Fajnie, że Roco od razu z dźwiękiem, w Tilligu V100 bez przeróbki połowy napędu się nie obędzie.KrzyszTTof pisze:Roco 2016 TT: https://www.modellbahn-voigt.de/mediafi ... g_2015.pdf
Nowości / Zapowiedzi 2016
Moderator: mod-Tabor
- MichalH
- Posty: 129
- Rejestracja: 02 sie 2011, 15:51
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Nowości / Zapowiedzi 2016
					Ostatnio zmieniony 13 paź 2015, 15:13 przez MichalH, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
																
						- 
				Zbig75
- Posty: 61
- Rejestracja: 27 lis 2008, 09:19
- Lokalizacja: Pruszków
- Kontakt:
Re: Nowości / Zapowiedzi 2016
To zmienia postać rzeczywomo pisze:Można bez problemu u Petra zamówić. I wtedy wysyłka z Pl ...

- womo
- Posty: 2502
- Rejestracja: 19 maja 2008, 13:53
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Nowości / Zapowiedzi 2016
Można bez problemu u Petra zamówić. I wtedy wysyłka z Pl ...
			
			
									
																
						- Borczy
- Posty: 2385
- Rejestracja: 03 kwie 2015, 11:41
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Nowości / Zapowiedzi 2016
Ceny adekwatne do uroku  
			
			
									
																
						
- Borczy
- Posty: 2385
- Rejestracja: 03 kwie 2015, 11:41
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Nowości / Zapowiedzi 2016
Zbyszek jak będziesz zamawiał to daj znaćZbig75 pisze:Faktycznie piękne. Ciekawe czy wysyłają do PL.
 . Fachowa robota.
 . Fachowa robota.
					Ostatnio zmieniony 12 paź 2015, 12:41 przez Borczy, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
																
						- 
				Zbig75
- Posty: 61
- Rejestracja: 27 lis 2008, 09:19
- Lokalizacja: Pruszków
- Kontakt:
Re: Nowości / Zapowiedzi 2016
Faktycznie piękne. Ciekawe czy wysyłają do PL.
			
			
													
					Ostatnio zmieniony 12 paź 2015, 10:09 przez Zbig75, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
																
						- BarTTmań
- Posty: 594
- Rejestracja: 03 paź 2008, 22:06
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Nowości / Zapowiedzi 2016
Nie ten dział, ale warto spojrzeć. Piękne modele laserowe budynków:
http://www.modelkrajiny.cz/produkty/zeleznice/stavby/
			
			
									
																
						http://www.modelkrajiny.cz/produkty/zeleznice/stavby/
- 
				gonzoTTom
- Posty: 230
- Rejestracja: 06 kwie 2011, 17:25
- Lokalizacja: Bergstadt Tarnowitz
- Kontakt:
- oelka
- Moderator
- Posty: 2215
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 00:34
- Lokalizacja: MDM
- Kontakt:
Re: Nowości / Zapowiedzi 2016
W kręgu specjalistów od kolekcjonowania modeli nie jest.ArturSchŁ pisze:Rynek tych maszyn NIE JEST nasycony
					Ostatnio zmieniony 02 paź 2015, 17:00 przez oelka, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
																
						- Borczy
- Posty: 2385
- Rejestracja: 03 kwie 2015, 11:41
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Nowości / Zapowiedzi 2016
Chyba nie jest nasycony bo ja 119 nie mam  
			
			
									
																
						
- ArturSchŁ
- Administrator
- Posty: 10968
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 07:22
- Lokalizacja: Rumia
- Kontakt:
Re: Nowości / Zapowiedzi 2016
Rynek tych maszyn NIE JEST nasycony 
 
			
			
									
																
						

- oelka
- Moderator
- Posty: 2215
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 00:34
- Lokalizacja: MDM
- Kontakt:
Re: Nowości / Zapowiedzi 2016
Podstawowymi klientami wielkości TT są Niemcy z byłego NRD, zbierający IV epokę. A w tym czasie podstawowe serie pojazdów trakcyjnych DR to 110, 118, 119, 120, 130/132.ArturSchŁ pisze:Roco, PIKO.
Nie rozumiem tej maniery powielania istniejących konstrukcji (Roco po BR 120, teraz V100; Piko BR118, 119, 130), a jest jeszcze tyle innych, ciekawych, nie zrealizowanych pozycji taboru (wystarczy zajrzeć do H0).
Duży wybór byłby wśród parowozów, ale to znacznie droższa i bardziej skomplikowana inwestycja dla producenta.
					Ostatnio zmieniony 02 paź 2015, 10:38 przez oelka, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
																
						- aquirlan
- Posty: 366
- Rejestracja: 03 lis 2011, 13:44
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Nowości / Zapowiedzi 2016
W sumie nie wiem, czemu Roco męczy temat 132 z cysternami, skoro mogliby wypuścić w tym  secie 142...
"Priorytetem tych lokomotyw były pociągi towarowe z cysternami z obciążeniem do 3600 t pomiędzy portem naftowym w Rostocku i kombinatem petrochemicznym w Schwedt."
			
			
													"Priorytetem tych lokomotyw były pociągi towarowe z cysternami z obciążeniem do 3600 t pomiędzy portem naftowym w Rostocku i kombinatem petrochemicznym w Schwedt."
					Ostatnio zmieniony 02 paź 2015, 09:13 przez aquirlan, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
																
						- ArturSchŁ
- Administrator
- Posty: 10968
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 07:22
- Lokalizacja: Rumia
- Kontakt:
Re: Nowości / Zapowiedzi 2016
Roco, PIKO.
Nie rozumiem tej maniery powielania istniejących konstrukcji (Roco po BR 120, teraz V100; Piko BR118, 119, 130), a jest jeszcze tyle innych, ciekawych, nie zrealizowanych pozycji taboru (wystarczy zajrzeć do H0).
 
			
			
													Nie rozumiem tej maniery powielania istniejących konstrukcji (Roco po BR 120, teraz V100; Piko BR118, 119, 130), a jest jeszcze tyle innych, ciekawych, nie zrealizowanych pozycji taboru (wystarczy zajrzeć do H0).

					Ostatnio zmieniony 02 paź 2015, 08:35 przez ArturSchŁ, łącznie zmieniany 4 razy.
									
			
																
						- 
				bankier
- Posty: 480
- Rejestracja: 21 kwie 2015, 14:06
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Kontakt:
Re: Nowości / Zapowiedzi 2016
I to jest podejście rynkowe...Jeśli Tillig zejdzie z ceną V100 to może i trzecia seria SM42.
 to cieszy!
  to cieszy!
					Ostatnio zmieniony 02 paź 2015, 08:33 przez bankier, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
																
						Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 2 gości






