winner_xp pisze:Obrotnica na lini dwutorowej już jest (Konrada).
Tyle że nie spełnia żadnej normy.
winner_xp pisze:Ja skorzystał bym z linku Miska i zrobił bym coś ala techniczna, jednak bez torów postojowych. Zakończona linią jedno/dwutorową przyłączona gdzieś na końcu szlaku robiąca za zaplecze lokomotyw.
Szlak to szlak, a parowozownia jest ściśle powiązana ze stacją.
winner_xp pisze:PS: na zlotach nie wszystkie końce makiety mają stacje techniczne, tam gdzie kończy się szlak robi się obloty, a to był by fajny moment na podmianę lokomotywy
Jeżeli nie ma stacji "technicznej", to jest inna robiąca za końcową.
Moduł parowozowni bez toru szlakowego przy dostępnych w tej chwili modułach, jest skazany na podłączenie do końców makiety które często są niedostępne dla publiczności.
Moduł parowozowni z torem szlakowym rozwija maglowaną koncepcję zaplecza infrastrukturalnego. Taki moduł z marszu może być podłączony do każdej stacji z wyjściem MP2S stanowiąc realistyczny fragment makiety.