dzięki za punkt.
ja tylko dodam, że prawie we wszystkich wagonach i lokach tak szybko jak zmieniałem sprzęgi na nowe to tak szybko powróciłem do starych.
w tej chwili z chęcią wymieniłbym nowe sprzęgi na stare do 6.osiowych 118/NoHAB. a potrzebuję ich trochę...
pozdrawiam: krzysztof
Sprzęgi T 334
Moderator: mod-Porady i techniki modelarskie
- krzysztof
- Posty: 1741
- Rejestracja: 20 kwie 2006, 20:29
- Lokalizacja: Tczew
- Kontakt:
- biker
- Posty: 412
- Rejestracja: 18 lut 2008, 16:20
- Lokalizacja: Wieliczka
- Kontakt:
Re: Sprzęgi T 334
Dzięki za cenne wiadomości.
Zastanawiam sie jeszcze nad wycięciem odpowiednich kształtów w uchwycie nowego sprzęgu (tego na drucik). Po wstępnych oględzinach powinno coś z tego wyjść.
Zastanawiam sie jeszcze nad wycięciem odpowiednich kształtów w uchwycie nowego sprzęgu (tego na drucik). Po wstępnych oględzinach powinno coś z tego wyjść.
- krzysztof
- Posty: 1741
- Rejestracja: 20 kwie 2006, 20:29
- Lokalizacja: Tczew
- Kontakt:
Re: Sprzęgi T 334
tak - miałem wielkie problemy.
i jeszcze jest niezbędne małe wcięcie na ścianie frontowej loki.
spójrz w teście:
http://ttclub.pl/j/index.php?option=com ... Itemid=159
loko jest manewrówką i w zasadzie klockiem. problemy pojawiają się na łukach, szczególnie gdy sprzężony wagon nie ma KKS-u. ciężko jest zaczepić wagon, a na łuku to już niemożliwe.
gdyby chcieć zrobić to dobrze w t334, to trzeba by zastosować conajmniej sprężynkę znaną z BTTB a nie sztywne osadzenie. ODRADZAM, ale to tylko moje zdanie.
i jeszcze jest niezbędne małe wcięcie na ścianie frontowej loki.
spójrz w teście:
http://ttclub.pl/j/index.php?option=com ... Itemid=159
loko jest manewrówką i w zasadzie klockiem. problemy pojawiają się na łukach, szczególnie gdy sprzężony wagon nie ma KKS-u. ciężko jest zaczepić wagon, a na łuku to już niemożliwe.
gdyby chcieć zrobić to dobrze w t334, to trzeba by zastosować conajmniej sprężynkę znaną z BTTB a nie sztywne osadzenie. ODRADZAM, ale to tylko moje zdanie.
Ostatnio zmieniony 05 wrz 2010, 19:22 przez krzysztof, łącznie zmieniany 1 raz.
- biker
- Posty: 412
- Rejestracja: 18 lut 2008, 16:20
- Lokalizacja: Wieliczka
- Kontakt:
Re: Sprzęgi T 334
Zastanawia mnie jeszcze jak zachowują się nowe sprzęgi obsadzone na sztywno w ramie.
Czy miałeś jakieś problemy z nimi?
Czy miałeś jakieś problemy z nimi?
- krzysztof
- Posty: 1741
- Rejestracja: 20 kwie 2006, 20:29
- Lokalizacja: Tczew
- Kontakt:
Re: Sprzęgi T 334
wymienia się całą listwę dolnąbiker pisze:Chciałbym wymienić w T 334 sprzęgi oczkowe na nowego typu. Szukałem zamiennika i nie znalazłem.
Czy ktoś może mi podpowiedzieć jaki sprzęg zastosować?
http://www.modellbahnshop-sebnitz.eu/mo ... ,0,0,0,0,0,
i stosuje te sprzęgi:
http://www.modellbahnshop-sebnitz.eu/mo ... ,0,0,0,0,0,
powiem, że nie jestem pewien numeru katalogowego tej listwy. zdjęcie tylko przykładowe - wydaje się być starą listwą, bo sprzęg wchodzi nie w korpus (ramę) loka a właśnie w otwory w tej listwie.
wymianę mam za sobą

Ostatnio zmieniony 11 wrz 2010, 12:51 przez krzysztof, łącznie zmieniany 2 razy.
- biker
- Posty: 412
- Rejestracja: 18 lut 2008, 16:20
- Lokalizacja: Wieliczka
- Kontakt:
Sprzęgi T 334
Chciałbym wymienić w T 334 sprzęgi oczkowe na nowego typu. Szukałem zamiennika i nie znalazłem.
Czy ktoś może mi podpowiedzieć jaki sprzęg zastosować?
Czy ktoś może mi podpowiedzieć jaki sprzęg zastosować?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości