Jest jeszcze wiele komunikatów które można wysłać klientowi.
Tylko że każdy sms jest płatny, ale to są moje koszty więc bez obaw

W przypadku włączenia funkcji SMS ograniczałby wiadomość do jednego, z informacją że paczka została nadana + nr nadania paczki.
Zero reklam w postaci SMS i takich tam zaśmiecających telefon.
Kolejna sprawa jest taka, że prawdopodobnie nie da się wybierać jakie powiadomienia klient ma otrzymywać, czy sms czy e-mali.
Można jedynie włączyć powiadomienia lub wyłączyć całkowicie.
Po zaznaczeniu opcji poinformuj klienta otrzymuje sms oraz informację na e-mail.
Więc krótko i na temat, każdy by otrzymał jednego tylko smsa z informacja że paczka została nadana + nr nadania.
Zero wiadomości reklamowych.
Moim zdaniem jest to przydatna informacja dla klienta, a jeden sms nie powinien być uciążliwy dla was.
Nie wiem jeszcze dokładnie jak to działa, jedynie co wiem muszę założyć konta na SMSAPI, lecz jak okaże się że tam będę musiał wprowadzać dane klientów to odpada

Dodam jeszcze że klient może zrezygnować z powiadomienia sms, lecz wtedy prawdopodobnie tez nie będzie otrzymywał wiadomości na adres e-mail
Jest to do przetestowania, tylko z braku czasu na razie tym się nie bawiłem.