Wagon 202l chłodnia KIT
Moderator: mod-Tabor
-
- Posty: 428
- Rejestracja: 17 sty 2011, 23:13
- Lokalizacja: Chorzów
- Kontakt:
Re: Wagon 202l chłodnia KIT
Zważę wagon.
Określenie "ciężkie" jest jak najbardziej pozytywne, to modele plastikowe są zbyt lekkie i zdarza się że się wykoleją na łukach jak skład jest dłuższy.
O pchaniu takich plastikowych "lekkich"wagonów 2 osiowych to już nawet nie będę pisał. Warto do nich zrobić ładunek które je dociąża.
Producent chłodni i innych dokłada w podwozie blachę ołowianą aby wagon dociążyć.
Wagony od Tadzia jak wykazały testy można pchać i to nawet z pełną prędkością nawet na rozjazdach na skos i wszystko jedzie jak należy.
Wagon chłodnia też w tych testach spisał się poprawnie
Określenie "ciężkie" jest jak najbardziej pozytywne, to modele plastikowe są zbyt lekkie i zdarza się że się wykoleją na łukach jak skład jest dłuższy.
O pchaniu takich plastikowych "lekkich"wagonów 2 osiowych to już nawet nie będę pisał. Warto do nich zrobić ładunek które je dociąża.
Producent chłodni i innych dokłada w podwozie blachę ołowianą aby wagon dociążyć.
Wagony od Tadzia jak wykazały testy można pchać i to nawet z pełną prędkością nawet na rozjazdach na skos i wszystko jedzie jak należy.
Wagon chłodnia też w tych testach spisał się poprawnie
- T_Domagalski
- Moderator
- Posty: 1906
- Rejestracja: 07 kwie 2006, 22:57
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Wagon 202l chłodnia KIT
BTW - ile waży ta chłodnia, skoro węglarki 3W nazywacie ciężkimi?adrian pander pisze: ↑03 gru 2021, 12:51Jeździ bardzo dobrze, za nią były ciężkie i piękne węglarki od Tadzia..
Zgodnie z NEM model chłodni 202l w TT powinien ważyć minimum 24,5 g, czyli być jeszcze cięższy od modelu 3W.
-
- Posty: 428
- Rejestracja: 17 sty 2011, 23:13
- Lokalizacja: Chorzów
- Kontakt:
Re: Wagon 202l chłodnia KIT
To jeden z prototypów.
Jeszcze z wadą w postaci delikatnego wygięcia w "banan".
Z tego co wiem to są lub już były dostępne jako kity do samodzielnego montażu.
Pytajcie przez PW producenta.
Jeździ bardzo dobrze, za nią były ciężkie i piękne węglarki od Tadzia, jak pisał Domiss skład był testowany w różnych kierunkach, nawet był pchany na pełnej prędkości.
Jeszcze z wadą w postaci delikatnego wygięcia w "banan".
Z tego co wiem to są lub już były dostępne jako kity do samodzielnego montażu.
Pytajcie przez PW producenta.
Jeździ bardzo dobrze, za nią były ciężkie i piękne węglarki od Tadzia, jak pisał Domiss skład był testowany w różnych kierunkach, nawet był pchany na pełnej prędkości.
-
- Posty: 1651
- Rejestracja: 12 sie 2016, 09:11
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: Wagon 202l chłodnia KIT
A ta chłodnia z fotek to już docelowy wagon czy nadal prototyp przed seryjną produkcją?
- Domiss
- Posty: 470
- Rejestracja: 15 lip 2009, 11:06
- Lokalizacja: Świebodzice
- Kontakt:
Re: Wagon 202l chłodnia KIT
Zgadza się, jeśli dobrze pamiętam, to ten wagon również przeszedł test pchania składu z pełną prędkością na krzywo . Poniżej (lub obok) kilka dodatkowych zdjęć:
-
- Posty: 428
- Rejestracja: 17 sty 2011, 23:13
- Lokalizacja: Chorzów
- Kontakt:
Re: Wagon 202l chłodnia KIT
Podczas imprezy modułowej dokonaliśmy testów chłodni z wynikiem pozytywnym, wagon jeździł z przodu jak i na końcu składu z węglarkami od Tadzia. Widać ten wagon na zdjęciu wstawionym przez kolegę Domiss.
post172571.html#p172571
post172571.html#p172571
-
- Posty: 1651
- Rejestracja: 12 sie 2016, 09:11
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: Wagon 202l chłodnia KIT
No to czekamy na premierę docelowego modelu
- J.R.
- Posty: 85
- Rejestracja: 21 kwie 2006, 22:27
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Re: Wagon 202l chłodnia KIT
Buda jest poprawiona - to prototyp. Nie mam jeszcze odlewów poprawionych u siebie stąd termin wysyłki za 1-2 tygodni bo chłopaki odlewają serię w tej chwili.
TTiger
-
- Posty: 1651
- Rejestracja: 12 sie 2016, 09:11
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: Wagon 202l chłodnia KIT
Całkiem sporo złotych jak za krzywy wagon. Popraw bude i bedzie piękny
- J.R.
- Posty: 85
- Rejestracja: 21 kwie 2006, 22:27
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Wagon 202l chłodnia KIT
W nawiązaniu do licznych próśb o tańsze wagony w wersji KIT robię taki oto eksperyment.
Na zdjęciu wagon złożony.
http://ttiger.pl/galeria/duze/202l_01.jpg
http://ttiger.pl/galeria/duze/202l_02.jpg
http://ttiger.pl/galeria/duze/202l_03.jpg
http://ttiger.pl/galeria/duze/202l_04.jpg
Wagon jest całkowicie w wersji KIT. W zestawie wszystko - instrukcja, odlane pudło w kolorze białym, odlane podwozie (jedno i drugie do lekkiej obróbki jak szlifowanie), drukowane części (zderzaki i wywietrzniki na dach - profilaktycznie po 6), trawionki, osie, kinematyki, sprzęgi i kalkomania (gratis są 2 komplety kalek jakby coś komuś poszło nie tak). Blaszka prowadząca osie jest przetłoczona by nie trzeba nic z nią kombinować. Wymagane jest pomalowanie pudła na kolor biały (mimo, że jest białe to raczej trzeba malować), podwozia i trawionek na kolor czarny. Pasek niebieski i paski żółte to kalkomania. Można jak na zdjęciach niektóre detale na białym pudle podmalować dodatkowo na czarno (oś zamknięcia drzwi, wsyp na lód). Podwozie wagonu ma zatopione w sobie ciężarki.
Wagony będą trafiać do odbiorców za jakieś 1-2 tygodnie od chwili zamówienia.
Cena zestawu 195zł + koszt wysyłki do paczkomatu 15zł.
Numery taborowe - niby przygotowany jest w tej chwili jeden ale jak ktoś np zamówi 2 zestawy to dostanie 2 różne numery, nie ma problemu by ta liczba była większa, można zrobić cały składzik.
Jeśli eksperyment się powiedzie to wagon jest oferowany w tej chwili w wersji z dużą ilością ryfli i pojawi się za jakiś czas opcja z mniejszą ilością ryfli. A jeśli będzie zainteresowanie to pojawi się później wagon do przesyłek ekspresowych przebudowywany z tych chłodni.
Zamówienia jak zawsze na PW.
Na zdjęciu wagon złożony.
http://ttiger.pl/galeria/duze/202l_01.jpg
http://ttiger.pl/galeria/duze/202l_02.jpg
http://ttiger.pl/galeria/duze/202l_03.jpg
http://ttiger.pl/galeria/duze/202l_04.jpg
Wagon jest całkowicie w wersji KIT. W zestawie wszystko - instrukcja, odlane pudło w kolorze białym, odlane podwozie (jedno i drugie do lekkiej obróbki jak szlifowanie), drukowane części (zderzaki i wywietrzniki na dach - profilaktycznie po 6), trawionki, osie, kinematyki, sprzęgi i kalkomania (gratis są 2 komplety kalek jakby coś komuś poszło nie tak). Blaszka prowadząca osie jest przetłoczona by nie trzeba nic z nią kombinować. Wymagane jest pomalowanie pudła na kolor biały (mimo, że jest białe to raczej trzeba malować), podwozia i trawionek na kolor czarny. Pasek niebieski i paski żółte to kalkomania. Można jak na zdjęciach niektóre detale na białym pudle podmalować dodatkowo na czarno (oś zamknięcia drzwi, wsyp na lód). Podwozie wagonu ma zatopione w sobie ciężarki.
Wagony będą trafiać do odbiorców za jakieś 1-2 tygodnie od chwili zamówienia.
Cena zestawu 195zł + koszt wysyłki do paczkomatu 15zł.
Numery taborowe - niby przygotowany jest w tej chwili jeden ale jak ktoś np zamówi 2 zestawy to dostanie 2 różne numery, nie ma problemu by ta liczba była większa, można zrobić cały składzik.
Jeśli eksperyment się powiedzie to wagon jest oferowany w tej chwili w wersji z dużą ilością ryfli i pojawi się za jakiś czas opcja z mniejszą ilością ryfli. A jeśli będzie zainteresowanie to pojawi się później wagon do przesyłek ekspresowych przebudowywany z tych chłodni.
Zamówienia jak zawsze na PW.
TTiger
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość