Bazowałem min. na publikacji "Podstawy projektowanie lini i stacji kolejowych, cześć II Projektowanie małych stacji" no i oczywiści planów stacji istniejących.
Źle się wyraziłem - miałem na myśli "co chcesz na tej stacji realizować, aby mieć frajdę z zabawy w domu i na imprezach modułowych"
teraz perony mają 800 mm długości
Co w przeliczeniu na skalę daje niespełna 100 metrów. Na lokalnej linii jednotorowej można na to przymknąć oko, ale na dwutorze nawet o znaczeniu drugorzędnym to trochę mało. Dorzuć do tego drugie tyle i będzie to lepiej wyglądać.
Dobry pomysł przerobie projekt .Czyli w/g Ciebie lewy trapez do wywalenia ?Wjazd tylko z prawej głowicy ?
W tym przypadku wystarczy trapez z prawej strony. Pozwala on na kierowanie składów kończących bieg na stację czołową, a także zmianę toru /czasem na zlotach wprowadzamy utrudnienie związane z wyłączeniem jednego toru/. Stacja o takiej funkcji przydałaby się na zlotach.
Ostatnio zmieniony 06 gru 2012, 12:14 przez
gemol, łącznie zmieniany 1 raz.