G 1206 EH, Piko
Moderator: mod-Tabor
-
- Posty: 125
- Rejestracja: 11 wrz 2017, 18:52
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: G 1206 EH, Piko
Też mam takiego potwierdzam wykonanie i jazda super ale najlepsza to cena można kupić naprawdę tanio.
-
- Posty: 32
- Rejestracja: 22 cze 2010, 12:11
- Lokalizacja: Tychy
- Kontakt:
Re: G 1206 EH, Piko
Dzięki wpisowi krystianoV6
2012 rok, odważyłem się ku pić Manewrowe - G1206 [Piko: 47225]
jest 2019 i nadal cieszy oko a po ustawieniach dekodera jeździ pięknie.
Nie wspominając ceny ponad 3 stówki to bajer.
2012 rok, odważyłem się ku pić Manewrowe - G1206 [Piko: 47225]
jest 2019 i nadal cieszy oko a po ustawieniach dekodera jeździ pięknie.
Nie wspominając ceny ponad 3 stówki to bajer.
-
- Posty: 72
- Rejestracja: 10 lut 2012, 19:51
- Lokalizacja: Jaworzno
- Kontakt:
Re: G 1206 EH, Piko
I stało się. Po dzisiejszej wizycie na giełdzie w Katowicach nabyłem model, czerwona WLE.
Zacznę od tych dobrych stron. Ogólne wrażenie super, model cieszy oko głównie ze względu na świetnie wykonane metalowe barierki, jest oświetlenie czerwone diodowe (czego nie miałem w br151), motor pracuje bezszelestnie, słychać tylko stukot kół. Może się podobać fakt wykonania całych kół z metalu, powoduje to dość ciekawe "brzmienie" lokomotywy na torach. Napisy na wysokim poziomie, czytelne.
Tym co od razu rzuca się w oczy to oświetlenie. Model ma podobną wadę co V100 tilliga. Chodzi o to że światła nie świecą pełnym otworem. Patrząc pod pewnym kątem ma się wrażenie że jedna strona nie świeci, dopiero patrząc na wprost widać równowagę. Plus za barwę, jest ciepły biały. Mały minusik to brak węży ciśnieniowych i haka do montażu. U mnie wszystkie loki mają sprzęg z jednej strony, ta druga strona jest "urealniona". Nie jest to duży problem, bowiem dla chcącego nic trudnego, można dołożyć z innej maszyny, mały pilniczek, klej cyjanoakrylowy i po sprawie. Jeżeli chodzi o jazdę to loka jeździ (tak jak kolega już napisał) płynnie, bez zacięć. Niestety wybiegu praktycznie niema. Przy pierwszej kresce na F2 (2V) loka szarpie ale następna kreska powoduje już płynne poruszanie się.
Podsumowując model wart swojej ceny. Niezdecydowanym polecam
Zacznę od tych dobrych stron. Ogólne wrażenie super, model cieszy oko głównie ze względu na świetnie wykonane metalowe barierki, jest oświetlenie czerwone diodowe (czego nie miałem w br151), motor pracuje bezszelestnie, słychać tylko stukot kół. Może się podobać fakt wykonania całych kół z metalu, powoduje to dość ciekawe "brzmienie" lokomotywy na torach. Napisy na wysokim poziomie, czytelne.
Tym co od razu rzuca się w oczy to oświetlenie. Model ma podobną wadę co V100 tilliga. Chodzi o to że światła nie świecą pełnym otworem. Patrząc pod pewnym kątem ma się wrażenie że jedna strona nie świeci, dopiero patrząc na wprost widać równowagę. Plus za barwę, jest ciepły biały. Mały minusik to brak węży ciśnieniowych i haka do montażu. U mnie wszystkie loki mają sprzęg z jednej strony, ta druga strona jest "urealniona". Nie jest to duży problem, bowiem dla chcącego nic trudnego, można dołożyć z innej maszyny, mały pilniczek, klej cyjanoakrylowy i po sprawie. Jeżeli chodzi o jazdę to loka jeździ (tak jak kolega już napisał) płynnie, bez zacięć. Niestety wybiegu praktycznie niema. Przy pierwszej kresce na F2 (2V) loka szarpie ale następna kreska powoduje już płynne poruszanie się.
Podsumowując model wart swojej ceny. Niezdecydowanym polecam
Ostatnio zmieniony 04 mar 2012, 15:47 przez KrystianoV6, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 72
- Rejestracja: 10 lut 2012, 19:51
- Lokalizacja: Jaworzno
- Kontakt:
Re: G 1206 EH, Piko
No zastanawiam się nad kupnem, silnik pewnie trójpol, piszecie że od najniższych prędkości tzn potrafi liczyć podkłady?
Ostatnio zmieniony 28 lut 2012, 21:15 przez KrystianoV6, łącznie zmieniany 1 raz.
- MichalH
- Posty: 129
- Rejestracja: 02 sie 2011, 15:51
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Dołączam się do pochwał
Ma mocniejsze oświetlenie od tilligów, a zdjęcie gumek pomaga pokonywać krzyżówki.
A tutaj sobie jeździ http://www.youtube.com/watch?v=6vMbtZkqqxg sorry za zagłuszenie jazdy muzyczką.
A tutaj sobie jeździ http://www.youtube.com/watch?v=6vMbtZkqqxg sorry za zagłuszenie jazdy muzyczką.
Ostatnio zmieniony 20 sty 2012, 20:13 przez MichalH, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 279
- Rejestracja: 13 paź 2006, 16:25
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: G 1206 EH, Piko
Male sprostowanie; model ma KKS. Nie podtrzeba tu również żadnych adapterów do "nowych sprzęgów" tak jak to miało miejsce w przypadku Taurusów i Herculesów. Dodatkowy plus za metalowe barierki.
- DZOZEF
- Posty: 93
- Rejestracja: 09 paź 2011, 17:16
- Lokalizacja: olecko
- Kontakt:
G 1206 EH, Piko
G 1206 EH
Dokładna nazwa modelu
Lokomotywa spalinowa serii G 1206 EH PRIVAT
Liczba osi
4
Dokładna nazwa producenta modelu
Piko Hobby
Forma
Model gotowy
Technologia/Materiał
Odlew ciśnieniowy/Tworzywo sztuczne
Charakter produkcji
Model wielkoseryjny
Numer katalogowy modelu
47220
Zarząd kolejowy
koleje prywatne
Epoka
VI
Oznaczenie modelu
MAK 1206
Elementy specyficzne
Brak
Wersje modelu
47220 - G 1206 EH
47221 - G 1206 RAG
Sprzęg
Brak KKS,
Napęd
Silnik z jednym kołem zamachowym ; napęd na wszystkie 4-ry osie, prąd pobieramy również z 4 osi, na dwóch kołach gumki przyczepnościowe
Oświetlenie
Biało czerwone
DCC
złącze w standardzie tak - 6 PIN NEM 651
Podsumowanie
model bardzo dobrze wykonany, kto lubi cichy, idealny napęd, poruszanie się z gracją od najmniejszych prędkości to model to ma. No i oświetlenie tez bardzo dobre. Odwzorowane wnętrze kabiny i co najważniejsze cena poniżej 400zł. Mały minus za to, że model jest dostępny w malowaniu Prywatnych Przewoźników.
Dokładna nazwa modelu
Lokomotywa spalinowa serii G 1206 EH PRIVAT
Liczba osi
4
Dokładna nazwa producenta modelu
Piko Hobby
Forma
Model gotowy
Technologia/Materiał
Odlew ciśnieniowy/Tworzywo sztuczne
Charakter produkcji
Model wielkoseryjny
Numer katalogowy modelu
47220
Zarząd kolejowy
koleje prywatne
Epoka
VI
Oznaczenie modelu
MAK 1206
Elementy specyficzne
Brak
Wersje modelu
47220 - G 1206 EH
47221 - G 1206 RAG
Sprzęg
Brak KKS,
Napęd
Silnik z jednym kołem zamachowym ; napęd na wszystkie 4-ry osie, prąd pobieramy również z 4 osi, na dwóch kołach gumki przyczepnościowe
Oświetlenie
Biało czerwone
DCC
złącze w standardzie tak - 6 PIN NEM 651
Podsumowanie
model bardzo dobrze wykonany, kto lubi cichy, idealny napęd, poruszanie się z gracją od najmniejszych prędkości to model to ma. No i oświetlenie tez bardzo dobre. Odwzorowane wnętrze kabiny i co najważniejsze cena poniżej 400zł. Mały minus za to, że model jest dostępny w malowaniu Prywatnych Przewoźników.
Ostatnio zmieniony 14 gru 2013, 16:19 przez DZOZEF, łącznie zmieniany 3 razy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość