




Moderator: mod-Tabor
Bez przesady z tym cofaniem. W br 130 nic nie trzymało sie kupy w proporcjach i skali, podobnie 118 o napędzie br119/250 nie wspomnę.piotrek092 pisze: .Rumun mtb w cofa nas 40 lat wstecz ,wszak ddrowskie zabawki pomimo uproszczeń i braku elektroniki, innej technologi lepiej wyglądają niż ten pseudomodel .
Added in 9 minutes 30 seconds:
Brawo p Lechu za konkretny komentarz i opis jak kupuje się pseudomodel w sklepie .
piękne modele... sam dwie loki widziałem "live"drlukasz pisze: /.../
BTW.Sprawdź swoje źródła. Voigtlander od wieków (naprawdę, bo firma powstała w 1753r) zajmuje się głównie optyką, a nie modelami...golab pisze:Modele robi Voigtlander.
W ten sposób można zachęcić do zaprzestania robienia klienta w przysłowiowego ciu...a (słówko śląskie, myślę, że wiesz jakie). Za te pieniądze w życiu nie kupię modelu wyglądającego jak wykonany przez niedowidzącego z parkinsonizmem (bez urazy, to tylko porównanie sposobu i jakości malowania). Może do producenta w końcu coś dotrze.golab pisze:Jak chcecie narzekaniem i krytykowaniem kogokolwiek do czegoś zachęcić to gratuluję pomysłu.
Przywykli. Okres bezkrytycznego zachwytu nad MTB zakończył się po pierwszych seriach "okularnika" (750) i "bardotki" (751). Już "koziołek" i "hektor" były mocno krytykowane. Czesi również psioczą na jakość i podejście producenta.golab pisze:Gdyby MTB czytało fora, to by się 100 razy zastanowiło czy w ogóle malować w PKP ...
Sprawdź swoje źródła. Voigtlander od wieków (naprawdę, bo firma powstała w 1753r) zajmuje się głównie optyką, a nie modelami...golab pisze:Modele robi Voigtlander.
Nie widzę żadnego związku między moją oceną sytuacji rynkowej odnoszącej się do firmy Piko a komentarzem Kolegi. Stwierdziłem fakty dlaczego sondaż w zakresie PKP w TT zaczęto od Vectrona a nie jakiejś typowo polskiej lokomotywy i co może sprawić że przyszła oferta Piko przybliży się do naszych oczekiwań. Nie jest to narzekanie ani masochizm z mojej strony tylko obiektywne spojrzenie na rzeczywistość.golab pisze:Jak chcecie narzekaniem i krytykowaniem kogokolwiek do czegoś zachęcić to gratuluję pomysłu. Gdyby MTB czytało fora, to by się 100 razy zastanowiło czy w ogóle malować w PKP ...Lech Makowiecki pisze:Ekonomia jest bezlitosna, przerabialiśmy to już wielokrotnie w podobnych wątkach. Do Vectrona zrobili formę bo lokomotywa popularna w Europie. Ryzyko finansowe to kwestia malowania PKP, ale jest to pewnie do przełknięcia. Natomiast nowa forma pod typowo polskie lokomotywy już nie. Niestety naszymi zakupami musimy przekonać Piko że warto inwestować w PKP w naszej skali. Miejmy nadzieję że się uda.Wojtek_Kraków pisze:Szkoda ze od vectrona a nie od SM42 albo SU45.
Jakiś dziwny masochizm panuje: kupić tylko po to, żeby narzekać
Jak chcecie narzekaniem i krytykowaniem kogokolwiek do czegoś zachęcić to gratuluję pomysłu. Gdyby MTB czytało fora, to by się 100 razy zastanowiło czy w ogóle malować w PKP ...Lech Makowiecki pisze:Ekonomia jest bezlitosna, przerabialiśmy to już wielokrotnie w podobnych wątkach. Do Vectrona zrobili formę bo lokomotywa popularna w Europie. Ryzyko finansowe to kwestia malowania PKP, ale jest to pewnie do przełknięcia. Natomiast nowa forma pod typowo polskie lokomotywy już nie. Niestety naszymi zakupami musimy przekonać Piko że warto inwestować w PKP w naszej skali. Miejmy nadzieję że się uda.Wojtek_Kraków pisze:Szkoda ze od vectrona a nie od SM42 albo SU45.
Ekonomia jest bezlitosna, przerabialiśmy to już wielokrotnie w podobnych wątkach. Do Vectrona zrobili formę bo lokomotywa popularna w Europie. Ryzyko finansowe to kwestia malowania PKP, ale jest to pewnie do przełknięcia. Natomiast nowa forma pod typowo polskie lokomotywy już nie. Niestety naszymi zakupami musimy przekonać Piko że warto inwestować w PKP w naszej skali. Miejmy nadzieję że się uda.Wojtek_Kraków pisze:Szkoda ze od vectrona a nie od SM42 albo SU45.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość