Słupy Sommerfeldt dostepne u Pana P.Hedy.Z moich obliczeń na pierwszy moduł potrzebuje około 600zł na ten cel,co pozstaje w sferze planów,nawet dalekich.Co ciekawe liczyłem same słupy,ponieważ siec zrobie sam.Kilka zdjec z budowy peronów.Wszystkim w czasie wypoczynku urlopowego,życze słonecznej pogody i dużo radości.Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 26 lip 2012, 18:54 przez RICOCHET, łącznie zmieniany 1 raz.
Witam po przerwie. Trochę czasu pochłonęło szukanie w sklepach jak najtańszej opcji kupna słupów trakcyjnych. I nic z tego. Słupy Hobbex mnie nie interesują, Viessmann bardzo drogi, a najlepszy pod względem cena/jakość sommerfeldt niedostępny. Pozostaje zamówienie gdzieś z Niemiec słupów sommerfeldt'a, ale na razie skupię się na peronach. Kilka zdjęć.
Ostatnio zmieniony 20 lip 2012, 06:49 przez RICOCHET, łącznie zmieniany 3 razy.
Kończę malowanie torów. W późniejszym etapie pojawią się perony, bądź trakcja. Wykończenie torowiska pozwoli mi na budowę terenu nad dworcem. A oto kilka fotek.
Ostatnio zmieniony 11 lip 2012, 08:38 przez RICOCHET, łącznie zmieniany 2 razy.
Bedzie okazja to sprawdze jak sie na tym odcinku zachowuje sie skład pociągu.W tym upale cieżko cokolwiek robic Pomalowałem fragment torowiska i zabieram sie za mury oporowe przy dworcu.
Ostatnio zmieniony 07 lip 2012, 18:50 przez RICOCHET, łącznie zmieniany 1 raz.
Niezależnie od długości składu możesz napotkać na dwa problemy:
Rozprzęganie się składu podczas pokonywania szykany (z własnych obserwacji dotyczy to głównie nowych sprzęgów od ROCO czasami sprzęgów Tillig-a)
Wykolejanie składów podczas manewrowania (zwłaszcza jazda w tył)
Myślę że z szynobusem będziesz miał najmniej problemów w tym miejscu .
Nawet składy z krótkimi wagonami tzn.towarowe,albo szynobus też bedzie miał problem z pokonaniem takiego weżowatowego odcinka ? Bo nie przewiduje jazdy długimi składami tą linią.
Mam drobną uwagę techniczną dotyczącą torowiska na trzecim zdjęciu w ostatnim twoim poście, tor który odchodzi w prawo pod ulicę wychodzi z prawej zwrotnicy, która jest podłączona do łuku w lewo, następuje w tym miejscu zmiana łuku z lewego na prawy powoduje to możliwość wykolejania lub rozpinania się taboru.
Aby tego uniknąć proponuję zamienić tą prawą zwrotnicę na lewą podłączoną bezpośrednio do wcześniejszej zwrotnicy, będzie wtedy przejście z lewego zakrętu przez prosty odcinek zwrotnicy do prawego łuku pod most. Testowałem już takie rozwiązania i zdają rezultat.
Pozdrawiam i życzę wytrwałości w dalszej budowie, porób zdjęcia torowiska może jeszcze coś zauważę.
Adrian
Produkty użyte w tym fragmencie to Faller 171452 Noch 07225 to posypki gąbkowe.Trawy statyczne Polak 2mm nr.8213 i jeszcze jedna z Polaka ,ale nie pamietam i nie moge doszukac nr. To są suche trawy. Dzieki za komentarze.Pewnie piwko po pracy ten Pan spije pod wiaduktem Wszystko w normach BHP.
Masz racje ŁukaszTT. Dobry pomysł z wydrukiem. W cenie pewnie gdzieś 40\60zł. Szukam jesieni z miastem. Ale skusiło mnie żeby spróbować zieleni wiosennej, wszystko jeszcze jest do zrobienia, mam na myśli jesień. Ponieważ drzewka i trawa nie jest na stałe zintegrowana, ale od myślenia, co wybrać boli mnie głowa. Szpara w ulicy do zalania asfaltem. A droga będzie dwupasmowa. Musze też lepiej ustawiać aparat, bo kolory są troszkę inne. Fotograf ze mnie żaden. Myślę o koledze, który zrobi mi w miarę profi. zdjęcia... ale to z czasem.
Ostatnio zmieniony 06 lip 2012, 17:32 przez RICOCHET, łącznie zmieniany 2 razy.