Sonda na temat zainteresowania lokomotywą TKh1
Moderator: mod-Tabor
- aviaTTor
- Posty: 654
- Rejestracja: 06 kwie 2008, 16:24
- Lokalizacja: czestochowa
- Kontakt:
Re: Sonda na temat zainteresowania lokomotywą TKh1
Epoka 3 jak dla mnie.
-
- Posty: 397
- Rejestracja: 15 maja 2007, 14:02
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Sonda na temat zainteresowania lokomotywą TKh1
Sondażowo w ep III jestem zaineresowany.
- Scio
- Posty: 751
- Rejestracja: 11 mar 2009, 17:09
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
Re: Sonda na temat zainteresowania lokomotywą TKh1
W epoce III sondażowo jestem zainteresowany. W sumie w II z naftą fajnie by wyglądał 

- krzysztof
- Posty: 1741
- Rejestracja: 20 kwie 2006, 20:29
- Lokalizacja: Tczew
- Kontakt:
Re: Sonda na temat zainteresowania lokomotywą TKh1
1 szt. w III epoce (no bo co podepniesz pod II? naftę?)
-
- Posty: 208
- Rejestracja: 28 mar 2010, 14:55
- Lokalizacja: Czarna Woda
- Kontakt:
Re: Sonda na temat zainteresowania lokomotywą TKh1
Jestem również zainteresowany 1 szt.
- wlodar
- Posty: 1228
- Rejestracja: 11 kwie 2006, 17:52
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: Sonda na temat zainteresowania lokomotywą TKh1
Potwierdzam zainteresowanie 1 szt., wolałbym epokę III. Moja deklaracja póki co ma charakter sondażowy i nie traktuj jej jako 100% wiążącej.
- wactt
- Posty: 247
- Rejestracja: 22 wrz 2006, 21:10
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Sonda na temat zainteresowania lokomotywą TKh1
Witam !
Jak wszyscy dobrze wiemy dużymi krokami nadchodzi premiera modelu lokomotywy parowej BR 89.70, albo BR 89.10 czy też T3. Wiadomo, że ten model ma w zasadzie bez istotnych zmian swój odpowiednik na PKP w postaci lokomotywy TKh1. Nie jest wykluczone, że producent wprowadzi ten model do swojej oferty, jednak jego zamiary w sferze nowości będą znane mniej więcej 10-15 stycznia 2017 r.
Dlatego proponuję wyrazić TU swoją opinię na temat zainteresowania takim modelem np. w epoce II lub III poprzez wpisy.
Sonda trwać będzie do końca roku.
Jeśli Niemcy sami nie wprowadzą modelu do oferty , to biorąc pod uwagę drogę jaką Tillig zazwyczaj w takich sytuacjach proponuje via Breslau, cena (przy dzisiejszym kursie euro) wyniesie przynajmniej 850 zł niestety.
Sami sobie musimy odpowiedzieć czy to dużo czy mało biorąc pod uwagę koszty profesjonalnej konwersji.
Oczywiście można sobie samemu przerobić model, tylko nie każdy ma odpowiednie zdolności i urządzenia.
PS Ucinając wszelkie miejscowe docinki nie jestem niczyim przedstawicielem, lub nie daj Boże pośrednikiem. Wyniki tej sondy zostaną przekazane do fabryki, o ile sam producent wcześniej nie wyjdzie z propozycją powstania takiego modelu. To jest wyłącznie moja inicjatywa !
Pozdrawiam Wacław
Jak wszyscy dobrze wiemy dużymi krokami nadchodzi premiera modelu lokomotywy parowej BR 89.70, albo BR 89.10 czy też T3. Wiadomo, że ten model ma w zasadzie bez istotnych zmian swój odpowiednik na PKP w postaci lokomotywy TKh1. Nie jest wykluczone, że producent wprowadzi ten model do swojej oferty, jednak jego zamiary w sferze nowości będą znane mniej więcej 10-15 stycznia 2017 r.
Dlatego proponuję wyrazić TU swoją opinię na temat zainteresowania takim modelem np. w epoce II lub III poprzez wpisy.
Sonda trwać będzie do końca roku.
Jeśli Niemcy sami nie wprowadzą modelu do oferty , to biorąc pod uwagę drogę jaką Tillig zazwyczaj w takich sytuacjach proponuje via Breslau, cena (przy dzisiejszym kursie euro) wyniesie przynajmniej 850 zł niestety.
Sami sobie musimy odpowiedzieć czy to dużo czy mało biorąc pod uwagę koszty profesjonalnej konwersji.
Oczywiście można sobie samemu przerobić model, tylko nie każdy ma odpowiednie zdolności i urządzenia.
PS Ucinając wszelkie miejscowe docinki nie jestem niczyim przedstawicielem, lub nie daj Boże pośrednikiem. Wyniki tej sondy zostaną przekazane do fabryki, o ile sam producent wcześniej nie wyjdzie z propozycją powstania takiego modelu. To jest wyłącznie moja inicjatywa !
Pozdrawiam Wacław
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: dudek120 i 1 gość