BR250 BTTB

Konserwacja i naprawy, części zamienne itd Przeróbki taboru.

Moderator: mod-Porady i techniki modelarskie

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Mariusz
Posty: 2560
Rejestracja: 26 kwie 2006, 21:55
Lokalizacja: Łubowo
Kontakt:

Re: BR250 BTTB

Post autor: Mariusz »

No właśnie. A gdyby z dwóch zrobić jednego ?? Mam na myśli włożyć drugi wózek napędny.
Awatar użytkownika
golab
Posty: 1366
Rejestracja: 14 sty 2009, 00:14
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Re: BR250 BTTB

Post autor: golab »

"dupowatość" własciwości jezdnych jest bardziej winą konstrukcji napędu, niż silnika... Za bardzo nie ma tam czego i jak włożyć, chyba, że przerobić by WSZYSTKO :D
kolejkowicz
Posty: 262
Rejestracja: 13 sty 2009, 11:32
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: BR250 BTTB

Post autor: kolejkowicz »

Witam
Czy ktos zmieniał w tej lokomotywie silnik ?
Awatar użytkownika
ArturSchŁ
Administrator
Posty: 10357
Rejestracja: 09 kwie 2006, 07:22
Lokalizacja: Rumia
Kontakt:

Re: BR250 BTTB

Post autor: ArturSchŁ »

W uzupełnieniu BR 250 BTTB 2330/2331 (dzięki koledze z FTT):
Obrazek Obrazek

Wiecej TU.
Awatar użytkownika
violetta
Posty: 31
Rejestracja: 20 wrz 2006, 20:50
Lokalizacja: katowice
Kontakt:

BR250

Post autor: violetta »

Dzięki przydało mi się :>
Awatar użytkownika
Charakterek
Posty: 1760
Rejestracja: 02 kwie 2006, 21:06
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: BR250 BTTB

Post autor: Charakterek »

Myślę, że to ci się powinno przydać:
Obrazek

Płytka jest ta sama jak w 118/119/215/218/225 czyli w nowszych pozycjach jest gniazdo dekodera, ale sprytnie ukryte:
Obrazek

Trzeba wyłamać zaślepkę analogową i włożyć dekoder. Jednak, gdy chcesz spowrotem wrócić tylko do analoga, musisz zaopatrzeć się w zaślepkę (numer części 396130) ona kosztuje grosze.

Tak to wygląda po powrocie na analog:
Obrazek

Ważny jest układ pinów (1-6)

Gdy zaślepki nie ma - kupujesz drkoder NEM 651 http://www.ttclub.pl/data/porady/przerobki/zcs.htm i lutujesz (pamiętaj o pinach 1-6) pasuje pieknie!
Ostatnio zmieniony 26 gru 2007, 20:58 przez Charakterek, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
violetta
Posty: 31
Rejestracja: 20 wrz 2006, 20:50
Lokalizacja: katowice
Kontakt:

BR250

Post autor: violetta »

Bardzo dziękuje za pomoc mam uratowanego loka i parę groszy w kieszeni :D Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Zbyszek Zajner
Posty: 581
Rejestracja: 10 kwie 2006, 13:49
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Re: BR250 BTTB

Post autor: Zbyszek Zajner »

Witaj Violu,
miałem kiedyć BR 250 BTTB i ją otwierałem poprzez przekręcenie imitacji kraty zamontowanej na dachu ( taki kwadratowy wystający kawałek plastiku ). Trzeba było przekręcić o 90 stopni i wyciągnąć. Wtedy schodziła cała obudowa.

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
violetta
Posty: 31
Rejestracja: 20 wrz 2006, 20:50
Lokalizacja: katowice
Kontakt:

BR250 BTTB

Post autor: violetta »

Witam proszę o pomoc, jak się otwiera BR250? epoka IV numer katalogowy 02330, muszę zobaczyć czy jest miejsce na dekoder, może ma ktoś schemat albo instrukcje? Nie chcę sama otwierać bo grozi to kupnem nowego loka. Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 14 lis 2012, 21:06 przez violetta, łącznie zmieniany 1 raz.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Naprawy/przeróbki taboru”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość