Wiadomość dla Kolegów Forumowiczów niewystawców, należących do TT-Clubu.
Wg ostatniego biuletynu ClubIntern/Aktuell przysługuje nam 4 zł zniżki za bilet na targi. Należy tylko zabrać ze sobą biuletyn i kartę klubu do okazania w kasie
Pomijając fakt, że każdy cię będzie omijał, wiem jak to jest na targach, takie schowane stoiska są zawsze najmniej atrakcyjne. Zajebiście ktoś tam wymyślił, albo trzeba mieć znajomości odpowiednie żeby na środku być.
Ostatnio zmieniony 10 paź 2012, 11:14 przez Marcin, łącznie zmieniany 1 raz.
Jeśli nie okartowane, to przynajmniej oznaczone od spodu wagonu.
Gemol, jaki jest aktualny układ makiety z uwzględnieniem Słowaków?
W tym roku niestety trafiliśmy na tą halę, którą poprzednio zajmowało H0, czyli do miejsca ciemnego i zimnego Mamy szansę na załatwienie (z MTP, czy od kogoś) dodatkowego oświetlenia?
Rozkład jazdy jest gotowy. Do obsługi całego ruchu na makiecie niezbędne są:
12 lokomotyw liniowych - Ty2, Ty4, Ty5, Ok1, Ok2, OKl2, TKt3, ST44, SU46, EU07
4-5 lokomotyw manewrowych - TKt3, SM25, SM41, SM42, SM48
4 składy pośpieszne - PKP, DR, DB, CSD, SZD
2 składy osobowe - PKP
1 skład pocztowy - PKP, CSD
5 składów towarowych zwartych - różne zarządy
1 skład mieszany - różne zarządy
Epoka III-V
UWAGA!!!
Ze względu na dużą liczbę podobnych wagonów te muszą być okartowane, aby uniknąć zaginień, podmian itp., które mogą później powodować niepotrzebne nieporozumienia, a w sytuacjach awaryjnych pozwolą na szybkie znalezienie właściciela. Program do ewidencji taboru jest do pobrania gdzieś na forum i na stronie Sttandardu.
Koledzy już to było pisane NOCLEG Z CZWARTKU NA PIĄTEK ZAŁATWIACIE SOBIE WE WŁASNYM ZAKRESIE
nie ma możliwości noclegu czw/pt w internacie bo są uczniowie
Ja przez 2 dni będę dojeżdżał ze Szczecina do Poznania - deklaruję pomóc przy sterowaniu pociągami jako maszynista plus swój skład, który biorę na Targi (o FRED-zie nie zapominając)