GROMIK - mała stacja na szlaku przez Karpaty
Moderator: mod-Makieta Modułowa
- aviaTTor
- Posty: 657
- Rejestracja: 06 kwie 2008, 16:24
- Lokalizacja: czestochowa
- Kontakt:
Re: GROMIK - mała stacja na szlaku przez Karpaty
Tak patrząc na Twoje ostatnie fotki zastanawiam się czy nie lepiej wypełnić korkiem całe międzytorze-w stacji tłuczeń przeważnie jest na równo na całej powierzchni -pomaga to w pracy manewrowych ustawiaczy itd. ba jeżeli nawet tłuczeń nie wypełnia międzytorzy to wypełnia się je klińcem-sam biorę się za wykonanie małej stacji i stąd takie moje przemyślenia życzę wytrwałości
- Scio
- Posty: 697
- Rejestracja: 11 mar 2009, 17:09
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
Re: GROMIK - mała stacja na szlaku przez Karpaty
Połączenie elekt. zostało wykonane. Na jednym rozjeździe było zwarcie, ale chyba udało się je usunąć. Segment jest przejezdny, ale napędy, na razie, trzeba przestawiać ręcznie.
http://www.youtube.com/watch?v=y0ry6YTm ... e=youtu.be
http://www.youtube.com/watch?v=y0ry6YTm ... e=youtu.be
- Scio
- Posty: 697
- Rejestracja: 11 mar 2009, 17:09
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
Re: GROMIK - mała stacja na szlaku przez Karpaty
Dzięki Koledzy, na pewno skorzystam.
-
- Posty: 1047
- Rejestracja: 10 kwie 2006, 10:33
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
Re: GROMIK - mała stacja na szlaku przez Karpaty
Lub zajrzyj do mnie, jak będziesz przejeżdżał przez Radom.
-
- Posty: 152
- Rejestracja: 10 kwie 2006, 20:10
- Lokalizacja: Małogoszcz
- Kontakt:
GROMIK - mała stacja na szlaku przez Karpaty
Zgodnie z wcześniejszą obietnicą mogę pomóc tylko musimy się umówić na jakiś termin.
- Scio
- Posty: 697
- Rejestracja: 11 mar 2009, 17:09
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
Re: GROMIK - mała stacja na szlaku przez Karpaty
Torowisko ułożone, przechodzę więc do kolejnego etapu, elektryki. W związku z tym przydałyby mi się jakieś namiary jak wykonać prosty pulpit sterowniczy.
Ostatnio zmieniony 28 wrz 2012, 08:45 przez Scio, łącznie zmieniany 1 raz.
- aviaTTor
- Posty: 657
- Rejestracja: 06 kwie 2008, 16:24
- Lokalizacja: czestochowa
- Kontakt:
Re: GROMIK - mała stacja na szlaku przez Karpaty
Tak pytam gdyż miło wspominam pobyt w tamtych stronach podczas remontu tejże linii piękne okolice bardzo fajni ludzie
Ostatnio zmieniony 23 wrz 2012, 15:37 przez aviaTTor, łącznie zmieniany 1 raz.
- Scio
- Posty: 697
- Rejestracja: 11 mar 2009, 17:09
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
Re: GROMIK - mała stacja na szlaku przez Karpaty
Tak, choć nie trzymam się zbyt rygorystycznie oryginału.
- aviaTTor
- Posty: 657
- Rejestracja: 06 kwie 2008, 16:24
- Lokalizacja: czestochowa
- Kontakt:
Re: GROMIK - mała stacja na szlaku przez Karpaty
Zapowiada się naprawdę ciekawie i klimatycznie-na jakiej stacji się wzorujesz na Gromniku?
- Scio
- Posty: 697
- Rejestracja: 11 mar 2009, 17:09
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
Re: GROMIK - mała stacja na szlaku przez Karpaty
Ostatnio zmieniony 23 wrz 2012, 13:35 przez Scio, łącznie zmieniany 1 raz.
- aviaTTor
- Posty: 657
- Rejestracja: 06 kwie 2008, 16:24
- Lokalizacja: czestochowa
- Kontakt:
Re: GROMIK - mała stacja na szlaku przez Karpaty
Na prawdziwej kolei może być zarówno złącze podparte łubki 4-otworowe jak również wiszące łubki 6-otworowe,może też być spaw termitowy-wiszący
Ostatnio zmieniony 19 sie 2012, 10:26 przez aviaTTor, łącznie zmieniany 1 raz.
- Scio
- Posty: 697
- Rejestracja: 11 mar 2009, 17:09
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
Re: GROMIK - mała stacja na szlaku przez Karpaty
Czy do połączenia rozjazdów można użyć złącza wiszącego, czy tylko i wyłącznie podpartego; jak to jest na prawdziwej kolei
Ostatnio zmieniony 19 sie 2012, 09:46 przez Scio, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 209
- Rejestracja: 03 sty 2010, 21:33
- Lokalizacja: Józefów
- Kontakt:
Re: GROMIK - mała stacja na szlaku przez Karpaty
Wprawdzie dotyczy to EW3 H0 ale zasada taka sama link.
Jest tam też dużo innych ciekawych malunków.
Jest tam też dużo innych ciekawych malunków.
-
- Posty: 1047
- Rejestracja: 10 kwie 2006, 10:33
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
Re: GROMIK - mała stacja na szlaku przez Karpaty
Prawdopodobnie wystarczy skrócić szyny w kierunku zbocznym, co spowoduje automatycznie zmianę kąta. Pytanie, czy są na tyle długie, aby zmniejszyć o 3 stopnie. W ten sposób skracałem na Zbożęszczynie, ale tam chodziło bardziej o zwężenie odstępów między szynami i wygładzenie odwrotnych łuków. Jeśli nie, trzeba będzie przyciąć podkłady od środka. Zdaje się, że Kilkujadek tak robił.
- Scio
- Posty: 697
- Rejestracja: 11 mar 2009, 17:09
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
Re: GROMIK - mała stacja na szlaku przez Karpaty
Czy ktoś przerabiał kąt rozjazdów Tilliga i jak się do tego zabrać
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość