BR 185 DR Ep.IV

FABRYCZNY tabor TT : czyli testy, porównania, dyskusje, przeróbki itp.

Moderator: mod-Tabor

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Maciej
Moderator
Posty: 3239
Rejestracja: 10 kwie 2006, 08:49
Lokalizacja: Grudziądz
Kontakt:

Re: BR 185 DR Ep.IV

Post autor: Maciej »

Model powala na kolana. Gratuluję Ostrak'u, te dodatki sprawiają że model żyje !!
Awatar użytkownika
Marcin
Posty: 2022
Rejestracja: 10 kwie 2006, 05:36
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Re: BR 185 DR Ep.IV

Post autor: Marcin »

Nooooooo!! Racja.
Awatar użytkownika
ArturSchŁ
Administrator
Posty: 10874
Rejestracja: 09 kwie 2006, 07:22
Lokalizacja: Rumia
Kontakt:

Re: BR 185 DR Ep.IV

Post autor: ArturSchŁ »

Marcin pisze:Pozostaje układ loka jednokierunkowego
W przypadku zestawu osobowego problem nie występuje, bo wagonów do niego się nie dopina, a i tak jeździ w obie strony. IMHO: skrajne sprzęgi w BR 185 są niepotrzebne, a z wężami prezentuje się BOJOWO !!
:mrgreen:
Ostatnio zmieniony 22 wrz 2006, 08:11 przez ArturSchŁ, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Marcin
Posty: 2022
Rejestracja: 10 kwie 2006, 05:36
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Re: BR 185 DR Ep.IV

Post autor: Marcin »

Właśnie. Co do węży hamulcowych. Mam to samo w V180 gagarinie i Ludmile. A wkurza bo psuje efekt. Pozostaje układ loka jednokierunkowego, co na dłuższą metę obciąża napęd.
Awatar użytkownika
ostrak
Posty: 254
Rejestracja: 09 kwie 2006, 00:00
Lokalizacja: 54*N 19,5*E
Kontakt:

Re: BR 185 DR Ep.IV

Post autor: ostrak »

Kilka godzin pracy, dużo nerwów ale udało się zamontować detale w wagonie motorowym. To co dodaje smaku to np. ruchoma platforma na czołach wagonu, którą się wkłada w pseudo zawiasy. Do minusów należy zaliczyć słabo spasowany odlew trąbek i wieszaka na lampy oraz to, że jeżeli chcemy węże ciśnieniowe to możemy zapomnieć o jakichkolwiek sprzęgach, bo kinematyka wyciąga się bardzo daleko. Do klejenia polecam Pattex S.O.S. super klej, naprawde można to czysto wykonać bo pozostaje dłużej płynny i nie ciągnie się tak jak cyjanoakryl.

Obrazek Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
Karol
Moderator
Posty: 594
Rejestracja: 07 kwie 2006, 23:19
Lokalizacja: Grybów / Limanowa
Kontakt:

Re: BR 185 DR Ep.IV

Post autor: Karol »

Mam toto w H0 ale passatka czemu nie :P
Awatar użytkownika
Charakterek
Posty: 1760
Rejestracja: 02 kwie 2006, 21:06
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: BR 185 DR Ep.IV

Post autor: Charakterek »

Ano faktycznie dziury, z Passatem podtrzymuję - kto chce? Pełen wypas!
Awatar użytkownika
Maciej
Moderator
Posty: 3239
Rejestracja: 10 kwie 2006, 08:49
Lokalizacja: Grudziądz
Kontakt:

Re: BR 185 DR Ep.IV

Post autor: Maciej »

Charakterek pisze:Podświetlenie przycisków drzwiowych - rewelka...

EEE. Kto chce kupić ode mnie Passata? :D
Dobry żart tynfa wart :lol:
et22
Posty: 552
Rejestracja: 09 kwie 2006, 09:26
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: BR 185 DR Ep.IV

Post autor: et22 »

Moim zdaniem są to dziury pod poręcze, ale to tylko taka dygresja :D :D :D
Awatar użytkownika
Charakterek
Posty: 1760
Rejestracja: 02 kwie 2006, 21:06
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: BR 185 DR Ep.IV

Post autor: Charakterek »

Podświetlenie przycisków drzwiowych - rewelka...

EEE. Kto chce kupić ode mnie Passata? :D
Awatar użytkownika
jarkott
Posty: 625
Rejestracja: 09 kwie 2006, 09:17
Lokalizacja: Sopot
Kontakt:

Re: BR 185 DR Ep.IV

Post autor: jarkott »

Ja już nie spię po nocach, jak zobaczyłem go u mnie. Jest to moje marzenie - do tej pory był tylko w malowaniu III epoki - teraz mamy BR185 w malowaniu IV epoki - czyli to co oboje lubimy ;)
Awatar użytkownika
Maciej
Moderator
Posty: 3239
Rejestracja: 10 kwie 2006, 08:49
Lokalizacja: Grudziądz
Kontakt:

Re: BR 185 DR Ep.IV

Post autor: Maciej »

Chcesz żebym nie spał :D
Awatar użytkownika
jarkott
Posty: 625
Rejestracja: 09 kwie 2006, 09:17
Lokalizacja: Sopot
Kontakt:

Re: BR 185 DR Ep.IV

Post autor: jarkott »

W zasadzie Michał wszystko napisał o tym modelu i ładnie go sfocił - ja tylko potwierdzam, że jest bardzo ładnie wykonany i świetnie jeździ - przekonaliśmy się o tym - model był testowany na mojej makiecie - nawet na ciasnych "rurkach" radzi sobie wyśmienicie - nie wykoleja się, bardzo płynnie rusza przy najmniejszych napięciach. Testowaliśmy także jak zachowuje się jako pchany i ciągnięty - testy wypadły pozytywnie. Trzeba jeszcze dodać, że model ma spory wybieg i jest bardzo długi - jeśli ma jeździć po makiecie analogowej trzeba zaprojektować długie odcinki izolowane!!. Polecam ten model.
Oto jak prezentował się na makiecie:
http://www.jarkott.martel.pl/2006_08/index.html
Ostatnio zmieniony 11 wrz 2006, 21:24 przez jarkott, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
ostrak
Posty: 254
Rejestracja: 09 kwie 2006, 00:00
Lokalizacja: 54*N 19,5*E
Kontakt:

BR 185 DR Ep.IV

Post autor: ostrak »

Przy okazji wyjazdu do Sebnitz i Gorlitz zakupiłem model autobusu szynowego BR 185 w malowaniu DR Ep.IV (nr kat. 02852). Model ma 365mm długości, gniazdo dekodera, super właściwości jezdne, oświetlenie diodowe zmienne żółto-czerwone, oświetlenie wnętrza w jednostce motorowej i wagonie doczepnym, KKS, sprzęgi do wymiany, masę dodatkowych detali do samodzielnego montażu, czytelne napisy i piękne malowanie. Żeby za dużo nie pisać zamieszczam kilka zdjęć.

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Ostatnio zmieniony 11 wrz 2006, 21:10 przez ostrak, łącznie zmieniany 1 raz.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Tabor”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość