzorowałem się z drogą z bruku.
Ciekawostka przy okazji Twojej robotySlawek77 pisze:Jeśli dasz wymiary i zdjęcia czemu nie lubie wyzwaniaFajne zdjecie
Czas dokończyć w końcu ten zalegający projekt.T_Domagalski pisze:Schleusingen - i powoli wszystko staje się jasne...
Jest to stacja położona u podnóża gór, od której rozchodzą się dwie, widoczne na zdjęciach, jednotorowe linie kolejowe o typowo górskim profilu, które na stosunkowo krótkim odcinku muszą pokonać okoliczne przełęcze. Stąd wniosek, że cała północno-wschodnia głowica stacji jest już położona na wzniosie! To tłumaczy budowę rampy. Tor ładunkowy jest poziomy, natomiast biegnące w sąsiedztwie tory oraz cały teren wznoszą się już na taką wysokość, że rampa jest niemal równo z nimi.
Powyższe spostrzeżenia rzucają też inne światło na wysokość budynków lokomotywowni. Wynika bowiem, że stoi ona na pochyłości. Jeśli przyjąć, że front hali jest na poziomie gruntu, to przeciwległy koniec jest poniżej tego poziomu. To tłumaczy, dlaczego wejście do tego pomieszczenia, które nazwałem "pompownią" wygląda jak wejście do piwnicy. Tłumaczy to też, dlaczego oka w wieży ciśnień mają tak nisko parapety. Po prostu podłoga hali wypada znacznie niżej niż poziom gruntu. Zakładam, że różnica wysokości jest analogiczna do obniżenia obserwowanego przy rampie. U Sławka gdzieś się zgubił ten prawie metr...![]()
Wujek Google wyjaśnił też problem odprowadzania wody deszczowej, o którym pisałem wcześniej. Otóż dach parowozowni nie jest dwuspadowy, jak zrobił to Sławek. Pomiędzy drugą a trzecią nawą zbudowane jest dodatkowe przewyższenie dachu, które odprowadza wodę deszczową w stronę jednego lub drugiego końca hali. Z poziomu gruntu tego detalu nie widać.
Od teraz każde zamówienie indywidualne aby zostało zrealizowane zostanie upewnione czy na dana budowlę jest zbyt, nie ma sensu siedzieć xx godzin dla jednej osoby, to się mija z celem.Wojtek_Kraków pisze:Takie nastawnie to chyba do dużych stacji a z tym problem na modułach ze względu na miejsce.
I chyba dlatego brak zbytu a nie ze względu na epokę bo zbudowali je wcześniej niż 5/6 ep.
Szkoda, bardzo fajny domekSlawek77 pisze:mała informacja
budynek Ruda Śląska wyleciał z oferty sklepu.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość