2010 - Zapowiedzi i Nowości
Moderator: mod-Tabor
-
- Posty: 131
- Rejestracja: 09 kwie 2009, 18:58
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
Re: 2010 - Zapowiedzi i Nowości
1/2 kl. -St. Zebrzydowice DOKP Katowice ,
2 kl. -St. N. Sącz DOKP Kraków ,
3 kl. -St. Jelenia Góra Dyr. Wrocław.
2 kl. -St. N. Sącz DOKP Kraków ,
3 kl. -St. Jelenia Góra Dyr. Wrocław.
- Misiek
- Posty: 1648
- Rejestracja: 23 kwie 2007, 22:26
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: 2010 - Zapowiedzi i Nowości
Nie doczytałem/przegapiłem - jakie są oznaczenia stacji macierzystych tych wagonów?
- aviaTTor
- Posty: 655
- Rejestracja: 06 kwie 2008, 16:24
- Lokalizacja: czestochowa
- Kontakt:
Re: 2010 - Zapowiedzi i Nowości
Szczęściarz ja na swoje czekam ,wyglądam a Mikołaja nie widać tego z PP
- sTTaszek
- Posty: 290
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 10:01
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
- sTTaszek
- Posty: 290
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 10:01
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Re: 2010 - Zapowiedzi i Nowości
Ostatnio zmieniony 19 gru 2010, 20:51 przez sTTaszek, łącznie zmieniany 1 raz.
- KamilW
- Posty: 1076
- Rejestracja: 20 kwie 2006, 19:24
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
Re: 2010 - Zapowiedzi i Nowości
Jutro lub pojutrze będę miał 4 wagony u siebie (dwie jedynki i dwie dwójki).
Jak dotrą to podzielę się wrażeniami.
Na zdjęciach wygladają naprawdę przyzwoicie.
Jak dotrą to podzielę się wrażeniami.
Na zdjęciach wygladają naprawdę przyzwoicie.
Ostatnio zmieniony 15 gru 2010, 19:23 przez KamilW, łącznie zmieniany 1 raz.
- golab
- Posty: 1365
- Rejestracja: 14 sty 2009, 00:14
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Re: 2010 - Zapowiedzi i Nowości
No jak to u nas
Ostatnio zmieniony 15 gru 2010, 07:32 przez golab, łącznie zmieniany 1 raz.
- DBv
- Administrator
- Posty: 1941
- Rejestracja: 04 kwie 2006, 23:05
- Lokalizacja: Wałbrzych-Wrocław
- Kontakt:
Re: 2010 - Zapowiedzi i Nowości
Ludzie dajcie już spokój z tymi przedziałami.
Piszecie o skróconym o jeden przedział modelu BTTB i mniejszej z tego powodu jego długości... Piszecie to w stosunku do modelu którego powstaniu przyświecała zupełnie inna "filozofia" modelowej kolei i który tak naprawdę jest zlepkiem chyba wszelkich możliwych wariantów: Y, Y/B i B. Jego mniejsza długość chyba w ostatnim rzędzie wynika z ujmowania (lub nie) owego 10 przedziału.
Współczesny model Kuehna jest natomiast zły bo ma 9 przedziałów podczas gdy w rzeczywistości miał ich... 9 Chcecie go porównywać z wersją CD tylko że póki co pojawić się ma jedynie wersja 1 klasy która prawdopodobnie również (o zgrozo!) będzie miała 9 przedziałów.
Czy nie lepiej w spokoju poczekać na skompletowanie oferty Kuehna? W katalogu na 2010 wyraźnie zapisuje - najpierw pojawią się wersje klasy 1 (i identyczne z nimi wersje 2 klasy StEx) a dopiero później - właściwe wagony klasy 2.
To bicie piany o nic zaczyna robić się absurdalne. No chyba, że chodzi o to aby na siłe wykazać że nowe Tilligi będą lepsze
Piszecie o skróconym o jeden przedział modelu BTTB i mniejszej z tego powodu jego długości... Piszecie to w stosunku do modelu którego powstaniu przyświecała zupełnie inna "filozofia" modelowej kolei i który tak naprawdę jest zlepkiem chyba wszelkich możliwych wariantów: Y, Y/B i B. Jego mniejsza długość chyba w ostatnim rzędzie wynika z ujmowania (lub nie) owego 10 przedziału.
Współczesny model Kuehna jest natomiast zły bo ma 9 przedziałów podczas gdy w rzeczywistości miał ich... 9 Chcecie go porównywać z wersją CD tylko że póki co pojawić się ma jedynie wersja 1 klasy która prawdopodobnie również (o zgrozo!) będzie miała 9 przedziałów.
Czy nie lepiej w spokoju poczekać na skompletowanie oferty Kuehna? W katalogu na 2010 wyraźnie zapisuje - najpierw pojawią się wersje klasy 1 (i identyczne z nimi wersje 2 klasy StEx) a dopiero później - właściwe wagony klasy 2.
To bicie piany o nic zaczyna robić się absurdalne. No chyba, że chodzi o to aby na siłe wykazać że nowe Tilligi będą lepsze
Ostatnio zmieniony 15 gru 2010, 07:31 przez DBv, łącznie zmieniany 3 razy.
- golab
- Posty: 1365
- Rejestracja: 14 sty 2009, 00:14
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Re: 2010 - Zapowiedzi i Nowości
Ze zdjęcia na TTboardzie wynika jedynie to, że ... zostało zrobione w perspektywie. To te same wagony. Osobiście nie sądzę, żeby przygotowali kilka form z różną ilością okien.
- tydzial
- Posty: 903
- Rejestracja: 21 sty 2007, 21:14
- Lokalizacja: Szczecin Pogodno
- Kontakt:
Re: 2010 - Zapowiedzi i Nowości
Ale to już anomalia tak jak malowanie wagonów itp. zaraz zmienia epokę to że w 2Kl jest 6 miejsc to skutek biedy na PKP.Nie stać ich na nowy bardziej nowoczesny tabor.
- oelka
- Moderator
- Posty: 2184
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 00:34
- Lokalizacja: MDM
- Kontakt:
Re: 2010 - Zapowiedzi i Nowości
W wagonach standardu "X" i "Z" jest 6 miejsc w przedziale drugiej klasy. W wagonie 2 klasy standardu "Y" należy się spodziewać ośmiu.
W deklasowanych wagonach 112A mimo, że są to wagony standardu "Y" i przemalowane na 2 klasę też jest 6 miejsc siedzących.
Krzysztof
W deklasowanych wagonach 112A mimo, że są to wagony standardu "Y" i przemalowane na 2 klasę też jest 6 miejsc siedzących.
Krzysztof
- DBv
- Administrator
- Posty: 1941
- Rejestracja: 04 kwie 2006, 23:05
- Lokalizacja: Wałbrzych-Wrocław
- Kontakt:
Re: 2010 - Zapowiedzi i Nowości
Składy Staedteexpress bazowały na nieodebranych przez CSD wagonach 1 klasy. W założeniu reprezentowały wyższy standard dlatego fakt, że ilość przedziałów w obu klasach była taka sama w niczym nie przeszkadzał - wręcz podkreślał status pociągu.
Ostatnio zmieniony 14 gru 2010, 16:05 przez DBv, łącznie zmieniany 1 raz.
- tydzial
- Posty: 903
- Rejestracja: 21 sty 2007, 21:14
- Lokalizacja: Szczecin Pogodno
- Kontakt:
Re: 2010 - Zapowiedzi i Nowości
Jak mnie pamięci nie zawodzi to nie długość ani ilość przedziałów wskazuje na klasę, a ilość miejsc w przedziale. W jedynce jest 6 miejsc, a w dwójce 8 miejsc .
Ostatnio zmieniony 14 gru 2010, 16:27 przez tydzial, łącznie zmieniany 1 raz.
- oelka
- Moderator
- Posty: 2184
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 00:34
- Lokalizacja: MDM
- Kontakt:
Re: 2010 - Zapowiedzi i Nowości
Tak.carman pisze:Zastanawia mnie tylko, czy wagon 1 i 2 klasy ma taką samą długość
Każdy wagon standardu "Y" mierzy 24,50m, a wagony standardu "X" i "Z" 26,40m. W przypadku wagonów 2 klasy przedziały są mniejsze, niż w klasie 1.
Krzysztof
Ostatnio zmieniony 14 gru 2010, 15:00 przez oelka, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 502
- Rejestracja: 14 lut 2009, 19:24
- Lokalizacja: Krzyż Wlkp. - Poznań
- Kontakt:
Re: 2010 - Zapowiedzi i Nowości
Dla przypomnienia, model Tilliga to skrócona wersja wagonu YB (skrócenie 2 klasy o 1 przedział stąd różnica na długości)
a czy ktoś widział te wagony w wersji CD??? oni mają 10 przedziałowe dwójki
a czy ktoś widział te wagony w wersji CD??? oni mają 10 przedziałowe dwójki
Ostatnio zmieniony 14 gru 2010, 14:59 przez slawek, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości