BR143, TILLIG

Moderator: mod-Tabor

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Maciej
Moderator
Posty: 3229
Rejestracja: 10 kwie 2006, 08:49
Lokalizacja: Grudziądz
Kontakt:

Re: BR143, TILLIG

Post autor: Maciej »

Dziękuję za pomoc 8)
Awatar użytkownika
Maciej
Moderator
Posty: 3229
Rejestracja: 10 kwie 2006, 08:49
Lokalizacja: Grudziądz
Kontakt:

Re: BR143, TILLIG

Post autor: Maciej »

Ok mam pytanie - ściąganie budy z 023775? i jaki dekoder - 90 stopni czy zwykły?
Awatar użytkownika
Maciej
Moderator
Posty: 3229
Rejestracja: 10 kwie 2006, 08:49
Lokalizacja: Grudziądz
Kontakt:

Re: BR143, TILLIG

Post autor: Maciej »

ModelarzeTT pisze:siedem lat temu może tak :lol:
Zrobiłem to specjalnie, bo fajnie Was - widzieć/słyszeć :D
Ostatnio zmieniony 28 lip 2013, 15:53 przez Maciej, łącznie zmieniany 1 raz.
ModelarzeTT
Posty: 172
Rejestracja: 11 kwie 2006, 00:48
Lokalizacja: Górny Śląsk
Kontakt:

Re: BR143, TILLIG

Post autor: ModelarzeTT »

siedem lat temu może tak :lol:
Awatar użytkownika
Maciej
Moderator
Posty: 3229
Rejestracja: 10 kwie 2006, 08:49
Lokalizacja: Grudziądz
Kontakt:

Re: BR143, TILLIG

Post autor: Maciej »

Modelarze maja założoną odwrotnie budę ;)
szynobus
Posty: 103
Rejestracja: 11 sie 2007, 20:12
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: BR143, TILLIG

Post autor: szynobus »

Dobra, jeszcze jedno pytanie - czy da się wymienić nowe sprzęgi Tilliga na sprzęgi oczkowe w najnowszej wersji BR112? Bo niestety w tym modelu swobodnie wymieniać sprzęgów się nie da, ale wiem, że były też dawniej oferowane wersje właśnie ze sprzęgami oczkowymi, więc chyba jakaś możliwość jest ;-)
szynobus
Posty: 103
Rejestracja: 11 sie 2007, 20:12
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: BR143, TILLIG

Post autor: szynobus »

Ale mi chodziło konkretnie o współczesne malowanie DB, a BR143 w takowym nie ma już w ofercie producenta (chyba, że o czymś nie wiem :-D), jest tylko BR112, z którą to właśnie chce zrobić podwójną trakcję. Mi całkowity koszt loki bez napędu wyszedł na poziomie 250zł łącznie z kosztem zakupionej już budy, więc tragicznie nie jest ;-) A ewentualne dołożenie silnika, płytki, odbieraków w wózkach oraz pozostałych brakujących elementów to mniej więcej drugie tyle - razem wychodzi więc niemal idealnie koszt całej lokomotywy.

No chyba, że ktoś ma na sprzedaż opisywany model BR143 ;)
Awatar użytkownika
Sudovia
Posty: 333
Rejestracja: 11 lip 2008, 21:28
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Re: BR143, TILLIG

Post autor: Sudovia »

Wydaje mi się, że taniej byś kupił całą lokę. :/
Ostatnio zmieniony 04 lut 2011, 21:29 przez Sudovia, łącznie zmieniany 1 raz.
szynobus
Posty: 103
Rejestracja: 11 sie 2007, 20:12
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: BR143, TILLIG

Post autor: szynobus »

devonn pisze:Witam. Do kompletu potrzebne będa 2 szt. art. 200455, czyli części z kardanem i ślimakiem, ponieważ one mocują wózki do ramy. Nie można także zapomnieć o sprzęgach , sprężynkach i zaślepkach do nich. Jeśli lokomotywa nie ma świecić to powinno być wszystko. Pozdrawiam.
O i to mi chodziło :D Wielkie dzięki ;)
Ostatnio zmieniony 07 lut 2011, 17:57 przez szynobus, łącznie zmieniany 2 razy.
devonn
Posty: 85
Rejestracja: 08 cze 2008, 16:14
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Re: BR143, TILLIG

Post autor: devonn »

Witam. Do kompletu potrzebne będa 2 szt. art. 200455, czyli części z kardanem i ślimakiem, ponieważ one mocują wózki do ramy. Nie można także zapomnieć o sprzęgach , sprężynkach i zaślepkach do nich. Jeśli lokomotywa nie ma świecić to powinno być wszystko. Pozdrawiam.
szynobus
Posty: 103
Rejestracja: 11 sie 2007, 20:12
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: BR143, TILLIG

Post autor: szynobus »

No, płytka też pewnie niepotrzebna w takim przypadku :-D Ale nie wiem czy rozbieranie lokomotywy coś da, bo płytka zakrywa całą górną część obu wózków :D Zresztą nie chciałbym, żebyś przeze mnie przypadkowo popsuł swój model ;) Bo instrukcji (z oryginalnym schematem montażowym) jak rozumiem niestety nie masz?
Ostatnio zmieniony 03 lut 2011, 23:39 przez szynobus, łącznie zmieniany 1 raz.
szynobus
Posty: 103
Rejestracja: 11 sie 2007, 20:12
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: BR143, TILLIG

Post autor: szynobus »

carman pisze:Tu masz listę części od razu z cenami: Modellbahnshop Sebnitz - Ersatzteile
Dzięki za spis, ale czy nie wiesz może które konkretnie części (oprócz wymienionych) będą mi potrzebne? Bo to głównie chciałbym się dowiedzieć :D
Ostatnio zmieniony 07 lut 2011, 17:57 przez szynobus, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
carman
Posty: 353
Rejestracja: 10 kwie 2006, 22:04
Lokalizacja: Ostrowiec Św.
Kontakt:

Re: BR143, TILLIG

Post autor: carman »

Tu masz listę części od razu z cenami:
Modellbahnshop Sebnitz - Ersatzteile
szynobus
Posty: 103
Rejestracja: 11 sie 2007, 20:12
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: BR143, TILLIG

Post autor: szynobus »

Mam prośbę - czy mógłby ktoś wrzucić na forum skan instrukcji (zwłaszcza wykaz części) do BR143? Bo stałem się ostatnio posiadaczem samej budy, a chciałbym zrobić jeżdżącą lokę bez napędu (do trakcji podwójnej) :D Chciałbym tylko wiedzieć jakie części będą mi potrzebne ;-) Wiem o tych:

- Rama;
- Rama wózka x 2;
- Obudowa wózka x 2;
- Osłona przedziału akumulatów;
- Oś x 4

Ale powinny jeszcze być jakieś elementy podtrzymujące wózki w ramie oraz sprzęgi, a jak to wygląda to najłatwiej się dowiedzieć z instrukcji właśnie... :D
Awatar użytkownika
Krzysiek
Posty: 99
Rejestracja: 10 kwie 2006, 09:31
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: BR143, TILLIG

Post autor: Krzysiek »

Ta czerwona BR143 112-1 DBAG ep.V jest piekna... :D

Wtedy we Fankfurcie miałem do wyboru albą tę 143-kę. którą zaprezentowałem powyżej, albo własnie w takim malowaniu jak ta BR143 112-1. Była ona jednak wyposażona w płytkę DCC, a ja sterowania cyfrowego jeszcze wtedy nie miałem. Dlatego wybrałem tak jak wybrałem. ALE NIE ŻAŁUJĘ!!! :mrgreen:
ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryczne”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości