Zaczynamy go od przylutowania przewodów do silnika, „+” do „+”, „-‘’ do „–‘’

Montujemy odbieraki.

Najpierw czyścimy podłogę do gołej blachy.

Potem wycinamy z polistyrenu 0,2mm prostokąty. Cztery sztuki 3x4mm i dwie 8,5x4mm.

Przyklejamy je w oczyszczonych miejscach a następnie odbieraki tak aby nie zasłonić przestrzeni dla korpusu napędowego.

Przed włożeniem korpusu napędowego przyginamy w dół odbieraki.

Montujemy napęd smarując go przed skręceniem.


Następnie przykręcamy napęd.
Nawlekamy ślimak na silnik wiercąc w nim otwór wiertłem 1,5mm.


Montujemy silnik.

Płytka PCB.

Składamy ja tak:


Przykręcamy płytkę.

Przewody lutujemy tak.

Lutujemy przewody emaliowane 0,2mm do diodek.
Diody wciągamy do garnków i wklejamy.

Lutujemy parami + i – diodek do wtyczki.


Sprawdzamy miernikiem działanie diodek.
Oznaczamy + na wtyczce.

Malujemy garnki od środka na srebrno po wyschnięciu kleju a kiedy wyschnie farba wydrapujemy na środkach diodek kropkę.

Skręcamy wszystko i stawiamy na tory. „+” wtyczki z diodami jest od strony rezystora.

Jeśli wszystko działa zakładamy ramki reflektorów i tabliczki.




Węgiel robimy z węgla, podobna technika jak szutrowanie torów.

No i na koniec mamy.

Całość zajęła ok. 5h 30min.
Połączenie elektryczne tendra z parowozem Ty2 będzie w oddzielnym poście.
Powyższą relację chce wykorzystać do stworzenia instrukcji, jeśli macie jakieś uwago to proszę piszcie.