BR 52
Moderator: mod-Tabor
- 
				Dolocik
- Posty: 21
- Rejestracja: 29 sie 2007, 20:54
- Lokalizacja: Górny Śląsk
- Kontakt:
Re: BR 52
Właśnie stałem się posiadaczem tego loka 52 3761-5 i rzeczywiście jest jak najbardziej warta swojej ceny, mieści się na łukach 310, na ew1 jesz mi nie wyskoczyła ale nie założyłem też tych osłon "pręcików"; także KamilW jeżeli jeszcze nie kupiłeś to jest ostatnia szansa zakupu za fajną cenę.
			
			
									
																
						- Krasiu-Michałek
- Posty: 118
- Rejestracja: 18 lut 2007, 14:00
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
Re: BR 52
Dziękuję. Skutecznie zadziałało.
			
			
									
																
						- Krasiu-Michałek
- Posty: 118
- Rejestracja: 18 lut 2007, 14:00
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
Re: BR 52
Pytanie na poziomie przedszkola TT, ale BR 52 to mój pierwszy parowóz: jak się rozczepia tender od lokomotywy? Bo zaskoczyło ładnie, tylko jak to teraz rozłączyć? Nie chcę wykonywać jakiś gwałtownych ruchów żeby nie urwać.
			
			
									
																
						- KamilW
- Posty: 1077
- Rejestracja: 20 kwie 2006, 19:24
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
Zakup BR 52 Tillig
Witam. Tak sobie powoli kompletuje tabor i po przeczytaniu testu zainteresowalem się BR 52. Ale słyszałem kilka sprzecznych opinii na jej temat. Co ogólnie ludzie sądzą o modelu? Jak z płynnością jazdy bo ta interesuje mnie najbardziej. Czy często występuje to skrzypienie i szarpanie o których mowa na forum? I czemu ma skopany napęd wg niektórych? 
A i sprawa najważniejsza. Czy ma ktoś w swoich zbiorach model na rok 2008 (BR 52.80 no 2282)? Czym się różni od poprzednich wersji? Co poprawiono? Z gory dzieki za odpowiedzi.
			
			
									
																
						A i sprawa najważniejsza. Czy ma ktoś w swoich zbiorach model na rok 2008 (BR 52.80 no 2282)? Czym się różni od poprzednich wersji? Co poprawiono? Z gory dzieki za odpowiedzi.
- Zbyszek Zajner
- Posty: 581
- Rejestracja: 10 kwie 2006, 13:49
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Re: BR 52
W mojej też nie zauważyłem ubytków farby czy chociażby tendencji do jej odpryskiwania.
			
			
									
																
						- 
				ArJu
- Posty: 488
- Rejestracja: 07 kwie 2006, 23:19
- Lokalizacja: Wrocław / Warszawa
- Kontakt:
Re: BR 52
Farba na tendrze sama nie schodzi. Nie sądzę, aby schodziła także podczas intensywnej, ale jednocześnie delikatnej eksploatacji. Nie służy jej (farbie) jednak rozbieranie tendra. Ja starałem się robić to delikatnie a i tak mam jedno niewielkie miejsce bez farby. Moim zdaniem kwestia farby nie powinna być czynnikiem powstrzymującym przed zakupem tego modelu.
Pozdrawiam,
Artur
			
			
									
																
						Pozdrawiam,
Artur
- Jacekk
- Posty: 520
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 09:22
- Lokalizacja: Polska
- Kontakt:
Re: BR 52
Ostatnio dość poważnie myślę nad zakupem BR52, jednak nie jest mi jeszcze wszystko jasne, a dokładniej mam dwa pytania:
  Czy farba z tendra lokomotywy dalej tak szybko odchodzi, czy coś z tym zrobili
 Czy farba z tendra lokomotywy dalej tak szybko odchodzi, czy coś z tym zrobili  
 
  Z czego jest zrobiona ta część zaznaczona na zdjęciu poniżej i czy jest ona wymienna
  Z czego jest zrobiona ta część zaznaczona na zdjęciu poniżej i czy jest ona wymienna  
 

zdjęcie pochodzi ze strony ttclubu
Pozdrawiam
			
			
													 Czy farba z tendra lokomotywy dalej tak szybko odchodzi, czy coś z tym zrobili
 Czy farba z tendra lokomotywy dalej tak szybko odchodzi, czy coś z tym zrobili  
  Z czego jest zrobiona ta część zaznaczona na zdjęciu poniżej i czy jest ona wymienna
  Z czego jest zrobiona ta część zaznaczona na zdjęciu poniżej i czy jest ona wymienna  
 
zdjęcie pochodzi ze strony ttclubu
Pozdrawiam
					Ostatnio zmieniony 28 cze 2007, 07:53 przez Jacekk, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
																
						- oelka
- Moderator
- Posty: 2215
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 00:34
- Lokalizacja: MDM
- Kontakt:
- BR101 112-1
- Posty: 218
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 10:27
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: BR 52
Czy może testował ktoś BR 52 na łukach 267mm? Czym objawia się ta nieprzejezdność podana w katalogu?
			
			
									
																
						- 
				Kilkujadek
- Posty: 3295
- Rejestracja: 13 kwie 2006, 19:34
- Lokalizacja: Ciechanów
- Kontakt:
Re: BR 52
Ponarzekałem sobie na imitację węgla w BR52 i przyszedł czas żeby coś z tym zrobić. Jak wiadomo najlepszą imitacją węgla   jest węgiel
  jest węgiel  .
 .
Teraz fotorelacja czyli przed i po.
 
 
			
			
													 jest węgiel
  jest węgiel  .
 .Teraz fotorelacja czyli przed i po.
 
 
					Ostatnio zmieniony 28 maja 2007, 17:26 przez Kilkujadek, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
																
						- 
				Kilkujadek
- Posty: 3295
- Rejestracja: 13 kwie 2006, 19:34
- Lokalizacja: Ciechanów
- Kontakt:
Re: BR 52
Cobrix spowodował że w końcu postanowiłem dobrać się do odbieraków prądu tendra. Przeróbka jest prosta i skuteczna:

Druciki odbieraków zostały wylutowane, punkty lutownicze oczyszczone. Zastosowałem dłuższe druciki miedziane 0,5 mm które luźno poruszają się w swoich gniazdach oraz blaszki sprężynujące które są równocześnie odbierakami prądu.
			
			
													
Druciki odbieraków zostały wylutowane, punkty lutownicze oczyszczone. Zastosowałem dłuższe druciki miedziane 0,5 mm które luźno poruszają się w swoich gniazdach oraz blaszki sprężynujące które są równocześnie odbierakami prądu.
					Ostatnio zmieniony 28 maja 2007, 17:24 przez Kilkujadek, łącznie zmieniany 5 razy.
									
			
																
						- ArturSchŁ
- Administrator
- Posty: 10968
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 07:22
- Lokalizacja: Rumia
- Kontakt:
Re: BR 52
Gdybyś kiedykolwiek otwierał tender, zrób proszę, fotkę płytki drukowanej z dekoderem i opisz nam sposób sterowania światłami z przodu (dodatkowe przewody ?).mb1 pisze:Nabyłem BR52 digital 93270
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości









