Z serii oryginał i model.
Moderator: mod-Tabor
- Borczy
- Posty: 2280
- Rejestracja: 03 kwie 2015, 11:41
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Z serii oryginał i model.
Wojtek, to Twoja robota
- Domiss
- Posty: 463
- Rejestracja: 15 lip 2009, 11:06
- Lokalizacja: Świebodzice
- Kontakt:
Re: Z serii oryginał i model.
Vectron firmy Laude Smart Intermodal. Oryginał jest w Polsce od kilku tygodni. Model w tym malowaniu jest niewiele młodszy.
- wlodar
- Posty: 969
- Rejestracja: 11 kwie 2006, 17:52
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: Z serii oryginał i model.
Przepraszam
- ArturSchŁ
- Administrator
- Posty: 10278
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 07:22
- Lokalizacja: Rumia
- Kontakt:
- wlodar
- Posty: 969
- Rejestracja: 11 kwie 2006, 17:52
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: Z serii oryginał i model.
Świetnie, jakby nie można było tak dobrać oświetlenia żeby model był bezpieczny (tzn. żeby nie ulegał samozniszczeniu). Wiem o czym piszą, przeżyłem to w dwóch eilzugach. O tym, że ktoś kto nie zna niemieckiego może tę informację zignorować szkoda nawet wspominać.
-
- Posty: 1205
- Rejestracja: 09 sty 2009, 21:46
- Lokalizacja: leszno
- Kontakt:
Re: Z serii oryginał i model.
Tego akurat nie wiedzialem bo mam pierwszą wersję.
- ArturSchŁ
- Administrator
- Posty: 10278
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 07:22
- Lokalizacja: Rumia
- Kontakt:
Re: Z serii oryginał i model.
Jeśli mówisz o wersji Tilliga, to nie do końca ... Rzeczywiście, można podłączyć dekoder, ale Tillig informuje, że należy ściemnić oświetlenie by nie wytopić dachu ....romanpumas pisze: ↑18 lut 2021, 20:59Ta wersja latającego hamburczyka jest już przygotowana pod dekoder.
Wiięcej
-
- Posty: 1205
- Rejestracja: 09 sty 2009, 21:46
- Lokalizacja: leszno
- Kontakt:
Re: Z serii oryginał i model.
Ta wersja latającego hamburczyka jest już przygotowana pod dekoder.
No i ta sama kolorystyka co DRG!!!
No i ta sama kolorystyka co DRG!!!
- ArturSchŁ
- Administrator
- Posty: 10278
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 07:22
- Lokalizacja: Rumia
- Kontakt:
Re: Z serii oryginał i model.
18 lutego 2021:
"Z serii model i oryginał. Triebzug typ Hamburg SVT 137 231. Oryginał wyprodukowany w 1935r. Po wojnie na DB. Przez pewien czas służył jako Lazarett armii amerykańskiej. W 1958r sprzedany DR. Złomowany w 1975r. Model od kolekcjonera w wersji epoka trzecia DR."
W uzupełnieniu:
jest to model opracowany przez JATT, jeszcze w 2000 r. był w jego katalogu, a od 2002 r. pojawił się w oferce Tilliga.
Obecnie KRES kontynuuje linię SVT 137 w wersji 3 i 4-członowej (Bauart „Köln“).
Zachowaną jednostkę można oglądać w muzeum na dworcu w Lipsku:
(Lipsk 30.09.2006).
"Z serii model i oryginał. Triebzug typ Hamburg SVT 137 231. Oryginał wyprodukowany w 1935r. Po wojnie na DB. Przez pewien czas służył jako Lazarett armii amerykańskiej. W 1958r sprzedany DR. Złomowany w 1975r. Model od kolekcjonera w wersji epoka trzecia DR."
W uzupełnieniu:
jest to model opracowany przez JATT, jeszcze w 2000 r. był w jego katalogu, a od 2002 r. pojawił się w oferce Tilliga.
Obecnie KRES kontynuuje linię SVT 137 w wersji 3 i 4-członowej (Bauart „Köln“).
Zachowaną jednostkę można oglądać w muzeum na dworcu w Lipsku:
(Lipsk 30.09.2006).
- ArturSchŁ
- Administrator
- Posty: 10278
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 07:22
- Lokalizacja: Rumia
- Kontakt:
Re: Z serii oryginał i model.
18 lutego 2021:
"Koledzy po swoich fajnych kolekcjach zachęcili innych do pokazania swoich loków. Tutaj jedna familiada elektryków skuterów Tilliga.
To była młodsza kuzynka EU04 na PKP."
"Koledzy po swoich fajnych kolekcjach zachęcili innych do pokazania swoich loków. Tutaj jedna familiada elektryków skuterów Tilliga.
To była młodsza kuzynka EU04 na PKP."
- ArturSchŁ
- Administrator
- Posty: 10278
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 07:22
- Lokalizacja: Rumia
- Kontakt:
Re: Z serii oryginał i model.
14 lutego 2021:
"Panowie wybaczcie. Kiedy zobaczyłem fotkę starej 23ki Zeuke powrócił sentyment do tej serii.
Chociaż temat znany z tematu model i oryginał to powrócę w innej formie z całym składem.
Firma Zeuke po zjednoczeniu miała modele w białych pudełkach z okienkiem i bez. Tutaj 23 1056 chociaż w katalogu 1990r już tej loki nie ma. W realu kiedy w pierwszej połowie lat 60tych część parowozów serii 01 przebudowywano kotły na reko to 23ki na jakiś czas weszły w ich plan. Nie trwało to długo. Wchodziły już diesle V180 i po pewnym czasie zadomowiły się w ruchu osobowym. Taka enerdowska oelka. Z tym że stosunkowo szybko była wycofana przez diesle 110ki i 118ki. W składzie z też nie często spotykanymi w modelach wagonami reko i Yek z trzeciej epoki. Zeuke oraz początkowy Tillig. Skład kolekcjonerski."
"Panowie wybaczcie. Kiedy zobaczyłem fotkę starej 23ki Zeuke powrócił sentyment do tej serii.
Chociaż temat znany z tematu model i oryginał to powrócę w innej formie z całym składem.
Firma Zeuke po zjednoczeniu miała modele w białych pudełkach z okienkiem i bez. Tutaj 23 1056 chociaż w katalogu 1990r już tej loki nie ma. W realu kiedy w pierwszej połowie lat 60tych część parowozów serii 01 przebudowywano kotły na reko to 23ki na jakiś czas weszły w ich plan. Nie trwało to długo. Wchodziły już diesle V180 i po pewnym czasie zadomowiły się w ruchu osobowym. Taka enerdowska oelka. Z tym że stosunkowo szybko była wycofana przez diesle 110ki i 118ki. W składzie z też nie często spotykanymi w modelach wagonami reko i Yek z trzeciej epoki. Zeuke oraz początkowy Tillig. Skład kolekcjonerski."
- ArturSchŁ
- Administrator
- Posty: 10278
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 07:22
- Lokalizacja: Rumia
- Kontakt:
Re: Z serii oryginał i model.
14 lutego 2021:
"Zmiana warty w służbie manewrowej. Epoka trzecia."
"Zmiana warty w służbie manewrowej. Epoka trzecia."
- ArturSchŁ
- Administrator
- Posty: 10278
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 07:22
- Lokalizacja: Rumia
- Kontakt:
Re: Z serii oryginał i model.
12 stycznia 2021:
"W czwartej epoce na dworcu Magdeburg oczekiwanie diesla i elektryka na odjazd. Tilliga model 211 055 oraz co prawda 119ka to nie 004 jak w oryginale tylko nr 047 ale i model 004 miał Tillig wypuszczony. Rok 1983."
"W czwartej epoce na dworcu Magdeburg oczekiwanie diesla i elektryka na odjazd. Tilliga model 211 055 oraz co prawda 119ka to nie 004 jak w oryginale tylko nr 047 ale i model 004 miał Tillig wypuszczony. Rok 1983."
- ArturSchŁ
- Administrator
- Posty: 10278
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 07:22
- Lokalizacja: Rumia
- Kontakt:
Re: Z serii oryginał i model.
5 stycznia 2021:
"Z serii model i oryginał czyli elektryk E42 079 Tilliga. Na fotce oryginał fabrycznie nowy z pociągiem pospiesznym międzynarodowym z Drezna do Monachium na stacji Karl - Marx - Stadt w trzeciej epoce, 1966r. Model zakupiony do kolekcji od kolegi z Wielkopolski. Jeden z pierwszych tej loki zrobionych przez dobrego jeszcze wtedy Tilliga."
"Z serii model i oryginał czyli elektryk E42 079 Tilliga. Na fotce oryginał fabrycznie nowy z pociągiem pospiesznym międzynarodowym z Drezna do Monachium na stacji Karl - Marx - Stadt w trzeciej epoce, 1966r. Model zakupiony do kolekcji od kolegi z Wielkopolski. Jeden z pierwszych tej loki zrobionych przez dobrego jeszcze wtedy Tilliga."
- ArturSchŁ
- Administrator
- Posty: 10278
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 07:22
- Lokalizacja: Rumia
- Kontakt:
Re: Z serii oryginał i model.
31 grudnia 2020:
"Parowóz 01.5 oryginał i Tillig czyli 01 1514. Były to flagowe maszyny kolei DR w ruchu pospiesznym i międzynarodowym. Swego codzienny gość w Polsce w Szczecinie nocnym pospiesznym Gedania z Berlina do Gdyni. Zwłaszcza w ruchu na zachód kierownictwo kolei NRD dawało te maszyny z dobranymi drużynami żeby się pochwalić np w Hamburgu czy w Bebra. Oraz ruch tranzytowy do Berlina Zach. Było przebudowanych ogólnie 35maszyn nr 501/535. Tylko 7 z nich było opalanych węglem reszta z tendrami na olej. W ruchu planowym do 1982r. Na jednej z nich z nr 516 nastąpił wybuch kotła na stacji. Zniszczenia były spore że to śledztwa zaangażowali Stasi. Dziś bodajże są czynne dwa egzemplarze muzealne."
"Parowóz 01.5 oryginał i Tillig czyli 01 1514. Były to flagowe maszyny kolei DR w ruchu pospiesznym i międzynarodowym. Swego codzienny gość w Polsce w Szczecinie nocnym pospiesznym Gedania z Berlina do Gdyni. Zwłaszcza w ruchu na zachód kierownictwo kolei NRD dawało te maszyny z dobranymi drużynami żeby się pochwalić np w Hamburgu czy w Bebra. Oraz ruch tranzytowy do Berlina Zach. Było przebudowanych ogólnie 35maszyn nr 501/535. Tylko 7 z nich było opalanych węglem reszta z tendrami na olej. W ruchu planowym do 1982r. Na jednej z nich z nr 516 nastąpił wybuch kotła na stacji. Zniszczenia były spore że to śledztwa zaangażowali Stasi. Dziś bodajże są czynne dwa egzemplarze muzealne."
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość