ET 22 Modart - Projekty

PROJEKTY

Moderator: mod-Tabor

ODPOWIEDZ
BarTTek
Posty: 812
Rejestracja: 09 kwie 2006, 00:20
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Re: ET 22 Modart - Projekty

Post autor: BarTTek »

Chciałbym poprosić kogoś z firmy ModArt o pokazanie zdjęć wnętrza lokomotywy tzn bebechów :mrgreen: please !!
gemol
Posty: 1047
Rejestracja: 10 kwie 2006, 10:33
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: ET 22 Modart - Projekty

Post autor: gemol »

Trzy dodatkowe zdjęcia.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Ostatnio zmieniony 15 maja 2006, 12:43 przez gemol, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam
Grzegorz Molenda
http://www.modart.radom.pl
gemol
Posty: 1047
Rejestracja: 10 kwie 2006, 10:33
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: ET 22 Modart - Projekty

Post autor: gemol »

Kilka szczegółów więcej:
:arrow: silnik 3-polowy Buhler,
:arrow: dwa koła zamachowe,
:arrow: napędzane 4 osie /2 - gumki przyczepnościowe/,
:arrow: przekładnia modułowa /kardan, ślimak, zębatki/,
:arrow: gniazdo dekodera NEM 651 /chyba, że jest jeszcze jakieś inne 6-pinowe, którego nie znam/, na głośniki nie ma miejsca,
:arrow: oświetlenie diodowe zmiennokierunkowe.
:arrow: kinematyki ks nie ma, sprzęg skrzynkowy.
O oznaczeniach już pisałem.
Ostatnio zmieniony 28 kwie 2006, 23:58 przez gemol, łącznie zmieniany 3 razy.
Pozdrawiam
Grzegorz Molenda
http://www.modart.radom.pl
Awatar użytkownika
ArturSchŁ
Administrator
Posty: 10356
Rejestracja: 09 kwie 2006, 07:22
Lokalizacja: Rumia
Kontakt:

Re: ET 22 Modart - Projekty

Post autor: ArturSchŁ »

Charakterek pisze:Zapraszam Cię do siebie na te kilka godzin, ocpykamy ją i umieścimy bardzo dokładny opis na stronie TT clubu :)
To bardzo dobry pomysł, może w ten sposób powstać KARTA KATALOGOWA modelu :)
Awatar użytkownika
Charakterek
Posty: 1760
Rejestracja: 02 kwie 2006, 21:06
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: ET 22 Modart - Projekty

Post autor: Charakterek »

gemol pisze:Model będę miał w ręku po długim wekendzie i wtedy będę mógł udzielić bardziej szczegółowych odpowiedzi. Na chwilę obecną wiem, że pobór prądu tylko z kół, dwa koła zamachowe.
Model wykonany od podstaw. Z części fabrycznych poza napędem: zderzaki, sprzęgi, pantografy /z przeróbkami/.
Zapraszam Cię do siebie na te kilka godzin, ocpykamy ją i umieścimy bardzo dokładny opis na stronie TT clubu :)
gemol
Posty: 1047
Rejestracja: 10 kwie 2006, 10:33
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: ET 22 Modart - Projekty

Post autor: gemol »

Model będę miał w ręku po długim wekendzie i wtedy będę mógł udzielić bardziej szczegółowych odpowiedzi. Na chwilę obecną wiem, że pobór prądu tylko z kół, dwa koła zamachowe.
Model wykonany od podstaw. Z części fabrycznych poza napędem: zderzaki, sprzęgi, pantografy /z przeróbkami/.
Pozdrawiam
Grzegorz Molenda
http://www.modart.radom.pl
ArturSwider

Re: ET 22 Modart - Projekty

Post autor: ArturSwider »

Hi,

A ja mam pytanie:

Na jakiej bazie robiony jest model? W całości od podstaw czy jakieś Tilligowskie podwozie służy za podstawę?
Awatar użytkownika
Tomas Rejl
Posty: 1146
Rejestracja: 12 kwie 2006, 11:29
Lokalizacja: Hradec Kralowe / Mieroszów
Kontakt:

