BR52, Ty2, Tillig
Moderator: mod-Tabor
- Niejeden+
- Posty: 305
- Rejestracja: 06 mar 2010, 15:41
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: BR52, Ty2, Tillig
Teraz to poszło za bardzo w dół, albo z wagonem coś nie teges.
- wicy
- Posty: 1713
- Rejestracja: 23 mar 2014, 08:27
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: BR52, Ty2, Tillig
Niestety fotki ramy nie będzie
Wydawała mi się lekko wykrzywiona ku górze od pierwszej osi w przód. Próbowałem ją lekko nagiąć i pękła całkiem na pierwszej osi Wylądowała w śmieciach.
Po zmianie ramy efekt już jest taki Przed było tak
Wydawała mi się lekko wykrzywiona ku górze od pierwszej osi w przód. Próbowałem ją lekko nagiąć i pękła całkiem na pierwszej osi Wylądowała w śmieciach.
Po zmianie ramy efekt już jest taki Przed było tak
-
- Posty: 947
- Rejestracja: 29 lis 2014, 00:59
- Lokalizacja: Kozienice
- Kontakt:
Re: BR52, Ty2, Tillig
Mam prośbę Zrób fotkę tej krzywej ramy,aż mi się nie chce wierzyć ,że może być aż tak zle,ok. Tyle tych dwójek przerobiłem
- wicy
- Posty: 1713
- Rejestracja: 23 mar 2014, 08:27
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: BR52, Ty2, Tillig
Znacząco, znaczy bardzo.
Sprawdziłem z kilkoma wagonami i teraz bufor trafia w bufor. A jak było wcześniej widać na w/w zdjęciach.
Sprawdziłem z kilkoma wagonami i teraz bufor trafia w bufor. A jak było wcześniej widać na w/w zdjęciach.
- Niejeden+
- Posty: 305
- Rejestracja: 06 mar 2010, 15:41
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: BR52, Ty2, Tillig
Znacząco znaczy akceptowalnie?, czy nadal szukasz jeszcze innych rozwiązańwicy pisze:Długo trwało sprowadzenie elementu, ale po wymianie ramy podwozia sytuacja znacząco się poprawiła i nos wrócił do poziomu
- wicy
- Posty: 1713
- Rejestracja: 23 mar 2014, 08:27
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: BR52, Ty2, Tillig
Długo trwało sprowadzenie elementu, ale po wymianie ramy podwozia sytuacja znacząco się poprawiła i nos wrócił do poziomuwicy pisze:Długo po zakupie zauważyłem w Ty2 objaw "podniesionego nosa".
https://goo.gl/photos/mCtHd2CE1yRtNKSo9
https://goo.gl/photos/DYzHGAppGPUthA2g7
O co tu chodzi? Wykrzywiona rama, czy coś z przodu źle zapięte?
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 05 lip 2017, 20:07
- Lokalizacja: Pszczyna
- Kontakt:
Re: BR52, Ty2, Tillig
W modelach BR50/52 zdarza się wygięcie ramy z powodu tzw. zinkpest'u.
- wicy
- Posty: 1713
- Rejestracja: 23 mar 2014, 08:27
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: BR52, Ty2, Tillig
Objawy identyczne. Jeszcze nie naprawiłem problemu, gdyż czekam na dostawę Lokrahmen, 209980.
Czy lekko dociskając komin unosi się wózek i przód osiada? A po puszczeniu powraca do stanu podniesionego?
Ja podejrzewam blaszkę sprężystą kół przednich. U mnie jest prosta. Może powinna być jakoś wygięta, żeby nie sprężynowała aż tak bardzo?
Czy lekko dociskając komin unosi się wózek i przód osiada? A po puszczeniu powraca do stanu podniesionego?
Ja podejrzewam blaszkę sprężystą kół przednich. U mnie jest prosta. Może powinna być jakoś wygięta, żeby nie sprężynowała aż tak bardzo?
-
- Posty: 86
- Rejestracja: 06 lip 2007, 18:36
- Lokalizacja: Pleszew
- Kontakt:
Re: BR52, Ty2, Tillig
Dałem się sprowokować - przyjrzałem się mojej ty2. Ma to samo, uniesiony przód, choć nigdy nie była rozkręcana. Co gorsze - po ustawieniu na kołach, okazuje się, że nie chcą się obracać. Model po uruchomieniu po zakupie (jeździł pięknie i bez problemów) był cały czas nieużywany. Czy możecie mi pomóc? Co się stało? Co mam zrobić?
Pozdrawiam
Pozdrawiam
-
- Posty: 947
- Rejestracja: 29 lis 2014, 00:59
- Lokalizacja: Kozienice
- Kontakt:
Re: BR52, Ty2, Tillig
Jeśli to wersja PKP Ty2 mogą być problemy z oryginałem ,w ulotkach czesci zamiennych w br 52 jest spory bałagan ,najlepiej jakbyś miał oryginał .Pozostaje czarna czołownica i malowanie.
- wicy
- Posty: 1713
- Rejestracja: 23 mar 2014, 08:27
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: BR52, Ty2, Tillig
A czy ktoś się orientuje jaku numer ma zespół czołownicy?
Znalazłem czarne, czerwone ale nie widzę czarnych z czerwonymi buforami. Instrukcja jakoś zgubiła tą jedną część....
Chyba nie było BR z taką właśnie czołownicą?
Znalazłem czarne, czerwone ale nie widzę czarnych z czerwonymi buforami. Instrukcja jakoś zgubiła tą jedną część....
Chyba nie było BR z taką właśnie czołownicą?
-
- Posty: 947
- Rejestracja: 29 lis 2014, 00:59
- Lokalizacja: Kozienice
- Kontakt:
Re: BR52, Ty2, Tillig
Jak ,dojdzie to pisz ciekawy jestem przyczyny krzywości tego elementu.
- wicy
- Posty: 1713
- Rejestracja: 23 mar 2014, 08:27
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: BR52, Ty2, Tillig
Dzięki panowie. Lokomotywa z drugiej ręki. Widać, że rozkręcana. Dokręcona z przodu na chama - widać pęknięte oczko śruby na elemencie czołownicy. Mimo to wydaje się, że przód jest silnie skręcony. A może jednak nie i to jest przyczyną?
Blaszka jest prosta. Dociśnięcie 1go koła ku ramie, powoduje odepchnięcie wózka od czołownicy.
Zauważyłem wyłamany ząb mocowania górnej części ramy (ten przy tylnym KKS). Nowa część zamówiona, więc odkładam remont do czasu jej przybycia.
Blaszka jest prosta. Dociśnięcie 1go koła ku ramie, powoduje odepchnięcie wózka od czołownicy.
Zauważyłem wyłamany ząb mocowania górnej części ramy (ten przy tylnym KKS). Nowa część zamówiona, więc odkładam remont do czasu jej przybycia.
-
- Posty: 947
- Rejestracja: 29 lis 2014, 00:59
- Lokalizacja: Kozienice
- Kontakt:
Re: BR52, Ty2, Tillig
Jest jeszcze na gwarancji śruba pomiędzy cylindrami zaklejona farbą jeśli tak to reklamuj,jeśli nie to zrób fotkę od spodu coś pomyślimy ,prawdopodobnie jest żle zamocowany element z silnikami i czołownicą i sprawdz czy śrubka jest dobrze dokręcona pozdr PW
- Ranger
- Posty: 3850
- Rejestracja: 05 paź 2006, 00:02
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: BR52, Ty2, Tillig
Albo czołownica ramy krzywa albo ta blaszka która dociska wózek do toru jest tak bardzo wygięta, że podnosi parowóz z przodu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości