Dodam że większosć torów z wybitym logo Krupp zabrali Niemcy. Pozyskali również pamiątki w postaci lamp i telefonów niemieckich. Rozmawiałem kiedyś
z byłymi kolejarzami, opowiadali że kolej była pod koniec działałności w kręgu zainteresowań właśnie Szwedów i Niemców. Proces rozbiórki przebiegł w klimacie gospodraki rabunkowej w stylu PKP. Nikt nie brał pod uwagę walorów turystycznych Kwidzyna i okolic.
Kolej kwidzynska w 1984 roku
Moderator: mod-Kolej w skali 1:1
- Maciej
- Moderator
- Posty: 3239
- Rejestracja: 10 kwie 2006, 08:49
- Lokalizacja: Grudziądz
- Kontakt:
Re: Kolej kwidzynska w 1984 roku
Ostatnio zmieniony 09 wrz 2006, 08:49 przez Maciej, łącznie zmieniany 2 razy.
- oelka
- Moderator
- Posty: 2215
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 00:34
- Lokalizacja: MDM
- Kontakt:
Kolej kwidzynska w 1984 roku
Na grupie news.ztm.waw.pl pojawil sie link do zdjec wykonanych prze Szwedow w 1984 roku, umieszczonych na szwedzkim forum:
http://f15.parsimony.net/forum25608/messages/684642.htm
http://f15.parsimony.net/forum25608/messages/684424.htm
Na szczegolna uwage zasluguja zdjecia z wagonem motorowym konstrukcji Ebermana.
Kolej kwidzynska zostala zamknieta 31.12.1985.
Krzysztof
http://f15.parsimony.net/forum25608/messages/684642.htm
http://f15.parsimony.net/forum25608/messages/684424.htm
Na szczegolna uwage zasluguja zdjecia z wagonem motorowym konstrukcji Ebermana.
Kolej kwidzynska zostala zamknieta 31.12.1985.
Krzysztof
Ostatnio zmieniony 05 wrz 2006, 20:46 przez oelka, łącznie zmieniany 1 raz.
Krzysztof Olszak
skalatt.info
skalatt.info
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości