Strona 1 z 2
Re: Mój TTabor - wojtekkowalski
: 03 maja 2007, 18:30
autor: wojtekkowalski
Re: Mój TTabor - wojtekkowalski
: 11 kwie 2007, 14:48
autor: KrzyszTTof
wojtekkowalski pisze:Witam. Dotarła do mnie kolejna paczka a w niej mały składzik

:
RISPEKT

Re: Mój TTabor - wojtekkowalski
: 11 kwie 2007, 14:39
autor: wojtekkowalski
Witam. Dotarła do mnie kolejna paczka a w niej mały składzik

:
Tillig95601 Osobowy Typ A4ge DR epIII
Tillig95611 Osobowy Typ B4ge DR epIII
Tillig95621 Osobowy Typ B4gr DR epIII
Tillig95631 Osobowy Typ Pw4ge DR epIII
Chciałbym tu dodać jeszcze jakiś wagon sypialny, ale w ofercie jakoś marnie z nimi. Czy coś byście doradzili??
No i ten nieszczęsny Doppelstockwagen/sterowniczy - zamówiony i cięgle go niema

.
Re: Mój TTabor - wojtekkowalski
: 23 mar 2007, 14:08
autor: wojtekkowalski
No i przyszedł oczekiwany Doppelstockwagon, niestety tylko jeden i to troszkę popsuło mi całą radość z otwierania paczki. Sterowniczych na razie niema ale będę cierpliwie czekał.
Tillig 13794 Doppelstocwagen DABz755 klasa 1/2 DB AG epV

Re: Mój TTabor - wojtekkowalski
: 05 mar 2007, 21:12
autor: Gdyniak
Zgadza się. W DCC podczas jazdy świecą się wszystkie na raz.
Re: Mój TTabor - wojtekkowalski
: 05 mar 2007, 16:20
autor: wojtekkowalski
Czyli w DCC bez dekodera nici ze światełek

Re: Mój TTabor - wojtekkowalski
: 02 mar 2007, 23:39
autor: Gdyniak
A tak to wyglada

Tak jest gdy jedzie sterwoniczym do przodu na następnym jak jest ciągnięty a na przeciwnej stronie nie ma oświtlenia.
Re: Mój TTabor - wojtekkowalski
: 02 mar 2007, 21:06
autor: Gdyniak
Wagon sterowniczy ma tylko swiatła z jednej strony. W analogu świecą się one zgodnie z kierunkiem jazdy natomiast w DCC trzeba mieć założony osobny dekoder w tym wagonie aby swiatła świeciły zgodnie z kierunkiem jazdy.
Re: Mój TTabor - wojtekkowalski
: 02 mar 2007, 19:41
autor: wojtekkowalski
I jeszcze jedno pytanie, na stronce MM wyczytałem że, w wagonie sterującym są trzy światła z przodu i dwa czerwone światła z tyłu, zależne od dowolnego kierunku jazdy, czy tak jest faktycznie

Re: Mój TTabor - wojtekkowalski
: 27 lut 2007, 10:25
autor: jarkott
Jeśli faktycznie taki skład ma jeździć po rurkach to warunek: napędy rozjazdów muszą być po zewnętrznej stronie torów - te wagony są bardzo niskie i lekko haczą o konstrukcję napędów.
Re: Mój TTabor - wojtekkowalski
: 27 lut 2007, 09:07
autor: Charakterek
O tak, tylko jedna uwaga!
Na rurkach lepiej jest stosować tradycyjne, standardowe sprzęgi. Z krótkim mogą być problemy.
Re: Mój TTabor - wojtekkowalski
: 27 lut 2007, 09:06
autor: KrzyszTTof
wojtekkowalski pisze:
Teraz przymierzam się do Doppelstockwagenów
To się nam kolega rozbrykał, no...
BRAWO! Szczecin rośnie w siłę....

Re: Mój TTabor - wojtekkowalski
: 27 lut 2007, 08:44
autor: Gdyniak
Tu na zdjęciu ze spotkania u JarkoTTa widać je na łukach r-286mm i na rurkach. Jeżdźą doskonale bo są dość ciężkie szczególnie sterowniczy. Z własnych doświadczeń polecam ten skład.
Re: Mój TTabor - wojtekkowalski
: 26 lut 2007, 22:21
autor: wojtekkowalski
Do składu osobowego dotarł kolejny wagon tym razem
Tillig 13679 Osobowy A4üm-63 1 klasa DB epIV. Więc skompletowałem 5 wagonowy składzik i na razie więcej ich już nie będzie, bo mi się na stacji nie zmieszczą. A wszystkie razem wyglądają tak:

Teraz przymierzam się do Doppelstockwagenów i tu mam pytanie, co o nich sądzicie a szczególnie interesuje mnie sprawa minimalnego promienia łuków. Czy na łukach R01 naprawdę nie dadzą rady??
Re: Mój TTabor - wojtekkowalski
: 16 sty 2007, 05:24
autor: Przemek
Coraz ciekawie
j się robi
pozdro