Re: ET 22 Modart - Projekty

Post autor: Tomas Rejl »

Juz mam ET-22 zamówiona u Grzesia z Radomia i prosze numer z Dolnego Slaska. ;)
Awatar użytkownika
ArturSchŁ
Administrator
Posty: 10356
Rejestracja: 09 kwie 2006, 07:22
Lokalizacja: Rumia
Kontakt:

Re: ET 22 Modart - Projekty

Post autor: ArturSchŁ »

gemol pisze:Zdjęcia ofertowe będę robił
Witek M. pisze:Ilopolowy? Z masami kinetycznymi?
Gemolku warto podać jak najwięcej informacji, nie tylko długość, ale także, poza powyższymi pytaniami, ile jest kół z obręczmi przyczepnościowymi, wybieg, gniazdo NEM 562 czy 561, wielkość miejsca na dekoder (czy z dźwiękiem - czy jest miejsce w środku na głośniczki), czy zasilanie z pantografów, planowane numery boczne itd. Może także opis przeniesienia napędu : kardan, ślimak czy zębatki.
:)
Ostatnio zmieniony 27 kwie 2006, 15:52 przez ArturSchŁ, łącznie zmieniany 4 razy.
Awatar użytkownika
Witek M.
Posty: 973
Rejestracja: 09 kwie 2006, 15:32
Lokalizacja: Warszawa-Bemowo
Kontakt:

Re: ET 22 Modart - Projekty

Post autor: Witek M. »

gemol pisze:Nape˛d [...] Tilliga [...]
Ilopolowy? Z masami kinetycznymi?
Ostatnio zmieniony 27 kwie 2006, 15:26 przez Witek M., łącznie zmieniany 1 raz.
gemol
Posty: 1047
Rejestracja: 10 kwie 2006, 10:33
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: ET 22 Modart - Projekty

Post autor: gemol »

Napęd i cała mechanika to podzespoły Tilliga. Kinematyki nie posiada, za to posiada gniazdo dekodera. Oświetlenie zmienne w zależności od kierunku jazdy.
Na zdjęciach Jacka jest egzemplarz prototypowy jeszcze bez oznaczeń. Zdjęcia ofertowe będę robił po długim weekendzie.
Pozdrawiam
Grzegorz Molenda
http://www.modart.radom.pl
Awatar użytkownika
Charakterek
Posty: 1760
Rejestracja: 02 kwie 2006, 21:06
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: ET 22 Modart - Projekty

Post autor: Charakterek »

Oświetlenie zmienne żółto/czerwone, bardzo płynna jazda, na łukach R = 353 przechodzi bez problenów, wykonanie - rewelacja!

Obrazek

Obrazek

Tu jeszcze bez numerów, ale będą i takowe!
Cobrix
Posty: 440
Rejestracja: 10 kwie 2006, 13:15
Lokalizacja: wlkp
Kontakt:

Re: ET 22 Modart - Projekty

Post autor: Cobrix »

Witek M. pisze:... jaki naped (producent, silnik, masy kinetyczne?) zastosowany jest w tym byczku?
No wlasnie mozna prosic o wiecej informacji technicznych. Czy ma KKS?
Siakies fotki moze? To spora kwota zeby calkiem w ciemno sie decydowac.
Filip
Posty: 343
Rejestracja: 09 kwie 2006, 09:48
Lokalizacja: Kartuzy
Kontakt:

Re: ET 22 Modart - Projekty

Post autor: Filip »

Na SM03 od J.R. to się będe zadłużał (bo to w końcu 80-100zł).
jakubgol
Posty: 203
Rejestracja: 09 kwie 2006, 14:45
Lokalizacja: Chodzież
Kontakt:

Re: ET 22 Modart - Projekty

Post autor: jakubgol »

Witek M. pisze: To juz sie rozgladaj za kupcem, bo SM mozesz kupic u J.R. ;)
Kto się kryje pod tymi inicjałami????
ODPOWIEDZ

Wróć do „MOD-ART”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość