Re: mój tabor - MarcinSz
: 07 wrz 2008, 16:52
Po długich łowach udało się uzupełnić skład drezdeński o pierwszą pozycję - niskoburtowy z budką hamulcowego i ładunkiem piaskowca (to prawdziwy piaskowiec)

(Tillig nr kat. 14638)
Przypadkiem trafiłem także Oppelna jeszcze produkcji w kooperacji z Kohlerem. Dla porównania zestawiam go ze współczesną produkcją. Oba wagony mają ten sam numer boczny i katalogowy, a jednak się różnią...

(Oppeln DR Ep. III, Tillig/Kohler nr 95220)
Przez krótki czas - jako nowość jesieni 2000 dostępny był wagon zakładowy nr 7 VEB Feuerfest Wetro w charakterystycznym szarym malowaniu

(DR Ep. IV Tillig nr 14273)
Stworzy ciekawy zestaw z innym wagonem zakładowym,

którego jednak nie mogę umiejscowić.
Sprzedawca oznaczył go jako wykonany dla sklepu Bettina Hohmann. Wg tego co ustaliłem sklep ten istotnie zamawiał wagon nr 5 ale załadowany ciężarówką H3A. Z kolei pudełko pochodziło od innego wagonu zakładowego wykonanego przez Tilliga dla tego sklepu, także X ale kolei DB i z ładunkiem mat stalowych.
Może ktoś pomoże?

(Tillig nr kat. 14638)
Przypadkiem trafiłem także Oppelna jeszcze produkcji w kooperacji z Kohlerem. Dla porównania zestawiam go ze współczesną produkcją. Oba wagony mają ten sam numer boczny i katalogowy, a jednak się różnią...

(Oppeln DR Ep. III, Tillig/Kohler nr 95220)
Przez krótki czas - jako nowość jesieni 2000 dostępny był wagon zakładowy nr 7 VEB Feuerfest Wetro w charakterystycznym szarym malowaniu

(DR Ep. IV Tillig nr 14273)
Stworzy ciekawy zestaw z innym wagonem zakładowym,

którego jednak nie mogę umiejscowić.
Sprzedawca oznaczył go jako wykonany dla sklepu Bettina Hohmann. Wg tego co ustaliłem sklep ten istotnie zamawiał wagon nr 5 ale załadowany ciężarówką H3A. Z kolei pudełko pochodziło od innego wagonu zakładowego wykonanego przez Tilliga dla tego sklepu, także X ale kolei DB i z ładunkiem mat stalowych.
Może ktoś pomoże?