Nie ma nikogo kompetentnego, kto mógłby się wypowiedziećpawett pisze:a jak się ma nasz polski model Bhxz do orginału??
Schürzenwagen DR Ep.III - Tillig
Moderator: mod-Tabor
-
- Posty: 810
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 00:20
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
Re: Schürzenwagen DR Ep.III - Tillig
Ostatnio zmieniony 27 gru 2010, 10:35 przez BarTTek, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 14
- Rejestracja: 06 maja 2009, 11:18
- Lokalizacja: lubuskie
- Kontakt:
Re: Schürzenwagen DR Ep.III - Tillig
Trochę jest tutaj http://www.tt-board.de/forum/showthread ... urzenwagen a jak się ma nasz polski model Bhxz do orginału??
Ostatnio zmieniony 21 gru 2010, 13:57 przez pawett, łącznie zmieniany 2 razy.
- ArturSchŁ
- Administrator
- Posty: 10307
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 07:22
- Lokalizacja: Rumia
- Kontakt:
Re: Schürzenwagen DR Ep.III - Tillig
Podobno na tt-board.de była spora dyskusja o niezgodności modelu z oryginałem. Czy ktoś pamięta, może wskazać ten wątek ?
- sTTaszek
- Posty: 290
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 10:01
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Re: Schürzenwagen DR Ep.III - Tillig
Biorąc pod uwagę oznaczenie wagonu i datę rewizji jest to epoka III a nie IV jak błędnie wydrukowano na ulotce.Wagon "fartuchowy" (ex C4ü-38), 2 kl., PKP, Ep. IV
Staszek
Ostatnio zmieniony 17 gru 2010, 22:41 przez sTTaszek, łącznie zmieniany 1 raz.
- ArturSchŁ
- Administrator
- Posty: 10307
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 07:22
- Lokalizacja: Rumia
- Kontakt:
Bhxz
Bhxz, PKP, 2 klasa
Dokładna nazwa modelu
Schürzenwagen (ex C4ü-38), 2.Kl., PKP, Ep. IV / Wagon "fartuchowy" (ex C4ü-38), 2 kl., PKP, Ep. IV
Liczba osi
4
Dokładna nazwa producenta modelu
Tillig Modellbahnen GmBH & Co. , Sebnitz – Niemcy
Forma
Model gotowy
Technologia/Materiał
Odlew ciśnieniowy/Tworzywo sztuczne
Charakter produkcji
Model krótkoseryjny / AMC exclusive
Numer katalogowy modelu
500968
Zarząd kolejowy
PKP
Epoka
IV
Oznaczenie modelu
Bhxz 20256
Stacjonowanie/Data
St. mac. Gdynia, DOKP Gdańsk / 10.04.1961
Elementy specyficzne
Brak
Wersje modelu
16940 - DR, Ep. III
16941 - DB, Ep. IV
Sprzęg
Model posiada KKS oraz gniazdo NEM 358
Oświetlenie
Jako opcja
Uwagi
Na pudełku, obok logo Tillig'a, znajdujemy owalną naklejkę: AMC exclusive
Podsumowanie:
Nowa konstrukcja i szybko w PKP. Oczekujemy kolejnych wersji PKP z tej rodziny. Na uwagę zasługuje polska wersja ulotki.
Ulotki:
Dokładna nazwa modelu
Schürzenwagen (ex C4ü-38), 2.Kl., PKP, Ep. IV / Wagon "fartuchowy" (ex C4ü-38), 2 kl., PKP, Ep. IV
Liczba osi
4
Dokładna nazwa producenta modelu
Tillig Modellbahnen GmBH & Co. , Sebnitz – Niemcy
Forma
Model gotowy
Technologia/Materiał
Odlew ciśnieniowy/Tworzywo sztuczne
Charakter produkcji
Model krótkoseryjny / AMC exclusive
Numer katalogowy modelu
500968
Zarząd kolejowy
PKP
Epoka
IV
Oznaczenie modelu
Bhxz 20256
Stacjonowanie/Data
St. mac. Gdynia, DOKP Gdańsk / 10.04.1961
Elementy specyficzne
Brak
Wersje modelu
16940 - DR, Ep. III
16941 - DB, Ep. IV
Sprzęg
Model posiada KKS oraz gniazdo NEM 358
Oświetlenie
Jako opcja
Uwagi
Na pudełku, obok logo Tillig'a, znajdujemy owalną naklejkę: AMC exclusive
Podsumowanie:
Nowa konstrukcja i szybko w PKP. Oczekujemy kolejnych wersji PKP z tej rodziny. Na uwagę zasługuje polska wersja ulotki.
Ulotki:
Ostatnio zmieniony 17 gru 2010, 15:33 przez ArturSchŁ, łącznie zmieniany 5 razy.
- Sudovia
- Posty: 333
- Rejestracja: 11 lip 2008, 21:28
- Lokalizacja: Suwałki
- Kontakt:
Schürzenwagen DR Ep.III - Tillig
16900 WAGON OSOBOWY DR 1kl. Ep.III A 243-006
16920 WAGON OSOBOWY DR 1,2kl. Ep.III AB 243-104
16940 WAGON OSOBOWY DR 2kl. Ep.III B 243-212
16960 WAGON SYPIALNY DR Ep.III WLAB 054-005
16970 WAGON RESTAURACYJNY DR Ep.III WR 055-052
16920 WAGON OSOBOWY DR 1,2kl. Ep.III AB 243-104
16940 WAGON OSOBOWY DR 2kl. Ep.III B 243-212
16960 WAGON SYPIALNY DR Ep.III WLAB 054-005
16970 WAGON RESTAURACYJNY DR Ep.III WR 055-052
Ostatnio zmieniony 08 gru 2010, 19:52 przez Sudovia, łącznie zmieniany 3 razy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości